Stránka 4 z 5

Re: 6-hodinovka

Napsal: 11 srp 2016, 19:20
od kael
to Jirka, áno správne si napísal, každý chce vyhrať, preto volí najširší model.

Re: 6-hodinovka

Napsal: 11 srp 2016, 20:09
od stembas
není také pro viteztvi dost dulezity rozmer od stredu uchyceni vodítka po stred osy zadni napravy a teziste ? :o

Re: 6-hodinovka

Napsal: 11 srp 2016, 21:27
od Honza65
Marně hledám jestli někdo jede Nisana,má asi co se šíře týče špatné proporce,ale délka vodítko-zadní osa,
váha karosérie s tohohle auta dělá šampióna,aspoň pro mně.Jedno důležité vítězství už vybojoval.

Re: 6-hodinovka

Napsal: 12 srp 2016, 17:35
od stembas
dekuji Jirkovi B a Honzovi65 za to, ze me alespoň castecne podporili tomu co zde pisu a za cim si stojim.(Jinak bych byl asi pro smich,). Rad bych to dokazal i na draze ale nemam na to podminky a uz ani vek. Proto jezdim jen jako laik pro zabavu, na konci zavodniho pole.

Re: 6-hodinovka

Napsal: 12 srp 2016, 18:59
od Jirka B
V tomto našem oboru platí dvojnásob přísloví: Není důležité zvítězit ,ale zúčastnit se. A já dodávám a pobavit se.

Re: 6-hodinovka

Napsal: 14 srp 2016, 14:54
od stembas
velke prekvapeni by bylo (a moc bych si to přal) kdyby opravdu někdo prisel na start s NISSANEM a svedl souboj s ostatnima !!

Re: 6-hodinovka

Napsal: 16 srp 2016, 07:26
od kael
prihlasovanie bolo ukončené, výnimka, ešte je jedno miesto voľné pre jeden team.

Re: 6-hodinovka

Napsal: 16 srp 2016, 15:31
od Jirka
Škoda, že pořadatelé pozměnily propozice. Dle původních by u Jaguárů a Nissanů musely zůstat aerodynamické kryty zadních kol a tudíž zadní šířka přes pneumatiky by byla srovnatelná s ostatními modely group "C" a startovní pole mohlo být tudíž zajímavější. :shock:

Re: 6-hodinovka

Napsal: 16 srp 2016, 16:13
od GustoM
To nebola zmena propozícií, len doplnenie. Toto pravidlo bolo dohodnuté pred dvoma rokmi priamo pri 6-hodinovke, len sa to pozabudlo doplniť pre ostatných a hlavne nových účastníkov aj do vydaných pravidiel.

Re: 6-hodinovka

Napsal: 16 srp 2016, 17:13
od GustoM
A ešte k modelom áut, pri prihlásení na 6-hodinovku nie je povinnosť uvádzať typ modelu, to je len orientačné. Počas tréningu v piatok pred 6-hodinovkou si môžeš vyskúšať ľubovoľný počet rôznych modelov kategórie Group.C a vybrať si ten najvhodnejší pre Revúcku autodráhu. Neplatí pravidlo, že vždy to najširšie auto musí byť najlepšie aj na dráhe. No a keď zohľadníme aj faktor poruchovosti počas 6-tich hodín, oprava rozbitej karosérie, opálené kartáče, spálený motor, alebo ojazdené gumy, tak kľudne môže vyhrať aj Toyota.