Porsche 911 GT1 přestavba na dráhu
Porsche 911 GT1 přestavba na dráhu
Výrobce De Agostini, kovová karoserie se spoustou nálitků. Ale jinak moc hezká předloha. Auto bylo v bílém laku, tak jsem to také tak nechal,
jen jsem si tak pro radost nalepil pár dekálů a čísla, aby to vypadalo hezky na dráze.
Podvozek opět od Milana, tentokrát jsem ho kombinoval s původní podvozkovou platformou. Hlavně jsem brousil a brousil a zbavil karoserii
zbytečných nálitků. Mám radost z kol, u originálu bylo složeno ze zadní části a krásného insertu. Mám vytočené duralové disky, jen jsem u insertů obrousil
po obvodu nálitek a ten potom krásně sedl na disk a do Milanovy pneumatiky.
Přední kola jsou bez úprav. Motorové lože je uchyceno šroubkem M2 k podvozkové desce a ta čtyřmi šroubky do pryžových bloků, přilepených ke karoserii.
Teď ještě stěrače, zapojení a zkusím na dráze jak bude jezdit kovový model s novým Milanovým převodem.
jen jsem si tak pro radost nalepil pár dekálů a čísla, aby to vypadalo hezky na dráze.
Podvozek opět od Milana, tentokrát jsem ho kombinoval s původní podvozkovou platformou. Hlavně jsem brousil a brousil a zbavil karoserii
zbytečných nálitků. Mám radost z kol, u originálu bylo složeno ze zadní části a krásného insertu. Mám vytočené duralové disky, jen jsem u insertů obrousil
po obvodu nálitek a ten potom krásně sedl na disk a do Milanovy pneumatiky.
Přední kola jsou bez úprav. Motorové lože je uchyceno šroubkem M2 k podvozkové desce a ta čtyřmi šroubky do pryžových bloků, přilepených ke karoserii.
Teď ještě stěrače, zapojení a zkusím na dráze jak bude jezdit kovový model s novým Milanovým převodem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Porsche 911 GT1 přestavba na dráhu
Ještě přikládám další foto stavby.
ještě seřídím výšku zadní nápravy, aby se záď snížila. To budu řešit povolením spojovacího šroubku a vložením distanční destičky.
ještě seřídím výšku zadní nápravy, aby se záď snížila. To budu řešit povolením spojovacího šroubku a vložením distanční destičky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Porsche 911 GT1 přestavba na dráhu
Vypadá parádně...
Škoda, že není k sehnání tolik pěkných modelů z plastu jako z kovu.
Škoda, že není k sehnání tolik pěkných modelů z plastu jako z kovu.
Adam Mádr
Re: Porsche 911 GT1 přestavba na dráhu
Tak ještě nějaký ten zredukovaný kokpit a bude to dokonalé.
Re: Porsche 911 GT1 přestavba na dráhu
Dělící přepážkou jsem pouzil jen s průřezem pro motorek. sedadlo jsem zachoval, jen ho zkrátím a přidám falešnou podlahu. Mám od Milana pilota, tak ho zkusím nacpat.
Re: Porsche 911 GT1 přestavba na dráhu
Jak jsem slíbil, tak jsem před chvílí dokončil. Musel jsem bohužel odstřihnout pilota od spolujezdce,
protože jsem neměl volný kokpit pouze s řidičem, snad mi Milan odpustí...
Nabarvil jsem ho Rewellkami voďáky, dokonce jsem nakreslil bezpečnostní pásy. K tomu kousek destičky polystyrenu, stříknutý černým sprejem
a je to interiér jak malovaný.
Ještě poznámka k jízdním vlastnostem - kovová karoserie je pochopitelně velké mínus, ale Milanovi se podařilo vyrobit, respektive vyladit větší
in-line převod a s ním i toto těžké auto jezdí velmi rychle, včetně akcelerace a hlavně se výrazně snížil hluk.
protože jsem neměl volný kokpit pouze s řidičem, snad mi Milan odpustí...
Nabarvil jsem ho Rewellkami voďáky, dokonce jsem nakreslil bezpečnostní pásy. K tomu kousek destičky polystyrenu, stříknutý černým sprejem
a je to interiér jak malovaný.
Ještě poznámka k jízdním vlastnostem - kovová karoserie je pochopitelně velké mínus, ale Milanovi se podařilo vyrobit, respektive vyladit větší
in-line převod a s ním i toto těžké auto jezdí velmi rychle, včetně akcelerace a hlavně se výrazně snížil hluk.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Porsche 911 GT1 přestavba na dráhu
Viděl jsem u Milana zatím nedokončenou formu na kokpit a klobouk dolů. Škoda, že to má jen na 1/43.
Jinak hezká práce, jen mi to na dnešní poměry přijde až moc designově barevně umírněné .
Jinak hezká práce, jen mi to na dnešní poměry přijde až moc designově barevně umírněné .
Re: Porsche 911 GT1 přestavba na dráhu
Honzo, tento auťák je znám hlavně v designu Mobil 1, v těch modrých vlnkách, potom jsem našel hezký ve žlutém s reklamou Camel, kromě jiných.
Ale to je všechno pořád dokola, kde sehnat dekály, stříkání auta. Ty kovové karoserie mají perfektní lak, tak je škoda to předělávat a těch pár dekálů
mi stačí k radosti. Jsem taková stará škola - proužek, velké číslo na dveřích a kapotě a pár firem na blatníku.
Teď jsem si objednal stavebnici Chaparral 2E a to je přesně to, co se mi líbí. Pochopitelně hlavně to nádherné křídlo.
Máš pravdu, ty kokpity od Milana jsou perfektní, má levou i pravou variantu a také spolujezdce.
Problém je, že vyrobí formu, prodá pár kousků a to moc nebaví.
Ale to je všechno pořád dokola, kde sehnat dekály, stříkání auta. Ty kovové karoserie mají perfektní lak, tak je škoda to předělávat a těch pár dekálů
mi stačí k radosti. Jsem taková stará škola - proužek, velké číslo na dveřích a kapotě a pár firem na blatníku.
Teď jsem si objednal stavebnici Chaparral 2E a to je přesně to, co se mi líbí. Pochopitelně hlavně to nádherné křídlo.
Máš pravdu, ty kokpity od Milana jsou perfektní, má levou i pravou variantu a také spolujezdce.
Problém je, že vyrobí formu, prodá pár kousků a to moc nebaví.
Re: Porsche 911 GT1 přestavba na dráhu
Jasně, taky bych se moc do přelakovávání kovové kastle nehnal. A řešit dekály v 1/43 je také otrava. Měřítko je hlavní důvod toho, že se vlastní formy v takové kvalitě nikdy nemohou vyplatit. Ony se většinou nevrátí náklady na formu ani u laminátových kastlí 1/24 (a to nemluvím o práci). Jinak Chaparral je dobrá volba, je to i moje srdcová záležitost - v 1/24 mám už 3 kusy vč. formule Indy ... Jsou to asi nejoriginálnější auta (i technicky), která byla v motorsportu úspěšná.