Pěkný to máš, je dobře, když si někdo dá práci a všechno pěkně srovná, jenom nevím, jestli když už to před lety udělali na webu staré hračky má taková práce smysl, ale to je úhel pohledu. Pokud tě to baví jen tak dál.
Mám ale výhrady, nebo spíš pár postřehů k části"Jak oživit autodráhu" měření máš pěkné, sám jsem podle něj stavěl, sice by neškodilo pár řádek navíc k implementaci, sám víš, jak jsem z toho měl zamotanou hlavu, prostě ten návod končí moc brzo
ale jinak perfektní.
V části "Jak oživit autodráhu" bych byl s rozdáváním rad opatrnější, než psát návod, jak na to, asi bych to pojal pouze jako dokumentaci svojí cesty, podělil se s ostatními a nechal je, ať si sami udělají obrázek, je li to ta správná cesta.
Nejsi první, kdo se Itesem zabývá. Dnes to již není tak aktuální, ale před cca deseti lety na webu Autodráha online se exhumací a opravami Ites zabývala hromada modelářů. Kdyby si v té době chtěl zpětnou vazbu na svoje dílo, asi by si čelil smršti komentářů a hodně z nich by ti velkou radost asi neudělalo.
"Jak oživit autodráhu" je hodně povrchní, lehce zjednodušující, občas bych se bál, že někdo podle těch stručných popisů něco spíš zničí, než opraví. Namátkou: niť v pastorku, je sice dobrá rada, jak vyřešit problém, bez výbavy třeba někde na návštěvě, ale není to řešení problému, pastorky se lepí, pájí, nebo lisují nové. Jízdní vlastnosti podvozku sice srovnání ovlivní, kontakt předních kol s dráhou v drtivé většině případů jízdním vlastnostem ublíží. Vyvažování je vůbec složitá věc a postavením auta na všechna čtyři se také nevyřeší, zůstane vyvážené stejně blbě, pouze pojede po všech čtyřech, což vliv špatného vyvážení může spíše zesílit. Smirkovat troleje je také taková ultimátní metoda a používal bych jí až jako poslední krok ve chvíli, kdy rez nadělá do trolejí prohlubně. Atd.
Na druhou stranu ten střízlivý design sluší a netříská se z obsahem, to je velmi dobrá volba a modely máš pěkné
P.S. pokud by si chtěl rozšířit dokumentaci dílů Ites 74 v šedé barvě, dej vědět, myslím, že ti tam chybí klopená, přechodový díl ke klopené a mechanické počítadlo. Mám, rád nafotím
4.jpg