Rozohnilo? Ani ne. Jsou to Tvoje pokusy. Jen hledáme potenciální problémy. A taky jsou známé slepé cesty vývoje.
Jasně, respektuji, že jsou modely, kde je málo místa. Ale to platí i u 1:32. To vede k tomu, že některé předlohy jsou realizovatelné jen díky různým přizpůsobením. A taky jsou předlohy, které i při sebevětší snaze moc nepojedou.
Ano, čím menší modul, tím menší zuby a tím i nastavení náročnější na přesnost a tím také náchylnější na komplikace.
Motor.
Jednak jsou nějaké katalogové parametry a papír snese ledacos. Pak je rozdíl mezi katalogem a realitou. Ten může být značný. A informace o motoru nelze redukovat jen na otáčky. Ne nadarmo slušní výrobci udávají otáčky při určitém napětí a k tomu přidávají info o kroutícím momentu a odběru.
Praktická zkušenost. Model který bude dobře fungovat jak na plastu, tak na dřevu je fikce. Byl to taky jeden z důvodů proč kdysi skončily závody, které kombinovaly plast a dřevo. Co jelo na jedné dráze, nejelo na druhé a nikomu se nechtělo mít dva modely na kategorii atd.
Milan to vidí podle mého názoru velmi racionálně a přesně. Modul 0,4 atd.
Zmínil jsem Aston. Dokončení brání stálé čekání na kola.

Ale než bych přistoupil k silnějšímu motoru, určitě bych řešil uložení zadní osy - domky a ložiska (pak bych si mohl dovolit i modul 0,4) a v té souvislosti snížení světlosti. Nahrazení hard plastového prosklení folií a případné další odlehčení kastle (třeba jen lehkým přebroušením zevnitř - každá desetina dobrá). Lepší uložení přední osy. O správně fungujícím vodítku a vhodných kartáčcích ani nemluvě. A stejně bych potom spíš nechal někoho povolaného aby omrknul motor.

I když v Astonu je místa dost a Slim by se tam vklidu vešel.
Ale jestli byl model dobře upraven a dobře pojede se dá ověřit jen jedním způsobem. Přímým vzájemným porovnáním na dráze.
