Mugen Honda Accord JTCC 1996
Napsal: 29 úno 2016, 12:59
Model pro seriál maket 1: 24 do kategorie CEST24.
Karosérie laminátová od Františka K, podvozek LUSA, motor FALCON/HAWK. Karosérii vyrobil František ve větší sérii na popud Tomáše T, který chtěl aby byla do seriálu k dispozici nějaká karosérie pro konkurenceschopný a přitom typicky cestovní vůz. Obtisky jsem si obstaral a vytiskl sám na základě informací dostupných na webu. Obtisky vznikly v podstatě úpravou, na webu zveřejněných, nálepek pro RC model 1:10. Komerční kit 1:24 obsahuje obtisky ve formě, která předpokládá maskování a postupné lakování. To je mnohem pracnější způsob, kterému jsem se chtěl vyhnout. Nevýhodou dekálování je nedodržení typicky reflexních odstínů barev, které tiskárna není schopna reprodukovat. Karosérii mi František připravil do stříkacího tmelu, já pak provedl lakování, dekálování, interiér atp. Podvozek mi osadil Pavel S, já pak dodělal závěrečnou kompletaci. Váha modelu je 166 g.
Model jsem ještě nevyzkoušel, nejbližší příležitost bude až za 14 dnů.
Karosérie laminátová od Františka K, podvozek LUSA, motor FALCON/HAWK. Karosérii vyrobil František ve větší sérii na popud Tomáše T, který chtěl aby byla do seriálu k dispozici nějaká karosérie pro konkurenceschopný a přitom typicky cestovní vůz. Obtisky jsem si obstaral a vytiskl sám na základě informací dostupných na webu. Obtisky vznikly v podstatě úpravou, na webu zveřejněných, nálepek pro RC model 1:10. Komerční kit 1:24 obsahuje obtisky ve formě, která předpokládá maskování a postupné lakování. To je mnohem pracnější způsob, kterému jsem se chtěl vyhnout. Nevýhodou dekálování je nedodržení typicky reflexních odstínů barev, které tiskárna není schopna reprodukovat. Karosérii mi František připravil do stříkacího tmelu, já pak provedl lakování, dekálování, interiér atp. Podvozek mi osadil Pavel S, já pak dodělal závěrečnou kompletaci. Váha modelu je 166 g.
Model jsem ještě nevyzkoušel, nejbližší příležitost bude až za 14 dnů.