TAk jsem se dočkal, na e-shopu je v nabídce konečně Porsche 917. Je to původní karoserie, kde se musela forma kompletně zrenovovat,
protože ležela více jak 20 let v regále. Další plus je nový podvozek, který jsem pro firmu navrhl a měl by se používat do všech krytých původních
karoserií - McLaren, Shadow a Porsche 911 Carrera, protože se dá měnit rozvor posunutím dílu s přední osou a vodítkem.
To slovo měl je na místě, protože všechno chce čas a hlavně peníze.
Porsche 917 v novém vyjíždí
Porsche 917 v novém vyjíždí
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Porsche 917 v novém vyjíždí
Ještě musím poděkovat Lukáši Motlovi za jeho resinové tisky zadní části karoserie a růžice u turba, protože tím tento model
získal opravdu na kvalitě i když byly hlasy, že je tmavé zasklení a není tam pilot.
Pořád při setkání s Mirkem Kotíkem tlačím na to, aby nabídl i variantu white kitu s čirým zasklením, aby si modeláři nastříkali
karoserii podle svých představ a pilota si tam osadili. Skeptici říkají, že dráhové modelářství je mrtvé, ale my optimisté
si myslíme, že to není snad tak černé.
získal opravdu na kvalitě i když byly hlasy, že je tmavé zasklení a není tam pilot.
Pořád při setkání s Mirkem Kotíkem tlačím na to, aby nabídl i variantu white kitu s čirým zasklením, aby si modeláři nastříkali
karoserii podle svých představ a pilota si tam osadili. Skeptici říkají, že dráhové modelářství je mrtvé, ale my optimisté
si myslíme, že to není snad tak černé.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Porsche 917 v novém vyjíždí
Dráhové modelářství není mrtvé, protože ty jsi toho důkazem. Věřím, že tvoje energie působí na mnohé jako zmrtvýchvstání ... na mne určitě.
Re: Porsche 917 v novém vyjíždí
Modelařina obecně není mrtvá, ale schází jí ve většině oborů především mladí pokračovatelé a pak také ti, kteří by jim předali technické základy a principy. Pavel smísil klasiku s novými technologiemi a to by mohlo být přitažlivé i pro ty mladší ročníky. Jenže je také třeba mít základní znalosti SW programů a především umět kreslit, to může být pro většinu kámen úrazu.
K P917 - rozhodně výrazný pokrok oproti původnímu stavu, ale podle mého názoru tak trochu s křížkem po funusu. Je to spíš pro někoho, kdo je majitele či sběratelem ITESu, než pro primárního zájemce z ulice. Ten si nejspíš nakonec zvolí nějakou variantu Porsche od NSR, Slot.it, Fly apod., které jsou nejen z hlediska věrnosti předloze přece jen zdařilejší. Neprůhledné zasklení je také trochu vada na kráse.
Jasné plus je samozřejmě vybavení novým povozkem a dostrojení resinovými doplňky
Z prodejního hlediska ale bude záležet asi stejně nejvíc na nasazené ceně kompletního modelu a atraktivitě jeho adjustace.
K P917 - rozhodně výrazný pokrok oproti původnímu stavu, ale podle mého názoru tak trochu s křížkem po funusu. Je to spíš pro někoho, kdo je majitele či sběratelem ITESu, než pro primárního zájemce z ulice. Ten si nejspíš nakonec zvolí nějakou variantu Porsche od NSR, Slot.it, Fly apod., které jsou nejen z hlediska věrnosti předloze přece jen zdařilejší. Neprůhledné zasklení je také trochu vada na kráse.
Jasné plus je samozřejmě vybavení novým povozkem a dostrojení resinovými doplňky
Z prodejního hlediska ale bude záležet asi stejně nejvíc na nasazené ceně kompletního modelu a atraktivitě jeho adjustace.
Re: Porsche 917 v novém vyjíždí
Jsou to musím říci bohužel pravdivá slova, to bohužel spíše odráží současnou situaci, ale až někdo uvidí tento model v krabičce , jako já na akci McDonald cup, tak bude překvapen.
