Rozšíření Evolution na Digital
Rozšíření Evolution na Digital
Zdravím všechny blázny do dráhy
Na vánoce si "mladej" napsal o autodráhu,tak jí dostal.Jsou mu skoro 3 roky,tak jsem to nechtěl nějak hrotit. Hned bylo jasno ,že řada GO. Pak jsem se o to trochu začal zajímat a GO jsem zavrhl(asi tu všichni víte proč)
Tedy jsem šel do Evolution,protože za dráhu Digital dávat 10tis.No jsem blázen?
Vybral jsem BMW turbo drift.Jednak kvůli autům a pak taky kvůli délce a tvaru dráhy.(u nás už není k sehnání,dělá se osma krátká cca o 2,1m. Obědnal jsem v Německu)
Jako první jsem koupil nějaké krajnice...nemám vše ale nějakej základ už mám.No a teď jsem zjistil,že prostě 2 auta,zábava jo,ale prostě chce to aspoň tři.
Buud tedy předělávat na digital. Za cca 2800 kč se dá pořídit digi set control unit s dvoumi ovladači bezdrátovými a k tomu za cca 500 normální drát ovladač.
Koupím dva čipy a jedno digi auto a lets go.(peníze nepočítám raději)
Tak a když jsem vám přiblížil oč jde,tak konečně k té radě.
Jaké koupit předjížděcí díly? Pár předjížděcího dílu se dá pořídit za cca 1000 kč.Tedy levej a pravej,za 1200 se dá pořídit předjížděcí "kříž" a třeba za 1600 je set "kříž" a předjížděcí zatáčka.
Předjížděcí kříž je super,že stačí jen jeden,ale nechci,aby se dalo předjíždět jen v jednom místě na 8m dráhy.Ale není ten kříž špatný v tom,že se tam budou auta srážet?
Předjíždění v zatáčce si také moc nedokážu představit.
Chci to pořešit co nejdříve,dokud jsem rozhodnutý něco utratit.Ale ve finále v tom budu stejně za 10-12tis
Co by jste navrhovali ?
Díky všem za vaše názory
Téma přesunuto z Obecné diskuse do Digitální autodráhy / Carrera.
Admin Vítek
Na vánoce si "mladej" napsal o autodráhu,tak jí dostal.Jsou mu skoro 3 roky,tak jsem to nechtěl nějak hrotit. Hned bylo jasno ,že řada GO. Pak jsem se o to trochu začal zajímat a GO jsem zavrhl(asi tu všichni víte proč)
Tedy jsem šel do Evolution,protože za dráhu Digital dávat 10tis.No jsem blázen?
Vybral jsem BMW turbo drift.Jednak kvůli autům a pak taky kvůli délce a tvaru dráhy.(u nás už není k sehnání,dělá se osma krátká cca o 2,1m. Obědnal jsem v Německu)
Jako první jsem koupil nějaké krajnice...nemám vše ale nějakej základ už mám.No a teď jsem zjistil,že prostě 2 auta,zábava jo,ale prostě chce to aspoň tři.
Buud tedy předělávat na digital. Za cca 2800 kč se dá pořídit digi set control unit s dvoumi ovladači bezdrátovými a k tomu za cca 500 normální drát ovladač.
Koupím dva čipy a jedno digi auto a lets go.(peníze nepočítám raději)
Tak a když jsem vám přiblížil oč jde,tak konečně k té radě.
Jaké koupit předjížděcí díly? Pár předjížděcího dílu se dá pořídit za cca 1000 kč.Tedy levej a pravej,za 1200 se dá pořídit předjížděcí "kříž" a třeba za 1600 je set "kříž" a předjížděcí zatáčka.
Předjížděcí kříž je super,že stačí jen jeden,ale nechci,aby se dalo předjíždět jen v jednom místě na 8m dráhy.Ale není ten kříž špatný v tom,že se tam budou auta srážet?
Předjíždění v zatáčce si také moc nedokážu představit.
Chci to pořešit co nejdříve,dokud jsem rozhodnutý něco utratit.Ale ve finále v tom budu stejně za 10-12tis
Co by jste navrhovali ?
Díky všem za vaše názory
Téma přesunuto z Obecné diskuse do Digitální autodráhy / Carrera.
Admin Vítek
Re: Rozšíření Evolution na Digital
Ahoj, ano když s to spočítáš, tak nakonec ten digital set tě vyjde v nejhorším případě stejně, ale třeba narazíš na levnější díly, pak to dopadne lépe
Co se týká předjíždění, předjíždět se dá kdekoliv, je jedno jaký typ výhybek použiješ, ty se volí spíše podle tvaru dráhy. ideální je stavět dráhu tak, aby se díky výhybkám dalo po okruhu jezdit ideální stopou, takže pak sám uvidíš , kterou kde je dobré použít.
Pokud by si se bál kolizí, může š si koupit buď antikolizní moduly do výhybek, nebo rovnou celé výhybky s touto úpravou. Má je v sortimentu třeba Henkys-rennbahnwerkstatt v Německu.
