Přestavba Igráčka na dráhu
Napsal: 29 srp 2018, 19:24
Byl jsem zvědavý, jak bude vypadat novinka od Fara - motokára s Igráčkem.
Myslel jsem si, že bude použit původní model, který nese podle mne rukopis Václava Krále,
ale je to úplně nový model. Nic proti, ale ten původní je originálnější. K tomu cena přes tisícovku,
no přeji této nové kategorii úspěch.
A protože si rád hraji, tak jsem si otevřel bednu s hračkami našich dětí a začal se přehrabovat.
Úspěch se dostavil, vylovil jsem dvě původní káry, tři igráčky, necky, lopatu a válec.
Nechtěl jsem dělat složitou přestavbu, protože to není model k závodění, ale když jsem auto rozdělal,
zjistil jsem, že se dá úplně jednoduše provést úprava na dráhu. Zadní náprava s oskou 2,38 mm, kola
a převod in-line Slot.it. Osazení osky v původních držácích jsem nechal, jde opravdu jen o pokus, jediný zásah do podvozku
bylo vyříznutí otvoru pro motorek a převod. Aby se oska nepohybovala vertikálně, vlepil jsem do bočnic karoserie plastové destičky
a jemně dopiloval. Musel jsem udělat nový volant, protože původní jsem nenašel, také jsem s těžkým srdcem upravil figurku, ale dá se pořád
vrátit do původního stavu. Protože jsem kupoval igráčky začátkem osmdesátých let, tak jsou všichni dělnického původu, ale pro tu srandu
bude stačit pracovní přilba. Ještě osadím vodící trn a stěrače, jako má Carrera a magnety a zkusím, co to udělá na dráze.
Ještě poznámka k ceně. Když jsem si spočítal komponenty použité v přestavbě, vyšla mi částka 798 Kč. Spíše jsem zvědav, zda tato kategorie zaujme,
protože v ceně do tisíce korun se dají koupit klasická závodní auta, která jsem přece o něco atraktivnější, jako tato hračka.
Myslel jsem si, že bude použit původní model, který nese podle mne rukopis Václava Krále,
ale je to úplně nový model. Nic proti, ale ten původní je originálnější. K tomu cena přes tisícovku,
no přeji této nové kategorii úspěch.
A protože si rád hraji, tak jsem si otevřel bednu s hračkami našich dětí a začal se přehrabovat.
Úspěch se dostavil, vylovil jsem dvě původní káry, tři igráčky, necky, lopatu a válec.
Nechtěl jsem dělat složitou přestavbu, protože to není model k závodění, ale když jsem auto rozdělal,
zjistil jsem, že se dá úplně jednoduše provést úprava na dráhu. Zadní náprava s oskou 2,38 mm, kola
a převod in-line Slot.it. Osazení osky v původních držácích jsem nechal, jde opravdu jen o pokus, jediný zásah do podvozku
bylo vyříznutí otvoru pro motorek a převod. Aby se oska nepohybovala vertikálně, vlepil jsem do bočnic karoserie plastové destičky
a jemně dopiloval. Musel jsem udělat nový volant, protože původní jsem nenašel, také jsem s těžkým srdcem upravil figurku, ale dá se pořád
vrátit do původního stavu. Protože jsem kupoval igráčky začátkem osmdesátých let, tak jsou všichni dělnického původu, ale pro tu srandu
bude stačit pracovní přilba. Ještě osadím vodící trn a stěrače, jako má Carrera a magnety a zkusím, co to udělá na dráze.
Ještě poznámka k ceně. Když jsem si spočítal komponenty použité v přestavbě, vyšla mi částka 798 Kč. Spíše jsem zvědav, zda tato kategorie zaujme,
protože v ceně do tisíce korun se dají koupit klasická závodní auta, která jsem přece o něco atraktivnější, jako tato hračka.