Hurvínek - Nová dráha po stěhování.
- HurvinekCZ
- Příspěvky: 59
- Registrován: 02 říj 2016, 12:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hurvínek - Nová dráha po stěhování.
Zdravím,
Po stěhování jsem zatím velkou dráhu nestavěl jen tak ať se dá alespoň trochu jezdit...
Dráha bude mít u svůj malý pokojíček
Přikládám i první návrh finální podoby a prosím o vaše objektivní(věcné) názory (prosím bez vulgarit).
Návrh je cca 80m dráhy s vojitým pitstopem a místem pro SAFETY CAR + prostor pro najížděcí boxy u pitstopu ve stylu https://www.mountain-racing.com/
Podotýkám že moje první dráha vypadala obdobně složitě jen na menší ploše.... a žádné extra záseky jsem během ježdění s dětmi nenašel...
Předem děkuji
Po stěhování jsem zatím velkou dráhu nestavěl jen tak ať se dá alespoň trochu jezdit...
Dráha bude mít u svůj malý pokojíček
Přikládám i první návrh finální podoby a prosím o vaše objektivní(věcné) názory (prosím bez vulgarit).
Návrh je cca 80m dráhy s vojitým pitstopem a místem pro SAFETY CAR + prostor pro najížděcí boxy u pitstopu ve stylu https://www.mountain-racing.com/
Podotýkám že moje první dráha vypadala obdobně složitě jen na menší ploše.... a žádné extra záseky jsem během ježdění s dětmi nenašel...
Předem děkuji
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Hurvínek - Nová dráha po stěhování.
Tada to je mega dráha. Ale pokud vám vyhovuje tak jen do toho.
Za mě bych měl obavu o údržbu a nepřehlednost v mnoha částech a to i pro předjíždění. Ale to už asi znáte z minulé dáhy a pokud nevadí tak good
Akorát bych zvážil umístení těch zůžení na nejvyšších mostech dráhy. Nejenže to sekne rovinku, ale ještě se při kontaktu auta proletí bůhví kam, pěkně v rychlosti a z výšky. A ještě pokud nemají ty stoupající zatáčky rozšiřující krajnice nedával bych tam kříženi X. Protože to nutně znamená jet první nebo druhou polovinu stoupáni po svodidle. Tam bych buď nechal možnost driftu ve vnitřní a nebo ještě lépe přidal rozšiřující krajnici, ideálně na ještě vice místech.
Jinak za mě "méně je někdy více", ale asi není potreba slyšet
Držím palce
Za mě bych měl obavu o údržbu a nepřehlednost v mnoha částech a to i pro předjíždění. Ale to už asi znáte z minulé dáhy a pokud nevadí tak good
Akorát bych zvážil umístení těch zůžení na nejvyšších mostech dráhy. Nejenže to sekne rovinku, ale ještě se při kontaktu auta proletí bůhví kam, pěkně v rychlosti a z výšky. A ještě pokud nemají ty stoupající zatáčky rozšiřující krajnice nedával bych tam kříženi X. Protože to nutně znamená jet první nebo druhou polovinu stoupáni po svodidle. Tam bych buď nechal možnost driftu ve vnitřní a nebo ještě lépe přidal rozšiřující krajnici, ideálně na ještě vice místech.
Jinak za mě "méně je někdy více", ale asi není potreba slyšet
Držím palce
Adam Mádr
Re: Hurvínek - Nová dráha po stěhování.
Já, co mám zcela jednoduchou dráhu Faro, musím uznat jako GurkeGo, že to je mega horská dráha.
Držím palce, ať si dobře zajezdíte a neztratíte se v těch tobogánech.
Držím palce, ať si dobře zajezdíte a neztratíte se v těch tobogánech.
Re: Hurvínek - Nová dráha po stěhování.
Vypadá to, že je to ještě šílenější propletenec než předchozí verze , ale když to uřídíte a nepřizabijete se vzájemně při nasazování, tak proč ne?
Navíc digitál - já bych asi už po pár minutách auto ztratil...
Navíc digitál - já bych asi už po pár minutách auto ztratil...
- HurvinekCZ
- Příspěvky: 59
- Registrován: 02 říj 2016, 12:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hurvínek - Nová dráha po stěhování.
tak mám druhý návrh.... pletenec 4 dráhy.... s tím že 2 pruhy tam a dva zpátky jako dálnice nakonci je smyčka na opačný směr... defakto dráha tam i zpět stejné zatáčky
Prosím o další objektivní názor..... ještě v tom nemám domalované přejezdové(přejížděcí) díly jinak na fotce návrhu to není ale počítám s plnými krajnicemi na této dráze ve všech zatáčkách prostor na to je a pak se bude dát slušně driftit i s auty 1:24
Předem děkuji..
Prosím o další objektivní názor..... ještě v tom nemám domalované přejezdové(přejížděcí) díly jinak na fotce návrhu to není ale počítám s plnými krajnicemi na této dráze ve všech zatáčkách prostor na to je a pak se bude dát slušně driftit i s auty 1:24
Předem děkuji..
Re: Hurvínek - Nová dráha po stěhování.
Vedle toho, že se dráhy dost proplétají ivýškově, mám trochu strach, kde budou stát řidiči s ovladači, protože tvar dráhy do U
dost výrazně omezuje sledování aut na dráze jednotlivými hráči. Budou se pořád otáčet kolem dokola ?
Toto zvažte. Já mám dráhu ve tvaru L, je v garáži, která má rozměry 6x3 metry a když stojíme vedle sebe, je dost nepříjemné, že mi parter stíní pohled vlevo.
A to nemluvím o digitální dráze, kde přejíždění v této konstalaci bude k neuhlídání.
Ale berte to prosím jen jako dobře míněnou připomínku, ať Vám to jezdí k radosti Vás všech.
dost výrazně omezuje sledování aut na dráze jednotlivými hráči. Budou se pořád otáčet kolem dokola ?
Toto zvažte. Já mám dráhu ve tvaru L, je v garáži, která má rozměry 6x3 metry a když stojíme vedle sebe, je dost nepříjemné, že mi parter stíní pohled vlevo.
A to nemluvím o digitální dráze, kde přejíždění v této konstalaci bude k neuhlídání.
Ale berte to prosím jen jako dobře míněnou připomínku, ať Vám to jezdí k radosti Vás všech.
Re: Hurvínek - Nová dráha po stěhování.
Ano, to je to podstatné - dokud byla dráha do L, šlo to ještě uhlídat. Ale jakmile je do U, tak to bude docela oříšek se vzájemně nepomlátit.