Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Dekály na Le Mans 1970 #23 byly spíš pokusem u kterého jsem si nebyl vůbec iistý jestli a jak půjde model polepit.
Aplikace a výsledek je perfektní.
To bych na této bázi mohl doplnit podobná livery z Targa Florio 1970 #2 a z Daytona 1970 #3.
Aplikace a výsledek je perfektní.
To bych na této bázi mohl doplnit podobná livery z Targa Florio 1970 #2 a z Daytona 1970 #3.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
To Vítek - Polep tých pruhov nie je žiaden veľký problém, dokonca sedí aj decál predného svetla, keby si to upravoval tak by bolo dobré, keby tie dlhé pruhy boli trochu tenšie - ono to Porsche Ites je o dosť zúžené oproti originálu a zúžil by som ich zvnútra - to znamená že treba zúžiť stredný pásik z oboch strán a tie bočné z vnútrornej strany.
To Rumov - počkám deň kým decály vyschnú a potom ich prelakujem dvomi vrstvami akrylátovým lakom.
To Rumov - počkám deň kým decály vyschnú a potom ich prelakujem dvomi vrstvami akrylátovým lakom.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
A jeden rychly dotaz - ty decaly davas na bezbarvy lak nebo normalne na natrenou karoserii a pak prelakovat teprve bezbarvim lakem?
PWR
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Možná, že se tím trochu dotknu obdivovatelů starého Itesu, ale ono to ani není tak moc o nadčasovosti Itesu, jako o kráse tvarů aut z bohatýrského období a tehdejšího designu. MAXI-PU díky šikovným ručičkám vytáhl z fádní itesovské kukly krásného motýla.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Postup - ako to robím ja - karosériu čistú - prebrúsim jemným brúsnym papierom aby som ju zbavil toho plastového lesku - kde ju prebrúsim - ostane matná ( brúsny papier zrnitosť zhruba 400 - ideálne pod vodou - stačí jemne)Kropacek píše:A jeden rychly dotaz - ty decaly davas na bezbarvy lak nebo normalne na natrenou karoserii a pak prelakovat teprve bezbarvim lakem?
- po zaschnutí strieknem jemne bielou základnou farbou foto č.42
- karosérie sú z farebného plastu a pod bielou základnou farbou farba plastu stále presvitá - tak tento postup je vhodný, keď ideme striekať farbu, ktorá je podobná farbe podkladového plastu.
- Keď chcem karosériu prestriekať inou farbou - tak ako to budem robiť neskôr - keď budem modré Porsche striekať na zeleno, tak sa mi osvedčilo - strieknuť karosériu plničom foto č.43. a potom jemne bielu základnú.
Potom striekam vrchnú farbu - tak isto dvakrát.
Po zaschnutí vrchnej farby dávam decály a po ich zaschnutí ich prelakujem vrchným lakom - tiež dvakrát. foto č.44.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Keď už píšem o striekaní karosérii. Je viac možností ako aplikovať farbu na karosériu - ja som vybral podľa mna ten najjednoduchší a najdostupnejší spôsob. Striekanie akrylátovými sprejmi Motip ktoré sú najdostupnejšie - malé balenia programu Škoda majú v každom obchode farby-laky. Stále sa dá nájsť podobný odtieň ktorý potrebujeme.
napríklad na červené Porsche 911K som použil červenú farbu SD8125 foto č.45
na žlté Porsche 911K som použil žltú farbu SD6200 foto č.46
Pri ďalších prestavbách vždy uvediem aj farbu ktorú som použil.
napríklad na červené Porsche 911K som použil červenú farbu SD8125 foto č.45
na žlté Porsche 911K som použil žltú farbu SD6200 foto č.46
Pri ďalších prestavbách vždy uvediem aj farbu ktorú som použil.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Je to ITES,není to ITES,Je to ITES!!!
Asi tak bych popsal komentář našich tatíku a možná i dědů.Klobouk dolů nad takovou renovací Zajímal by mě názor tvůrců těchto autíček.
Asi tak bych popsal komentář našich tatíku a možná i dědů.Klobouk dolů nad takovou renovací Zajímal by mě názor tvůrců těchto autíček.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Teda MAXI-PU jsi opravdu démon
Nestačím se divit co se dá z původního nevzhledného a nemodelového auta udělat za nádheru
OPRAVDU NÁDHERA!
to Honza65 - názor původních návrhářů by mě také zajímal
Nestačím se divit co se dá z původního nevzhledného a nemodelového auta udělat za nádheru
OPRAVDU NÁDHERA!
to Honza65 - názor původních návrhářů by mě také zajímal
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Ještě bych chtěl dodat k té zadní části jestli by to nešlo vyletovat třeba z Cu drátů?
Jen vymyslet jak to kloudným způsobem přidělat do karoserie.
Půlka pneumatiky by asi stačila nalepit na spodek kastle a pár drátků sletovat a nalakovat dle předlohy.
Jen vymyslet jak to kloudným způsobem přidělat do karoserie.
Půlka pneumatiky by asi stačila nalepit na spodek kastle a pár drátků sletovat a nalakovat dle předlohy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.