Domácí D124
- HurvinekCZ
- Příspěvky: 59
- Registrován: 02 říj 2016, 12:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domácí D124
Dráha vypadá dobře ale vypadá že zabere i celý pokoj
Re: Domácí D124
Ahoj,díky.Přes celej do slova:-) a to jsou ještě dvě postele podél pit lane:-).Báráček malej no:-)Ale už plánuju rozšíření jak budou mizet postele postupně:-).Zklamání je ale zdroj už při jízdě dvou aut je rozdíl v rychlosti(malinkej ale je)a ve čtyřech je to už dost znát:-(.Posílení zdroje je nevyhnutelné(ještě sice nevím jak,čekám na pomoc od petra:-))Pak taky zklamání z Ferrari 458 gt3 váha je 240g,hroznej lenoch proti Porsche 917k to bmw m1 vaha 211g sice se nedá už štelovat magnet ale vzákladu jede skvěle když jsem trochu máznul gumy ,tak mělo srovnatelnej čas s Porsche,tam budou stačit jen lepší pneu:-)U toho ferrari pomuže jen tuning (silnější motor už má v merku 18V30000 )plus osy carbon atd.Ach jo už v tom lítám až po uši:-)
Re: Domácí D124
Já také pořád přemýšlím o zakoupení kvalitního zdroje a našel jsem toto :
Graupner - spínaný stabilizovaný zdroj 5 - 15 V, 0 - 15 A 1 599 Kč vč. DPH
Je tam regulace, displej, dají se nastavit samostatně volty i ampéry.
Výrobek najdete většinou na e-shopech pro RC modely a cena je také stejná.
Graupner - spínaný stabilizovaný zdroj 5 - 15 V, 0 - 15 A 1 599 Kč vč. DPH
Je tam regulace, displej, dají se nastavit samostatně volty i ampéry.
Výrobek najdete většinou na e-shopech pro RC modely a cena je také stejná.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Domácí D124
No o zdroji jsem už tu někde psal,jak jsem začínal s autodráhou.
Používám ho u GO ,abych mohl snížit napětí a tím rychlost.
Co se týká regulace proudu,tak jsem byl v omylu než jsem zdroj koupil.
Myslel jsem ,že to funguje jako u nabíječky ,kde můžete snižovat nebo přidávat proud.
U zdroje je to jinak ,na displeji se ukazuje hodnota proudu,ale regulovat nejde.
Je tam jen rozmezí třeba 0-15 A.
Používám ho u GO ,abych mohl snížit napětí a tím rychlost.
Co se týká regulace proudu,tak jsem byl v omylu než jsem zdroj koupil.
Myslel jsem ,že to funguje jako u nabíječky ,kde můžete snižovat nebo přidávat proud.
U zdroje je to jinak ,na displeji se ukazuje hodnota proudu,ale regulovat nejde.
Je tam jen rozmezí třeba 0-15 A.
Re: Domácí D124
Model: jen carrera 124 jede na 18 V, takže tento max.15 V by byl slabý.
Re: Domácí D124
Machyd: mám tři auta 124 carrera,ale nějaké snížení rychlosti u všech tří najednou jsem nepozoroval.
Zdroj 124 18V/3A by pro 4 auta měl být uplně v pohodě.Pokud motory berou přibližně 0,7 A ,tak 3A zdroj stačí.
Otázečka: jak dlouhá je ta trať ? Jestli nemáš dál od zdroje úbytek napětí,pokud nemáš napájení na více místech.
Zdroj 124 18V/3A by pro 4 auta měl být uplně v pohodě.Pokud motory berou přibližně 0,7 A ,tak 3A zdroj stačí.
Otázečka: jak dlouhá je ta trať ? Jestli nemáš dál od zdroje úbytek napětí,pokud nemáš napájení na více místech.
Re: Domácí D124
Ahoj,trat je dlouhá 1777cm.Ted jsem si prošel to téma o posílení dráhy a bude to můj problém,příliš dlouhá dráha:-(.Ale řešit to dráty od startu nechci,takže to chce zdroj s dostatkem výkonu aby kompenzoval i ubytky na vzdálenejší části dráhy.Zdroj 18V cca 15A by snad mohl stači i na bodoucí rozšíření dráhy a na jízdu v šesti.A to chci dát i silnější motory: Tuning Motor 26000 U/min. 18V / 0,9A ale spíš Tuning Motor 30000 U/min. 18V / 1,2A .Ten odběr je mazec:-)
Re: Domácí D124
Nechci ti do toho kecat, ale posílením, nebo výměnou zdroje úbytek napětí nevyřešíš. Věř mi