Další formule 1 od Mattela

aneb co všechno může jezdit na autodráze
Odpovědět
Zpráva
Autor
model
Příspěvky: 1293
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Další formule 1 od Mattela

#1 Příspěvek od model » 08 dub 2023, 22:05

No nedalo mi to a byl jsem si dnes koupit tmavě modrou formuli jako základ stavby vozu
formule 1 Williams FV 31. Tentokrát jsem použil klasický krátký motorek a in-line převod od Slot.itu
a krásně se to vešlo do karoserie.
Postupuji jako firma NSR se svými formulemi, které jsou stejné, jen se mění potisk a barva. Našel jsem fotografie
se zbarvením tmavě modrou barvou s černými doplňky a bílými polepy. Jediné, co jsem změnil je zadní křídlo, protože
u tohoto vozu mělo zajímavý tvar a hlavně otvory v bočnicích křídla.
Zjistil jsem, že se dá odbrousit jak ruka tak i helma, takže to bude jednodušší barvení.
Opět jsem použil pneumatiky, zadní disky jsem si vytiskl, protože jeden disk po převrtání házel. A hlavně byl zadní disk plný,
takže to zase trochu posunu k realitě.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

model
Příspěvky: 1293
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Další formule 1 od Mattela

#2 Příspěvek od model » 09 dub 2023, 13:15

Hotov, všechno si sedlo, pokusil jsem se o design helmy Kazuki Nakajimiho, chce to ještě bílý tenký popisovač, abych zarovnal křivky.
Zadní křídlo sedí podle plánku, teď opět ke grafikovi a budu řešit obtisky, které tomu dají tu správnou šťávu, doufám...
No není to Policar, ani SCX, ale za ty peníze a radost z práce to stálo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

model
Příspěvky: 1293
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Další formule 1 od Mattela

#3 Příspěvek od model » 09 dub 2023, 21:24

Hotovo, motorek u modré formule zapojen, teď jen ty obtisky...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

model
Příspěvky: 1293
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Další formule 1 od Mattela

#4 Příspěvek od model » 10 dub 2023, 08:39

Ještě malá poznámka, měl jsem dotaz od Zdenka ze Zubří v jakém měřítku jsou