Re: Repase autíček ITES/GONIO
Napsal: 28 led 2014, 22:37
Zrepasoval jsem pár autíček Ites/Gonio dle zde uvedených rad a stránek Autodráha-faro.cz.
Nejdříve jsem demontoval vše z karoserie, odstranil samolepky, karoserii vyčistil starým kartáčkem na zuby a jarem, praskliny podlepil kousky polystyrenu, větší rýhy zabrousil jemným smirkem případně zatmelil tmelem Plasto, papírový interiér podlepil kouskem stříbrné samolepící folie. Karoserii jsem následně stříkl základovkou Gunze Mr. Base a pak sprejem Tamiya. Karoserie byla najednou jako nová či spíše ještě mnohem hezčí.
Z podvozku jsem také odmontoval vše. Disky jsem zabrousil a natřel stříbrnou barvou, gumy dal nové s mezikroužkem od Fara. Místo starého motoru jsem osadil modernější Motraxx-Faro Super s využitím redukce Faro-Ites. Na konec podvozku pod zadní nápravu jsem dal neodymový magnet KV-20-10-02 za pár korun z unimagnet.cz.
Celkový výsledek mě překvapil. Zrepasované modely jezdí na běžné dráze Ites jako z praku a navíc vypadají (subjektivně) velmi hezky. Většina modelů, které mám doma (Fly, Carrera, Slot.it, Spirit), zrepasovaným Itesům s novým motorem a magnetem sotva stačí, teda spíš nestačí. Ovládání pistolovými ovladači Faro je taky příjemné a předvídatelné.
Celková cena za materiál na jedno auto = 311 Kč (161 Kč motor, 67 Kč redukce Faro-Ites, 10 Kč talířové kolo, 64 Kč gumy, 9 Kč magnet) + něco za barvy, fólie, tmel.
Nejdříve jsem demontoval vše z karoserie, odstranil samolepky, karoserii vyčistil starým kartáčkem na zuby a jarem, praskliny podlepil kousky polystyrenu, větší rýhy zabrousil jemným smirkem případně zatmelil tmelem Plasto, papírový interiér podlepil kouskem stříbrné samolepící folie. Karoserii jsem následně stříkl základovkou Gunze Mr. Base a pak sprejem Tamiya. Karoserie byla najednou jako nová či spíše ještě mnohem hezčí.
Z podvozku jsem také odmontoval vše. Disky jsem zabrousil a natřel stříbrnou barvou, gumy dal nové s mezikroužkem od Fara. Místo starého motoru jsem osadil modernější Motraxx-Faro Super s využitím redukce Faro-Ites. Na konec podvozku pod zadní nápravu jsem dal neodymový magnet KV-20-10-02 za pár korun z unimagnet.cz.
Celkový výsledek mě překvapil. Zrepasované modely jezdí na běžné dráze Ites jako z praku a navíc vypadají (subjektivně) velmi hezky. Většina modelů, které mám doma (Fly, Carrera, Slot.it, Spirit), zrepasovaným Itesům s novým motorem a magnetem sotva stačí, teda spíš nestačí. Ovládání pistolovými ovladači Faro je taky příjemné a předvídatelné.
Celková cena za materiál na jedno auto = 311 Kč (161 Kč motor, 67 Kč redukce Faro-Ites, 10 Kč talířové kolo, 64 Kč gumy, 9 Kč magnet) + něco za barvy, fólie, tmel.