Řízením osudu a jemu mírnou pomocí jsem se dostal také k systému Carrera Profi.
Systémový předchůdce řady Go, který se vlastně vyvinul později do řady Evolution, byl pro mě hodně velkým překvapením.
Tamponový potisk, vodítko, a vcelku slabý feritový magnet, který autíčko činí hodně zábavné na ovládání.
Doma mi parkují tři, (tedy ve skutečnosti celkem osm), ale pěkně popořadě...
IMAG4886.jpg
Jak u Porsche tak i Mercedesu stačilo pouze komplet vyčistit, promazat převody, a dát nové kartáčky.
Převody jsou kovové, žádný plast, a celý podvozek je inteligentně řešen jako "vyndavací" a "zastamdací", bez jediného povolení šroubku.
Já ho nakonec "posichroval"ještě kobercovkou.
Zajímavé je i řešení předních kol, které nejsou na společné ose, ale nezávisle otáčivé, můj subjektivní pocit z jízdy v zatáčkách je lepší než u prcků,možná se pletu,nevím
IMAG4884.jpg
Zadní hodně tlustou pneumatiku jsem nahradil nižší pneumatikou od autíčka od Shellu, která mi přišla vzhlednější a modelovější.
Ve finále se ukázalo, že to byla dobrá volba, za prvé to fakt lépe vypadá, za druhé to i lépe jezdí..
IMAG4951.jpg
Původní vodítko jsem musel asi o 2 mm zkrátit, aby přední kola nevisela ve vzduchu, kartáčky jsem dal tužší, samotná váha auta je dost "přimáčkne" na dráhu.
Závěrem snad jakési zhodnocení:
Nevím, zda je to tou "teenagerskou" velikostí, větším rozvorem a váhou, ale jsem z těchto "skorodospělých" aut naprosto nadšen.
Na 12 voltů jsou svižná, slabý magnet jim krásně kroutí zadkem, a i když se nechci dotknout "prcků", je s nimi daleko větší sranda. A větší velikost přímo nabízí možnost zástavby komplet osvětlení...
IMAG5033.jpg
pokud by Vás zajímalo, jak to vypadá v reálu, tak zde..
https://www.youtube.com/watch?v=zcQ51_BDhR8
A příště třeba o tom, kterak Peugeot 206 a Ford Focus, k Milanovu vodítku přišel...