Ahoj,
pokud jsi ozkoušel vše, vyjma pátého kroku, ještě zbývá naděje...
Prokluzování pastorku mě vůbec nedošlo, bral jsem jako samozřejmost že ho přilepíš.
Připadá mi ale jako moc velká náhoda, že by byly oba motorky špatné, carrera má tkzv. teplotní pojistku dle EU, to byl ten čtvrtý pokus, ani ten nefunguje?
co dělala auta při zvednutí magnetu?
ještě jeden pokus, zkus magnet úplně vyndat, zatížit auto klidně 10-15 gramy, část na střed, část na zadek a jezdi s nimi.
Moje idea je, že magnet brzdí, motor jede na 150% a pojistka zasahuje, pokud je honíš na 14,8 voltů origo Carrera, o to hůře.
ani odletování odporů a kondíku nic nedělalo?
před výměnou motorků bych ještě zkusil jejich protočení a vyčištění v lihu.
Tím stejně nic nemůžeš zkazit.
A co se týká nových motorků, je tady na to téma a taky je tu
milangs1200 a
Jirka B, určo poradí.
Cenu bych tipnul tak do 100,- za kus. Ta bateriová Carrera bude asi dost "low end" a motorky budou nejspíše 6 voltové, ale i tak by měli 14 voltů vydržet, otázka je jak dlouho?
Jinak odkaz zde
http://www.zsconsult.eu/
Jelikož jsi od "Kačáku", pokud by jsi cestoval přes Prahu, napiš mi na mail, pokud by jsi mi ty "nezvedence" půjčil, rád bych si s nimi "pohrál" a testnul na Rumoringu s regulovaným napětím.
Nejde mi totiž do hlavy, že by i někdo jiný měl takovou smůlu, jako já, ...neboj vrátím, špatná karma za to nestojí.
