Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Ačkoliv se nechci cpát mezi velké kluky, musím máznout MAXI-PU trochu medu kolem...
Po výsledcích tvé práce, bych výrobu toho zadku jako problém neviděl, myslím si že to je spíše pohled na Ites a filozofie zachování "rodu"....
A jelikož je tam spousty jemných trubek a "vošajstlich" věcí, byl by to potom už jen vitríňák...
A téma vlákna ke stažení není zas taková blbost, pokud se budou respektovat autorská práva a "nečecháčkovský" přístup.
Po výsledcích tvé práce, bych výrobu toho zadku jako problém neviděl, myslím si že to je spíše pohled na Ites a filozofie zachování "rodu"....
A jelikož je tam spousty jemných trubek a "vošajstlich" věcí, byl by to potom už jen vitríňák...
A téma vlákna ke stažení není zas taková blbost, pokud se budou respektovat autorská práva a "nečecháčkovský" přístup.
...RUM BENE BIBITUR, HOMINEM TE ESSE, MEMENTO...
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Výborně. Malinko jsme se posunuli a vše si ujasnili.
Kdo má zájem dostat ITES do původné podoby, může použít plastový díl z odkazu.
Osobně by mně docela zajímalo jestli byl na všech modelech.
Kdo chce auta víc přiblížit předlohám, tak asi tento originální díl vynechá. Je ovšem otázka jak ho nahradit?
Ta konstrukce na modelu od NSR je kombinací, kterou na originálu tvoří rám, viditelné části od motoru a ještě je tam rezerva.
Jen na okraj. Celá konstrukce od NSR se prodává jako samostatný komplet z minimálně 6 dílů.
To jena74 Způsob upozornění na chybějící plastový díl mi v kontextu vlákna přišel trochu přehnaný. A jako Admin jsem cítil potřebu na to upozornit.
Až přijde čas, objeví se vlákno a odkaz na dekály i s patřičným popisem. A pak se uvidí nakolik má RUMOV pravdu se svou poznámkou o přístupu.
Další auta.
U Porsche jsem využil hotové věci z jiného měřítka a jen je přizpůsobil. Dál mám zatím hotové tři předlohy na McLaren. Jestli se pustím i do něčeho dalšího zatím nevím. Ale na Porsche s boudou bych mohl přizpůsobit Brumos a Vasek Polak. On je i problém v tom, že mně ITES absolutně nebere, takže to pro mně znamená i získání kastle na odměření.
A teď bych požádal ctěné členstvo abychom přerušili debatu a opět poskytli prostor pro další kousky a mohli se kochat výsledky renovace. Díky.
Kdo má zájem dostat ITES do původné podoby, může použít plastový díl z odkazu.
Osobně by mně docela zajímalo jestli byl na všech modelech.
Kdo chce auta víc přiblížit předlohám, tak asi tento originální díl vynechá. Je ovšem otázka jak ho nahradit?
Ta konstrukce na modelu od NSR je kombinací, kterou na originálu tvoří rám, viditelné části od motoru a ještě je tam rezerva.
Jen na okraj. Celá konstrukce od NSR se prodává jako samostatný komplet z minimálně 6 dílů.
To jena74 Způsob upozornění na chybějící plastový díl mi v kontextu vlákna přišel trochu přehnaný. A jako Admin jsem cítil potřebu na to upozornit.
Až přijde čas, objeví se vlákno a odkaz na dekály i s patřičným popisem. A pak se uvidí nakolik má RUMOV pravdu se svou poznámkou o přístupu.
Další auta.
U Porsche jsem využil hotové věci z jiného měřítka a jen je přizpůsobil. Dál mám zatím hotové tři předlohy na McLaren. Jestli se pustím i do něčeho dalšího zatím nevím. Ale na Porsche s boudou bych mohl přizpůsobit Brumos a Vasek Polak. On je i problém v tom, že mně ITES absolutně nebere, takže to pro mně znamená i získání kastle na odměření.
A teď bych požádal ctěné členstvo abychom přerušili debatu a opět poskytli prostor pro další kousky a mohli se kochat výsledky renovace. Díky.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Ďalšie zreštaurované Porsche Ites bude víťaz LeMans z roku 1970 s číslom 23. Decály - biele pásy sú na aplikáciu dosť dlhé a bol by problém ich aplikovať na karosériu v celku, preto som sa rozhodol ich rozstrihať a to tak, že prvý diel so svetlom som prestrihol v časti kde prekrýva mriežku na blatníku a potom som urobil samostatne tenké pásiky. Foto č. 37, 38.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Ja strašná škoda, že se nedají nahrát větší fotk co by se daly rozkliknout
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
V mojich galériách http://maxi-pu.rajce.idnes.cz/ som vytvoril galériu, kde dávam väčšie fotky zreštaurovaných autíčiek ITES - http://maxi-pu.rajce.idnes.cz/2015.03.2 ... _aut_1_32/
Kto má záujem môže si ich stiahnuť pre vlastnú potrebu.
Kto má záujem môže si ich stiahnuť pre vlastnú potrebu.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
A toto je výsledok. Fotky vo väčšom rozlíšení sú v galérii - link je vyššie.
ITES Porsche 917K - víťaz LM 1970
foto č. 39, 40, 41.
ITES Porsche 917K - víťaz LM 1970
foto č. 39, 40, 41.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Nádhera mě se to moc líbí.
Jen malý dotaz, jak by to asi vypadalo, kdyby se ten drátek dole natřel na stejnou barvu jako karoserie?
Zkoušel jsem to na tom Bugatti z ABC a tam se mi to líbilo...
Jinak jak jsem řekl nádhera. Mě moc líbí.
Jen malý dotaz, jak by to asi vypadalo, kdyby se ten drátek dole natřel na stejnou barvu jako karoserie?
Zkoušel jsem to na tom Bugatti z ABC a tam se mi to líbilo...
Jinak jak jsem řekl nádhera. Mě moc líbí.
PWR
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Ďakujem za upozornenie. Áno bude to super, myslel som na to no nejak som to prehliadol.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
moc pěkné...
ukázka nadčasovosti starých Itesů a šikovných rukou.
jen malá technická, zalakuješ obtisky po aplikaci?
po zkouknutí galerie předpokládám že asi ano, jen doplňující otázka, možná hloupá....
ukázka nadčasovosti starých Itesů a šikovných rukou.
jen malá technická, zalakuješ obtisky po aplikaci?
po zkouknutí galerie předpokládám že asi ano, jen doplňující otázka, možná hloupá....
...RUM BENE BIBITUR, HOMINEM TE ESSE, MEMENTO...