Domácí D124

Re: Domácí D124

Příspěvekod HonzaS » úte led 24, 2017 1:15 pm

Přesně - to už výrobci věděli před padesáti lety, kdy se jako normální příslušenství začaly dělat propojky k plastovým drahám.
HonzaS
 
Příspěvky: 347
Registrován: ned pro 22, 2013 7:10 pm


Re: Domácí D124

Příspěvekod HonzaS » úte led 24, 2017 2:57 pm

Když to vezmeš úhlopříčně od startu přes ty zatáčky, tak to ani nebude moc vidět a vadit. A zase tolik propojek nepotřebuješ...
HonzaS
 
Příspěvky: 347
Registrován: ned pro 22, 2013 7:10 pm

Re: Domácí D124

Příspěvekod Bastacka » úte led 24, 2017 7:21 pm

Osobně mám zdroj 0-30 V/ 5A s pasivním chladičem(ale je dost velký),nechtěl jsem další randál od ventilátoru.
Pro normální motory D124 je v pohodě i pro 6 aut,ale tuningové by už neutáhl.Cena byla +- 1700Kč.
Ten ,na který jsi dal odkaz,už je jiná třída .
Uživatelský avatar
Bastacka
 
Příspěvky: 253
Registrován: čtv úno 11, 2016 9:21 pm

Re: Domácí D124

Příspěvekod Petr L » úte led 24, 2017 8:45 pm

Hlavně aby ty tuningové motory utáhly ty chipy, u D132 snesou max, 25000 RPM.
Uživatelský avatar
Petr L
Site Admin
 
Příspěvky: 729
Registrován: ned pro 15, 2013 10:28 pm
Bydliště: Praha

Re: Domácí D124

Příspěvekod machyd » stř led 25, 2017 10:14 am

Ahoj,je to šito na míru přímo pro Carrera 1:24 zde:http://rennbahnshop.rakuten-shop.de/motor-kits-fuer-124-38600450/ Jo ten zdroj je jiná liga,těch 30A ale je zbytečne moc,nic jiného na 18V jsem nenašel.Je tu jěšte jedna možnost koupit:Transformátor toroidní 225VA 230VAC 18V 18V 6,25A 6,25A a dodělat to :-)
machyd
 
Příspěvky: 35
Registrován: pon pro 07, 2015 10:46 am

Re: Domácí D124

Příspěvekod Bastacka » stř led 25, 2017 11:39 am

Něco k tuningovým motorům , bohužel je to v němčině :

Einlaufen von Motoren

Dazu gibt es 100 Meinungen und Ansichten.

Hier unsere Meinung, die vielleicht 101te.

Wenn es wirklich die Mühe Wert ist, dann 3 Tage einlaufen lassen. Zum Einlaufen muss unbedingt eine absolut wellenfreie Gleichstromquelle eingesetzt werden. Am besten sind Batterien oder Akkus. Auch gut sind moderne, stabilisierte Netzteile. Absolut verkehrt hingegen sind alle einfachen Trafos und billige Netzteile ohne Stabilisierung. Damit machen Sie den Motor höchstens langsamer.

1. Tag
Motor ohne Alles, direkt ans Netzeil bei 4-6V und ca. 6-8 Stunden laufen lassen. Ölen Sie die Motorlager ausreichend. Achten Sie darauf, dass der Motor genau in der Drehrichtung einläuft, in der er später auch betrieben wird.

2. Tag
Motor ins Chassis bauen. Motorlager und Achslager ausreichend ölen. Alle Zahnräder mit feiner Schleifpaste oder Zahnpasta (!!) bestreichen und wieder bei 5-6 V für 4-12 Stunden laufen lassen. Legen Sie dazu einfach das ganze Auto auf den Rücken und klemmen die Stromquelle mit Krokoschnüren an die Schleifer oder direkt an die Motorkabel. Die Schleifpaste sorgt dafür, dass sich die Zahnräder perfekt aufeinander einschleifen und später mit geringstem Reibwiderstand laufen werden.

3. Tag
Schleifpaste gründlich entfernen und Zahnräder mit hochwertigem Fett (Keramik Fett) bestreichen und wieder bei 5-6 V für 4-12 Stunden laufen lassen.

Sie haben danach ein hervorragend eingelaufenens Auto. Viele schwören auf solche Einlaufprozeduren und der sportliche Erfolg gibt ihnen zumeist recht.

Vom Einlaufen in Flüssigkeit halten wir überhaupt nichts. Wer jemals Aquajogging gemacht hat, weiß, was es bedeutet, sich in Wassser schnell zu bewegen. Der kleine Motor soll nun wie eine Schiffsschraube die Flüssigkeit in seinem Gehäuse mit mehreren 1000 U/Min. durchquirlen. Viele Motorkohlen mögen keine Flüssigkeit und lösen sich darin in kürzester Zeit auf.

Die letzte Zeit haben wir festgestellt, dass starke Motoren, wie z. B. Slotdevil 2024, 4020, Cheetah, SC07 usw. bei 3 V u. U. zu langsam laufen und dabei zu warm werden. Wir empfehlen daher, diese Motoren nicht unter 5V einlaufen zu lassen.
Uživatelský avatar
Bastacka
 
Příspěvky: 253
Registrován: čtv úno 11, 2016 9:21 pm

Re: Domácí D124

Příspěvekod Petr L » stř led 25, 2017 1:26 pm

Ano zabíhání motorů, miliony zaručených postupů, každý jiný, autor každého tvrdí, že on ví jak, některé zdroje, myslím že třeba od Kopriwy mají na zabíhání i nějaký program. Já bych se na to v domácích podmínkách vyprdnul. Max motor prohnal benzínem, pak vodou a pak zae benzínem, aby byl čistý. pochopitelně vždy s ním točím stejným směrem, jako v autě. .-)
Uživatelský avatar
Petr L
Site Admin
 
Příspěvky: 729
Registrován: ned pro 15, 2013 10:28 pm
Bydliště: Praha

Re: Domácí D124

Příspěvekod Bastacka » stř led 25, 2017 2:18 pm

Pravda,pravda, autor taky píše ,že klidně může být 100 způsobů na zabíhání motorů a tento jeho máme brát jako 101-ní.

:D :D :D :D
Uživatelský avatar
Bastacka
 
Příspěvky: 253
Registrován: čtv úno 11, 2016 9:21 pm

Re: Domácí D124

Příspěvekod HonzaS » stř led 25, 2017 8:15 pm

Kluci neblbněte a na domácí plast neřešte zabíhání jednorázového motoru. Na vašem místě bych se spíš věnoval výměně os, disků a převodů za věci na SRC - ta historická carrerácká konstrukce jejich 1/24 aut je dost děs - Carrera snad jako jediná zůstala konstrukčně trčet v minulosti. Ale zase jejich karosérie jsou perfektní.
HonzaS
 
Příspěvky: 347
Registrován: ned pro 22, 2013 7:10 pm

PředchozíDalší

Zpět na Stavba drah, modelová autodráha, doplňky k autodráze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník

cron