Pokud budeš hledat nějaký návod, jak to postavit, protože to je opravdu jednoduché, hledej buď AKS, nebo NO CRASH, ale pozor řešení pro Pro-X na D132 nefunguje
Co se týká předjíždění, předjíždět se dá kdekoliv, je jedno jaký typ výhybek použiješ, ty se volí spíše podle tvaru dráhy. ideální je stavět dráhu tak, aby se díky výhybkám dalo po okruhu jezdit ideální stopou, takže pak sám uvidíš , kterou kde je dobré použít.
Pokud by si se bál kolizí, může š si koupit buď antikolizní moduly do výhybek, nebo rovnou celé výhybky s touto úpravou. Má je v sortimentu třeba Henkys-rennbahnwerkstatt v Německu.
Pokud budeš hledat nějaký návod, jak to postavit, protože to je opravdu jednoduché, hledej buď AKS, nebo NO CRASH, ale pozor řešení pro Pro-X na D132 nefunguje
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rozšíření Evolution na Digital
Neviem či som v dobrom vlakne.
Otazka.Petre,všimol som si zjavné "cvakanie" flipperov vo vyhýbkach pri zmene dráhy u Carrery..Neruší to pri jazdení?
Harry
Otazka.Petre,všimol som si zjavné "cvakanie" flipperov vo vyhýbkach pri zmene dráhy u Carrery..Neruší to pri jazdení?
Harry
Re: Rozšíření Evolution na Digital
Vidíš tak to mě vůbec nenapadlo, je to naprosto přirozené, máš jasnou kontrolu, že je přehozeno.
U D143 je to jiné, něž u D132/124 a D143 výhybky neklapou vždy, "pádlo" výhybky zůstává viset ve směru posledního průjezdu a nastaví se až podle potřeby přijíždějícího auta. Kdo si zvykne na klapot výhybek, je docela zmatený, že klapne pouze někdy
Když už jsme to zmínili, Carrera mechanika výhybky má systém, na ochranu proti "zavlečení" v závěsu jedoucího auta do výhybky, jakmile projede vodítko výhybkou, ta se ještě pod autem vrátí a i kdyby jelo další auto nalepené na zadním nárazníku, pokud nechce odbočit, pojede rovně.
U D143 je to jiné, něž u D132/124 a D143 výhybky neklapou vždy, "pádlo" výhybky zůstává viset ve směru posledního průjezdu a nastaví se až podle potřeby přijíždějícího auta. Kdo si zvykne na klapot výhybek, je docela zmatený, že klapne pouze někdy
Když už jsme to zmínili, Carrera mechanika výhybky má systém, na ochranu proti "zavlečení" v závěsu jedoucího auta do výhybky, jakmile projede vodítko výhybkou, ta se ještě pod autem vrátí a i kdyby jelo další auto nalepené na zadním nárazníku, pokud nechce odbočit, pojede rovně.
Re: Rozšíření Evolution na Digital
Protože už to mám doma vše složené,mohu odpovědět.Přemýšlím,co ruší víc,jestli cvakání vyhýbky nebo pípání digi dílu při každém projetí auta.Řekl bych,že je to věc,kterou přestane člověk po pár kolech vnímat.harry píše:Neviem či som v dobrom vlakne.
Otazka.Petre,všimol som si zjavné "cvakanie" flipperov vo vyhýbkach pri zmene dráhy u Carrery..Neruší to pri jazdení?
Harry
Re: Rozšíření Evolution na Digital
Klapání přestaneš vnímat jako rušivý vliv a pípání se snad dá vypnout, ovšem to vše se ztratí pokud si připojíš PC, nebo tablet, to ti do toho bude pořád kecat a bude po klapání a pípání
Re: Rozšíření Evolution na Digital
Hecisi,prosimta,kde si zohnal ten CU.
Daj vediet,jak si sa bavil,a co Ti vadilo alebo Ta prekvapilo.
Petre,to s tými zvukmi z PC ma zaujíma.Cez ten HSRSS program si može človek nastavit nejaké zvukové stopy? Je to pri jazdení počúvatelné a dotvorí to atmosféru? Akým sposobom je to vyriešené?
Harry
Daj vediet,jak si sa bavil,a co Ti vadilo alebo Ta prekvapilo.
Petre,to s tými zvukmi z PC ma zaujíma.Cez ten HSRSS program si može človek nastavit nejaké zvukové stopy? Je to pri jazdení počúvatelné a dotvorí to atmosféru? Akým sposobom je to vyriešené?
Harry
Re: Rozšíření Evolution na Digital
myslel jsem race app, tam lze pustit zvukovou kulisu a pokud se nepletu, tak u HSSRMS se dá pustit zvuk při průjezdu cílem
Re: Rozšíření Evolution na Digital
Diky.
Na tej race app je to zvuková kulisa nezávislá na trati? Je len ako podmaz,alebo reaguje na modely?
Harry
Na tej race app je to zvuková kulisa nezávislá na trati? Je len ako podmaz,alebo reaguje na modely?
Harry
Re: Rozšíření Evolution na Digital
Na modely nereaguje, ale moc dlouho jsem to nezkoušel, protože mě to rušilo. Vyzkouším a dám vědět