Protože se znám a nedá mi to, abych nevyzkoušel přestavbu další autíček, co byly v balíku,
tak jsem tiskl podvozky a disky o duši a výsledkem je šest modelů aut, skoro stejných, ale
jiných. A když máte samolepící fólii s obtisky, stačí pár nalepit a auto hned vypadá líp.
A tím, že jsem změnil rozvor z původních 64 mm na 80mm, nebo 72 mm, dostala auta lepší proporce a hlavně se dala stavebnice seskládat
z původních kostek. Drobné korekce jsou nutné, tříbí to mozek, jak to tam dát jinak a pokud se to podaří, je to vítězství ducha nad hmotou.
Úprava Ites podvozku ITO 010
Re: Úprava Ites podvozku ITO 010
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Úprava Ites podvozku ITO 010
Pořád jsem si říkal, že je to dobré, ale ty bočnice, i když jsou z originálních kostek vypadají nedodělaně.
Tak jsem si nakreslil dva typy kostek, jedni jen ve tvaru L s výškou 15,5 mm se 3 a se 2 upevňovacími otvory
a druhý s horní plochou a s čudlíky výšky 19 mm, takže vytvoří nosnou bočnici.
Kostky jsem polepil samolepící fólií, která se dá barevně sladit s barvou kostek, nějaký polep a zase to vypadá líp.
Tak jsem si nakreslil dva typy kostek, jedni jen ve tvaru L s výškou 15,5 mm se 3 a se 2 upevňovacími otvory
a druhý s horní plochou a s čudlíky výšky 19 mm, takže vytvoří nosnou bočnici.
Kostky jsem polepil samolepící fólií, která se dá barevně sladit s barvou kostek, nějaký polep a zase to vypadá líp.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Úprava Ites podvozku ITO 010
Jednoduchost těchto stavebnic mně dovedla k trochu zásadnějšímu vylepšení u tmavě modrého hybrida.
Ty rovné boky byly moc rovné a u těchto karoserií je střední část výrazně tvarovaná. Abych to zase nepřeháněl,
upravil jsem si původní svislé bočnice zkosením, ale hlavně jsem si nakreslil a vytiskl nové zadní křídlo. To ve stavebnici bylo hodně hmotné
a drželo na dvou čepech, takže v každé zatáčce můžeme čekat rozsyp.
U prvního křídla jsem měl dva otvory pro upevnění, u druhého jsem udělal 4 otvory a křídlo perfektně sedí.
Ty rovné boky byly moc rovné a u těchto karoserií je střední část výrazně tvarovaná. Abych to zase nepřeháněl,
upravil jsem si původní svislé bočnice zkosením, ale hlavně jsem si nakreslil a vytiskl nové zadní křídlo. To ve stavebnici bylo hodně hmotné
a drželo na dvou čepech, takže v každé zatáčce můžeme čekat rozsyp.
U prvního křídla jsem měl dva otvory pro upevnění, u druhého jsem udělal 4 otvory a křídlo perfektně sedí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Úprava Ites podvozku ITO 010
Ještě malá odbočka, kdo by chtěl osadit tento podvozek komponenty od Slot.itu, není problém.
Pokud se použije jednostranné kluzné ložisko, dá se vsadit do kostky a k tomu převod, pastorek, disky a pneumatiky.
Dávám to sem spíše jako zajímavost, ale proč ne ?
Pokud se použije jednostranné kluzné ložisko, dá se vsadit do kostky a k tomu převod, pastorek, disky a pneumatiky.
Dávám to sem spíše jako zajímavost, ale proč ne ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.