Byl jsem inspirován opět De Agostinim a jeho modelem devětsetjedenácky, kterou vydává v sérii Porsche a je prodávána v trafikách.
Je to hodně velká historie, rok 1968 a rallye Londýn - Sydney. Piloti - polští závodníci, Sobieslaw Zasada a spolujezdec Marek Wachowski.
S tímto vozem přijeli jako čtvrtí a po 33 000 kilometrech je od třetího místa dělila 1 minuta. No, neštvalo by vás to ?
Jasné, že na dráze to nemá žádnou závodní ambici, tento model nabízel FLY, tak jsem si říkal, že to zkusím a uvídím...
Musím poděkovat Patrikovi Ulčovi , že mi poskytl červenou karoserii s čirým zasklením a tak jsem mohl začít kreslit a tisknout tu příšernou, ale na druhé straně nádhernou trubkovou klec.
Vedle toho jsem si nakreslil a vytiskl disky, na kterých jeli, jsou na nich přední slicky ITES. Chtělo by to asi slicky zadní, kvůli výšce pneumatiky, ale nemám je, tak jsem zkusil tuto variantu.
Až osadím základní trubkový rám, nakreslím a vytisknu si střešní trubkovou konstrukci. Ještě musím poprosit Milana o zaslání setu s hlavičkami s otevřenými helmami.
Mám také nakreslený upravený kokpit pro dvě figurky.
Porsche 911 Carrera Ites tentokrát hodně jinak
Moderátor: hydrostar
Porsche 911 Carrera Ites tentokrát hodně jinak
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Porsche 911 Carrera Ites tentokrát hodně jinak
Takto dopadlo, ještě obtisky a nějaké doplňky, jako jsou přídavné světlomety, zpětná zrcátka a trumpety klaksonu.
Nedívejte se na karoserii, je prostě taková, jakou ji tenkrát vyrobili. Pořád mám hloupou, ale snad i pozitivní myšlenku, že se dá i z takových modelů vytvořit něco
originálního. Bude to chtít mít v nabídce Ites bílou karoserii s čirým zasklením jako white kit. Jen aby byli zájemci ...
Jo a ještě malá poznámka, ta kola na střeše jsou vytištěna jako hladký disk a pneumatika, je to výrazně lehčí varianta, jako ty s pneumatikou.
Trochu jsem si upravil tvar bočních trubek, snad to nebude vadit...
Nedívejte se na karoserii, je prostě taková, jakou ji tenkrát vyrobili. Pořád mám hloupou, ale snad i pozitivní myšlenku, že se dá i z takových modelů vytvořit něco
originálního. Bude to chtít mít v nabídce Ites bílou karoserii s čirým zasklením jako white kit. Jen aby byli zájemci ...
Jo a ještě malá poznámka, ta kola na střeše jsou vytištěna jako hladký disk a pneumatika, je to výrazně lehčí varianta, jako ty s pneumatikou.
Trochu jsem si upravil tvar bočních trubek, snad to nebude vadit...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Porsche 911 Carrera Ites tentokrát hodně jinak
Tohle je názorná ukázka toho, jak lze smysluplně využít 3D tiskárnu. Moc povedené, zajímavé detaily jako disky kol apod.
Re: Porsche 911 Carrera Ites tentokrát hodně jinak
Navázal bych na poznámku od Honzy, pro nás hobbíky je 3D tisk požehnáním a teď malá odbočka od konkrétního typu ke karoserii Porsche 911 Carrera z Ites racing.
Forma je taková, jaká je, měnit ji, či udělat novou je pochopitelně finančně náročné s nejistým výsledkem. Spíše bych bych řekl vyhozené peníze.
Sběratelé originálních modelů v tom vidí podraz v tom, že tím klesne cena jejich sbírkových exponátů. Ale originál je originál, ten na ceně neztrácí.
V tomto případě se ale jedná o nový přístup, kdy se použila původní forma, ale výrazně se změnily barvy lisovacího materiálu a hlavně se
postavil nový podvozek, který toto auto zvednul o úroveň výše. Já se na Fóru prezentuji jako blázen v pokročilém věku, který si hraje a staví, teď za pomocí 3D tiskárny
dráhová auta pro radost. Nejsem žádný obchodní zástupce firmy Ites racing, ale pořád zkouším, zda by se ujala nabídka white kitů s možností si stáhnout tiskové soubory
právě pro ty doplňky, které udělají z ošklivého káčátka třeba labuť.
Takže kokpit, pilot k tomu čiré zasklení, třeba i ochranný rám, přední a zadní nárazník, ten přední ve variantě s malým spojlerem, rozšíření zadního křídla a potom zpětná zrcátka a stěrače.
Na fotografii mám podvozek, který jsem si upravil a vytiskl, včetně disků. Mám na nich nataženy pneumatiky Ites přední slicky a přední se vzorkem, správně by tam měly být zadní slicky, ale vzal jsem to, co bylo doma.
Forma je taková, jaká je, měnit ji, či udělat novou je pochopitelně finančně náročné s nejistým výsledkem. Spíše bych bych řekl vyhozené peníze.
Sběratelé originálních modelů v tom vidí podraz v tom, že tím klesne cena jejich sbírkových exponátů. Ale originál je originál, ten na ceně neztrácí.
V tomto případě se ale jedná o nový přístup, kdy se použila původní forma, ale výrazně se změnily barvy lisovacího materiálu a hlavně se
postavil nový podvozek, který toto auto zvednul o úroveň výše. Já se na Fóru prezentuji jako blázen v pokročilém věku, který si hraje a staví, teď za pomocí 3D tiskárny
dráhová auta pro radost. Nejsem žádný obchodní zástupce firmy Ites racing, ale pořád zkouším, zda by se ujala nabídka white kitů s možností si stáhnout tiskové soubory
právě pro ty doplňky, které udělají z ošklivého káčátka třeba labuť.
Takže kokpit, pilot k tomu čiré zasklení, třeba i ochranný rám, přední a zadní nárazník, ten přední ve variantě s malým spojlerem, rozšíření zadního křídla a potom zpětná zrcátka a stěrače.
Na fotografii mám podvozek, který jsem si upravil a vytiskl, včetně disků. Mám na nich nataženy pneumatiky Ites přední slicky a přední se vzorkem, správně by tam měly být zadní slicky, ale vzal jsem to, co bylo doma.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Porsche 911 Carrera Ites tentokrát hodně jinak
Nechodím tady příliš často ale přiznávám,že vždycky když se tady chystám nahlídnout,říkám si čím novým mne Pavel Veverka alias Model překvapí. A stalo se a tentokrát mi spadla čelist trochu níž než obvykle. Porsche 911. Tento model jsem si před asi půl rokem objednal ale vzhledem k tomu že konstrukce rámu modelu je vyrobena metodou 3d tisku na resinove tiskárně,přišel mi patrně vinou nešetrného zacházení s balíčkem pouze jako stavebnice v rozsypu. Sice mám tiskárnu ale nepoustim se do žádných velkých akcí typu vymyslím,navrhnu,vytisknu jelikož umím jen to posledně jmenované....mohl bych požádat o zaslání STL rámu s tím,že bych si jej přizpůsobil k modelu auta od FLY? Standa