Mallock Mk.208 jak jsem stavěl
Napsal: 23 říj 2022, 21:43
Dostal jsem od Tomáše SMS, zda mi něco není, protože se za mnou zavřela voda. Nezavřela, pouze jsem neměl týden telefon a podzimní práce na zahradě jsou bohužel důležitější,
jak modelařina. Leč naštěstí jsou ořechy posbírány, tráva posečena, šťáva z jablek vypita, tak jsem se pustil do další stavby.
Vykoukl na mně z Pinterestu tento krásný monopost, proklikal jsem se až k jeho výrobci, firmě Mallock a chtěl bych zase na malém seriálu ukázat jak se pracuje s 3D tiskárnou.
Neznám podrobnosti k těmto autům, ani nevím, kde se jezdily závody, je to taková F3, nebo národní formule, ale co mně fascinovalo je posazení pilota a motor vepředu.
Tím padla volba na asymetricky umístěný motor, chtělo by to asi nízký, ale nemám takový, tak jsem osadil klasický krátký v poloze in-line.
Na fotografiích je oproti mému podvozku model určitě užší, ale to jsem neřešil, chtělo to tam dostat motor, tak jsem si nakreslil podvozek jak je na obrázku, šířka 60 mm.
Když kreslím podvozky, vždy si vynesu bokorys, abych mohl kontrolovat výškové osazení os a motorku a také kolik místa je kolem převodu, to kvůli magnetům.
Použil jsem opět zadní slicky ITES a přední slicky ITES.
Podvozek jsem si postupně dokresloval, na obrázku je již hotový a připravený k tisku.
Bokorys použiji pro vymodelování karoserie.
Takže první krok je hotov, teď začne martýrium s karoserií. Naštěstí mají auta karoserii docela jednoduchou a opět mírně zastylizuji, tak snad to dobře dopadne.
jak modelařina. Leč naštěstí jsou ořechy posbírány, tráva posečena, šťáva z jablek vypita, tak jsem se pustil do další stavby.
Vykoukl na mně z Pinterestu tento krásný monopost, proklikal jsem se až k jeho výrobci, firmě Mallock a chtěl bych zase na malém seriálu ukázat jak se pracuje s 3D tiskárnou.
Neznám podrobnosti k těmto autům, ani nevím, kde se jezdily závody, je to taková F3, nebo národní formule, ale co mně fascinovalo je posazení pilota a motor vepředu.
Tím padla volba na asymetricky umístěný motor, chtělo by to asi nízký, ale nemám takový, tak jsem osadil klasický krátký v poloze in-line.
Na fotografiích je oproti mému podvozku model určitě užší, ale to jsem neřešil, chtělo to tam dostat motor, tak jsem si nakreslil podvozek jak je na obrázku, šířka 60 mm.
Když kreslím podvozky, vždy si vynesu bokorys, abych mohl kontrolovat výškové osazení os a motorku a také kolik místa je kolem převodu, to kvůli magnetům.
Použil jsem opět zadní slicky ITES a přední slicky ITES.
Podvozek jsem si postupně dokresloval, na obrázku je již hotový a připravený k tisku.
Bokorys použiji pro vymodelování karoserie.
Takže první krok je hotov, teď začne martýrium s karoserií. Naštěstí mají auta karoserii docela jednoduchou a opět mírně zastylizuji, tak snad to dobře dopadne.