S cenou já nic neudělám 969 Kč je pořád míň, jako průměr cen dráhových aut, ale ...
Snad ten podvozek někoho osloví, možná by stálo za to ho nabídnout jako samostatnou položku, protože se dá použít do většiny komerčních karoserií v měřítku 1:32.
Na fotografii je červený Porsche, který jsem dostal k odzkoušení při prvních pokusech lisovat karoserie z opravených forem a k tomu i první vylisovaný podvozek.
Na autě jsem měl svůj podvozek, ale stačilo ho vyšroubovat a nasadit tento nový.
No a pohled na záď, kde jsou moje tisky, ale v prodeji jsou resinové, dokonalé.
S cenou já nic neudělám 969 Kč je pořád míň, jako průměr cen dráhových aut, ale ...
Snad ten podvozek někoho osloví, možná by stálo za to ho nabídnout jako samostatnou položku, protože se dá použít do většiny komerčních karoserií v měřítku 1:32.
Na fotografii je červený Porsche, který jsem dostal k odzkoušení při prvních pokusech lisovat karoserie z opravených forem a k tomu i první vylisovaný podvozek.
Na autě jsem měl svůj podvozek, ale stačilo ho vyšroubovat a nasadit tento nový.
No a pohled na záď, kde jsou moje tisky, ale v prodeji jsou resinové, dokonalé.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 08 lis 2019, 20:30
Re: Porsche 917 v novém vyjíždí
Pavel (Model) je asi na dovolené, a tak si dovolím ukázat jeho další dílo, na kterém se podílel.
Dnes Mirek Kotík zveřejnil nové foto další úpravy legendární 917.
Za mě dobrý
Petr
Dnes Mirek Kotík zveřejnil nové foto další úpravy legendární 917.
Za mě dobrý
Petr
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Porsche 917 v novém vyjíždí
Petře, to není moje dílo, já jsem navrhoval pouze podvozek jako univerzál pro případná další auta z dob minulých, jako je Shadow, McLaren a Porsche 911 Carrera.
Už jsem měl reakci od modeláře - jejda tam jsou lustrsvorky jako za mladých let - no je to opravdu úkrok, ale můj záměr byl jasný - aby se dala zadní osa vyjmout
s koly i s převodem. A protože je podvozek lisován z kvalitního plastu a lustrsvorky se fixují šroubkem M3/ 3 mm je zajištěn hladký chod a to vše v poctivé mosazi
a také za pár korun. Pro ty co chtějí použít osu 2,38 mm, mohou použít lustrsvorky a průměrem 2,4 mm a s mírným podložením.
Další plus u podvozku je plynulá změna rozvoru, takže se dá použít i pro jiné vozy 1:32. Prodej samostatného podvozku by byl určitě zajímavým podnětem, ale nevím, kolik
by se jich prodalo, protože i všechny nové modely 1:23 z Itesu se prodávají po kusech a rozšiřovat nabídku pro pár nadšenců je pro majitele asi dost nákladný koníček.
Už jsem měl reakci od modeláře - jejda tam jsou lustrsvorky jako za mladých let - no je to opravdu úkrok, ale můj záměr byl jasný - aby se dala zadní osa vyjmout
s koly i s převodem. A protože je podvozek lisován z kvalitního plastu a lustrsvorky se fixují šroubkem M3/ 3 mm je zajištěn hladký chod a to vše v poctivé mosazi
a také za pár korun. Pro ty co chtějí použít osu 2,38 mm, mohou použít lustrsvorky a průměrem 2,4 mm a s mírným podložením.
Další plus u podvozku je plynulá změna rozvoru, takže se dá použít i pro jiné vozy 1:32. Prodej samostatného podvozku by byl určitě zajímavým podnětem, ale nevím, kolik
by se jich prodalo, protože i všechny nové modely 1:23 z Itesu se prodávají po kusech a rozšiřovat nabídku pro pár nadšenců je pro majitele asi dost nákladný koníček.