Porsche 908-3
Napsal: 03 dub 2014, 08:11
Jirka B mě v rámci svého příspěvku "Co jste dělali v zimě" nakonec přece jen dotlačil k ilustrované reakci.
Dlouhou dobu jsem se přemlouval k nahrazení stavajícího modelu do kategorie maket Historik 1/24, zvlášť když původní Chaparral je stále ještě provozuschopný i pohledově snesitelný. Chtěl jsem ale něco, co nebude okoukaná klasika typu Porsche 917 nebo Ford GT40, a to se ukázalo jako problém. Němci sice dělají řadu zajímavých modelů z klasického období, ale jejich cena je bohužel trochu mimo naše zvyklosti. Vyřešil to kamarád, kterému se podařilo ve starých krabicích z dob jeho slotracingové minulosti najít zbytky téměř nepoužité karosérie Porsche 908-3. Nechci popisovat, jak komplikovaná byla její reinkarnace do použitelného stavu k zaformování a vylaminování - kdybych tušil, že je k mání bezpracná parádní P908-4 od maxi-pu, rovnou bych asi poslal její předchůdkyni do věčných lovišť. Nicméně stalo se a výsledek je v příloze.
Nemilosrdné kritiky preventivně upozorňuji na to, že:
1) mám velké mezery ve zvládnutí dokonalé fotografie (zvlášť s protisvětlem za šera)
2) velikost kol se odvíjí od pravidel této kategorie
3) neproříznutí větracích otvorů na předních blatnících je záměrné
4) za deformaci v okolí přední části spoileru může řidič
První rány...
Dlouhou dobu jsem se přemlouval k nahrazení stavajícího modelu do kategorie maket Historik 1/24, zvlášť když původní Chaparral je stále ještě provozuschopný i pohledově snesitelný. Chtěl jsem ale něco, co nebude okoukaná klasika typu Porsche 917 nebo Ford GT40, a to se ukázalo jako problém. Němci sice dělají řadu zajímavých modelů z klasického období, ale jejich cena je bohužel trochu mimo naše zvyklosti. Vyřešil to kamarád, kterému se podařilo ve starých krabicích z dob jeho slotracingové minulosti najít zbytky téměř nepoužité karosérie Porsche 908-3. Nechci popisovat, jak komplikovaná byla její reinkarnace do použitelného stavu k zaformování a vylaminování - kdybych tušil, že je k mání bezpracná parádní P908-4 od maxi-pu, rovnou bych asi poslal její předchůdkyni do věčných lovišť. Nicméně stalo se a výsledek je v příloze.
Nemilosrdné kritiky preventivně upozorňuji na to, že:
1) mám velké mezery ve zvládnutí dokonalé fotografie (zvlášť s protisvětlem za šera)
2) velikost kol se odvíjí od pravidel této kategorie
3) neproříznutí větracích otvorů na předních blatnících je záměrné
4) za deformaci v okolí přední části spoileru může řidič
První rány...