To rozrezavani uprostred jsem take delal ale v dobach totality kdyz jsme meli jen nase autodrahy. Na tom nic neni, rozrezes podlepis pricne ze spodu tremi rozperky(ja jsem to delal z balsy), Napred nalepis na jednu polovinu a potom si musis udelat nejakym spusobem sirku, treba nalepit na rozperku 5-6 sirokuo balsu a prilepit druhou pulku. Davat pozor na simetrii !!! A potom uz klasicky dolepit zbytek ,zabrousit, vykytovat. Toto jsem delal ale pouze u Mclaren, Mirage, a Shadov. U porsche 917 jsem rozsiroval karoserii tim ze jsem nalepil 2mm balzu z venku na karoserii, a pet zadrousil a vykytoval. To byly me zacatky modelareni. To porsche jsem si udelal i s dlouhym zadkem (dolepil s balzy) verze le mans
Ted ale nerozsiruji, pouze dolepuji "tvary". U tyrell jsem rozsiril bocni chladice, rozsiril a snizil predek karoseri, upravil "komin" nasavni motoru , a zadni kridlo posunul dozadu na vlastnich vzperach. Vse podle obrazku skutecneho vozu. SHADOV jsem rozrezal v ose prednich blatniku a zkratil predek(byl nepomerove moc dlouhy a blatniky velike. Tak jsem jej take snizil tak o3-4mm di "spicata" jak o opravdoveho. Potom se musi udelat to same v zadni casti. Ta neni zaoblena ,ale je tam hrana tak zase dolepit a zabrousit, a potom mensi uprava kokpitu a boku kde puvodne vedou trubky od chladise takze dat trubicky. Sirka zustava, protoze pri skraceni predku asi o7mm se to vuci te sirce vyrovnalo.
Bohuzel, uz jsem zde nekolikrat psal ze jsem "digitalni antitalent" takze nemam ani chytry telefon a s pocitacem krome prohlizeni obrazku a poslani meilu neumim nic.
