Tak včera jsem se svezl... co, svezl, dvě hodiny jsem si užíval. Dráha je krásná, něco takového už si člověk v obýváku nepostaví. Ještě že to mám k Pavlovi relativně daleko, jinak bych asi chodil z práce domů dost pozdě
.
Dráha sice nemá 22m, jak avizoval Petr L, ale necelých 20m, to však nehraje roli. Dráha se, dle mého, blíží maximu jaké má z plastu smysl postavit, pokud si ji chce člověk užívat i sám a při vypadnutí neabsolvovat procházku. Délka už je taková že má smysl použít regel, kde si člověk odladí brzdu, citlivost atp. Zakoupím adaptér pro svůj Slot It
.
Dráha je vyvážená, na dvaatřicetiny s magnetem má slušně dlouhé rovinky, zatáčky rychlé i technické bez zbytečných stop & go vracáků. Člověk relativně rychle najde rytmus a krásně si zajezdí. Náročnějším úsekem je levá zatáčka v levém zadním rohu dráhy z pohledu od ovládacího pultu, ve které auto jede proti a průjezd se špatně odhaduje. Pravidelně jsem moc brzo přidával, ale Pavel výborně odhadl polohu mantinelu a modely nikdy nepřišly do styku s podlahou. Další mantinel jsme společně přidali ještě do pravého zadního rohu, kde by při vyhrocenějších soubojích mohl model pokračovat tam kam nemá
.
Pavel mi nechal asi dvacet minut na seznámení s dráhou a pak jsme začali závodit
. Moje, byť vytuněné, FLY na jeho NSR nestačily, ale hlavní podíl na tom měla Pavlova zkušenost s dráhou než rozdíl v modelech. Když nasadil GT40 od Scalextric s tuningem, tak mé FLY 512 s tuningem SlotIt již začínalo mít navrch... no ale pak najednou přišel už čas jít domů
.
Jezdili jsme s magnety, osobně si myslím že na plastovou dráhu magnet patří, maže rozdíly mezi auty a odbourává nekonečnou alchymii s pneumatikami. Ale to už je každého volba a každý může mít názor jiný.
Pavel ještě označí drážky, přeci jen jsem ze začátku bádal, kam mám autíčko vlastně nasadit a hlavně připojí náležitý SW, který bude počítat kola a měřit časy.
Už se těším na další návštěvu... tentokrát vezmu nějaké NSR a Slot It auta. Pavle... fakt super.