Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
model.
Dobra robota.Radost sa pozriet.
Dobra robota.Radost sa pozriet.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Zdravím,
predpokladám že si pneumatiky odlievate sám. Z čoho ich odlievate, ak to nie je tajne?
predpokladám že si pneumatiky odlievate sám. Z čoho ich odlievate, ak to nie je tajne?
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Áno na Ites modely si robím pneu sám, sú silikónové. Na ostatné modely väčšinou používam SlotIt.
- marty.dutch
- Příspěvky: 168
- Registrován: 08 úno 2014, 15:54
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Také jsem s kamarádem Mitchem včera reinkarnoval dva kusy starého Itesu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Také něco mám
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Pěkný hoši, to mít jako děti, tak jsem si cvrnknul do gatí.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Ahoj, už jsou někde ke stažení obtisky? Na Mirage?Vítek píše: ↑18 čer 2015, 20:14Vydržte ještě prosím až MAXI-PU dokončí další modely. Všechny dekály spolu s dalšími informacemi budou volně ke stažení. Díky za pochopení.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Jak pozoruji táhnoucí se vlákno ITES, říkám si, jestli by nebylo zajímavé si zazávodit
s takto upravenými auty. Upravené karoserie - lak, obtisky, pilot, doplňky, podvozek klidně i nový ve 3D, motorek Faro, nová kola
na osku 2,38 mm, převod in-line, třeba vše od Slot.itu a asi nové vodítko.
s takto upravenými auty. Upravené karoserie - lak, obtisky, pilot, doplňky, podvozek klidně i nový ve 3D, motorek Faro, nová kola
na osku 2,38 mm, převod in-line, třeba vše od Slot.itu a asi nové vodítko.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
To už je docela dost úprav...já skončím asi u karoserie, magnetu a pokud by se dalo sehnat lepší vodítko...mám to jen na domácí ježdění...model píše: ↑05 lis 2018, 14:27Jak pozoruji táhnoucí se vlákno ITES, říkám si, jestli by nebylo zajímavé si zazávodit
s takto upravenými auty. Upravené karoserie - lak, obtisky, pilot, doplňky, podvozek klidně i nový ve 3D, motorek Faro, nová kola
na osku 2,38 mm, převod in-line, třeba vše od Slot.itu a asi nové vodítko.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Myslím si, že jde si trochu pohrát a z hračky se stane slušný dráhový model.
Já si vzal Tyrrella 005, který se mi hrozně líbí a ta jeho poslední úprava, co je Fóru je opravdu inspirativní.
První krok bylo někde sehnat karoserii. Zdeněk Janoš mi přinesl s omluvou trosky těchto autíček, ale i ten chudák bez
lapače a křídla posloužil jako předloha výborně.
Protože ta karoserie byla bez předního montážního sloupku a motoru, nakreslil jsem si podvozek zatím tak, aby mi sedl do
karoserie. Připojovací body dodělám až bude nová karoserie.
Disky a pneumatiky jsem použil, co mám doma, nejsou to typická kola pro F1. Motorek FARO, převod Slot.it, vodítko od
Milana. Vše na oskách 2,38 mm. Pokud se mi podaří získat kompletní karoserii, našel jsem na internetu výrobce obtisků
pro toto auto ve 4 variantách. Má i sadu obtisků pro černého Shadowse. Takže další výzva...
Já si vzal Tyrrella 005, který se mi hrozně líbí a ta jeho poslední úprava, co je Fóru je opravdu inspirativní.
První krok bylo někde sehnat karoserii. Zdeněk Janoš mi přinesl s omluvou trosky těchto autíček, ale i ten chudák bez
lapače a křídla posloužil jako předloha výborně.
Protože ta karoserie byla bez předního montážního sloupku a motoru, nakreslil jsem si podvozek zatím tak, aby mi sedl do
karoserie. Připojovací body dodělám až bude nová karoserie.
Disky a pneumatiky jsem použil, co mám doma, nejsou to typická kola pro F1. Motorek FARO, převod Slot.it, vodítko od
Milana. Vše na oskách 2,38 mm. Pokud se mi podaří získat kompletní karoserii, našel jsem na internetu výrobce obtisků
pro toto auto ve 4 variantách. Má i sadu obtisků pro černého Shadowse. Takže další výzva...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.