Analog předělání na digi
Analog předělání na digi
Dobrý den , mám autodráhu Ninco a už když jsem jí před lety kupoval tak jsem předpokládal, že ji předělám na digi (v té době se ještě mluvilo o tom že Ninco digi udělá) teď už mi odcházejí jak ovladače tak i připojovací díly a tak řeším, jestli je nějaká alternativa jak tam nabastlit něco od jiné firmy. Má tu někdo nějakou zkušenost? Dík Mara
Re: Analog předělání na digi
Pokud nechceš předělávat na Ninco digital, nabízí se jako jedna z variant, použít dráhu Ninco a digotalozoval na Slot.It Oxigene
https://www.professormotor.com/product-p/n40203-o2.htm
https://www.professormotor.com/product-p/n40207-o2.htm
https://www.professormotor.com/product-p/n40203-o2.htm
https://www.professormotor.com/product-p/n40207-o2.htm
Re: Analog předělání na digi
To je sice hezké ale kde seženeš na Ninco výhybkový díl. Já stále čekám až je začně vyrábět Policar (jak sliboval). Zatím řeším svůj Davic systém tak, že jsem si udělal přechodové díly na Carreru a používám jejich výhybky. Tedy jen mechaniku s cívkou, elektroniku mám svojí podle schématu Davica. Pokud by ty výhybky začal konečně dělat Policar, tak přechodový díl na Ninco se dá koupit a bylo by to vyřešené. Ninco i Davic má jednu velkou výhodu oproti ostatním a to, že informace k přehození výhybky se posílá přes mrtvou zónu v kolejnici, což je výhodné při implantaci čipu do jakéhokoliv auta a také se přehodí výhybka i když je model ve smyku.
Zajímalo by mne jestli to Policar s tou digitalizací myslel opravdu vážně a hlavně kdy s tím hodlá přijít.
Zajímalo by mne jestli to Policar s tou digitalizací myslel opravdu vážně a hlavně kdy s tím hodlá přijít.
Re: Analog předělání na digi
Tu výhybku a pit jsem dával do odkazu, když se podíváš na yutube, tak je s Policar dráhou používají, tak to asi koupit jde
Re: Analog předělání na digi
Jo Jirko, nedávno jsem zkusmo zkoušel tisknout na Carrera krajnice a výsledky byly víc než vynikající, takže by se ty výhybky možná daly vytisknout co myslíš?
Re: Analog předělání na digi
Tak krajnice vnější, vnitřní i zakončení si tisknu již dlouho a to na Carreru GO pro vnoučka a rovněž i pro NInco. Také mám pro digitál vytištěný mechanismus výhybky, který se dá zabudovat do vyýhybkového dílu. Samotný výhybkový díl by šel jistě také vytisknout, u Itesu by se daly koupit samotné kolejnice. Jak už jsem psal, tak jsem řešil výhybky do Policaru přechodovým dílem do Carrerových výhybek, to jsem ještě neměl 3D tiskárnu.
Takže já jsem si nějak poradil ale obecně mne digitál docela zklamal. Prostě ta jízda s digitálním modelem je taková jalová, nedá se přesně dávkovat tak jako u analogových závodních modelů, tedy ve spojitosti s elektronickým ovladačem a kvalita řízení jezdcem se u něho tolik neprojeví.
Jezdil jsem se systémy Scalextric, Carrera, SCX a nyní Davic. Přestože mám udělaný ovladač na kterém se dá i ladit průběh otáček pořád to není ono. Nedokáži posoudit jestli to je jen můj subjektivní pocit, protože v cizině jsou závody na digitálech velice rozšířené, možná to mají nějak lépe vychytané nebo nemají na jízdu takové nároky.
Jediný systém, který jsem neměl možnost vyzkoušet byl Oxigen. Nevím jestli ho někdo u nás má, onehdá si ho pořizovali kluci na Moravě ale nevím jak to dopadlo. Musel by být ale dost dobrý abych se do něho odhodlal, protože jenom za elektronický součástky do Davicu jsem dal téměř 20 tisíc.
Ta nabídka Ninca na stránkách co jsi dával je velice bohatá. Na prodejce Evropě s takovouto nabídkou pro Ninco jsem nenarazil. Na stránkách výrobce je toho velice málo, tak nevím kde to berou. Škoda, že to je za mořem, jde o to jak řešit případné reklamace, protože je to prostě elektronika.
Takže já jsem si nějak poradil ale obecně mne digitál docela zklamal. Prostě ta jízda s digitálním modelem je taková jalová, nedá se přesně dávkovat tak jako u analogových závodních modelů, tedy ve spojitosti s elektronickým ovladačem a kvalita řízení jezdcem se u něho tolik neprojeví.
Jezdil jsem se systémy Scalextric, Carrera, SCX a nyní Davic. Přestože mám udělaný ovladač na kterém se dá i ladit průběh otáček pořád to není ono. Nedokáži posoudit jestli to je jen můj subjektivní pocit, protože v cizině jsou závody na digitálech velice rozšířené, možná to mají nějak lépe vychytané nebo nemají na jízdu takové nároky.
Jediný systém, který jsem neměl možnost vyzkoušet byl Oxigen. Nevím jestli ho někdo u nás má, onehdá si ho pořizovali kluci na Moravě ale nevím jak to dopadlo. Musel by být ale dost dobrý abych se do něho odhodlal, protože jenom za elektronický součástky do Davicu jsem dal téměř 20 tisíc.
Ta nabídka Ninca na stránkách co jsi dával je velice bohatá. Na prodejce Evropě s takovouto nabídkou pro Ninco jsem nenarazil. Na stránkách výrobce je toho velice málo, tak nevím kde to berou. Škoda, že to je za mořem, jde o to jak řešit případné reklamace, protože je to prostě elektronika.