Jak jsem před časem popisoval stavbu podvozku pro modelářský klub v Púchově, měl jsem od nich
tři karoserie. U té třetí jsem se rozhodl i po doporučení kolegy modeláře pro radikální změnu v osazení motorku a to sidewinder.
Má to několik výhod a to cena převodu, možnost snížení motorku a tím i snížení těžiště. Pevné osazení motorku neumožňuje
jeho posun s ohledem na průměr převodu, ale v případě stavby v kroužku se převody nakoupí a budou se používat.
Osazení podvozku do karoserie jsem řešil pomocí tří sloupků. Jeden vzadu, dva vpředu. Tím se při jízdě zadní část mírně
kroutí a vpředu se příčný pohyb řeší uvolněním osky v drážkách držáků přední osy.
Dostal jsem sadu magnetů od Carrery, které jsem použil a je možno je výškově nastavovat, aby byl přítlak optimální.
Vymyslel jsem si malou vychytávku - držákům spojleru jsem prodloužil spojovací tyčinky a z vnitřní strany karoserie
jsem na ně navlékl silikonovou bužírku.
Poslední krok bude barevná úprava karoserie.
Buggatti Veyron do třetice trochu jinak
Moderátor: hydrostar
Buggatti Veyron do třetice trochu jinak
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Buggatti Veyron do třetice trochu jinak
Na první pohled si vždycky říkám, že by šasi potřebovalo dovážit, ale pak si uvědomím, že je určeno na plast a s magnety.
Moc hezká práce, hned je vidět vývoj, který jsi za krátkou dobu udělal. Jen by to asi chtělo trochu silnější motor, přece jen je to k rozpohybování docela váha.
Moc hezká práce, hned je vidět vývoj, který jsi za krátkou dobu udělal. Jen by to asi chtělo trochu silnější motor, přece jen je to k rozpohybování docela váha.