Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
- marty.dutch
- Příspěvky: 168
- Registrován: 08 úno 2014, 15:54
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Výrobce obtisků pro itesy je členem dráhového fóra a je to můj dvorní dodavatel obtisků pro moje projekty
Doporučuji všem renovátorům ites modelů, auta přeci mají vypadat,tak jak ve skutečnosti a o to přeci jde !!!
Takže zapomeňte na ites samolepky a využijte možnosti moderních technologií
Foto modelu.který pojedou příští rok mistrovství světa src modelů na dráze v Mostě
Doporučuji všem renovátorům ites modelů, auta přeci mají vypadat,tak jak ve skutečnosti a o to přeci jde !!!
Takže zapomeňte na ites samolepky a využijte možnosti moderních technologií
Foto modelu.který pojedou příští rok mistrovství světa src modelů na dráze v Mostě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Marty už jsem ho kontaktoval, nechám si u něj vytisknout Tvoje předlohy na Forda GT a Porsche GT1.
No a aršík pro Tyrrella si také koupím.
No a aršík pro Tyrrella si také koupím.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Ještě jsem trochu doladil podvozek pro Tyrrella - vedení kabelů k vodítku.
Teď nebudou vadit přední osce a v karoserii nikde nenarážejí.
Teď nebudou vadit přední osce a v karoserii nikde nenarážejí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Miniuprava podvozku ites tyrrell - loziska modela, prilepene loctite 638, hned skoncil ten plechovy zvuk!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Ďakujem MAXI-PUovi za skvelú inšpiráciu a návod na renováciu autíčok!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Moc pekne, a renovace puvodnich drahovych auticek IGLA-ITES-GONIO, je velmi zajimava a pekna. Uz jsem jich videl dost, i na vlastni oci, a nektere i jezdit. Kdyz se tomu da ten spravny nater a polep, tak auticka vyniknou o 100 procent lepe. I jam ma rozpracovane dve auticka.Karoserie Tyrell 005 a Shadov DN4 ITES. Ja jsem se dal ale do dokonalejsi upravy, a to tim ze karoseri, rozrezavam a dolepuji aby byly jeste vernejsi originalu. Ale to rezani a dolepovani je minimalni, k vuli zachovani zakladniho tvaru karoserie.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Dik, tiez mi vadi ta uzkost karoserie a aj ma napadlo ju v strede rozrezat a dolepit hmotu, ale netrufol som si Ak budete mat foto iste potesia a inspiruju.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
To rozrezavani uprostred jsem take delal ale v dobach totality kdyz jsme meli jen nase autodrahy. Na tom nic neni, rozrezes podlepis pricne ze spodu tremi rozperky(ja jsem to delal z balsy), Napred nalepis na jednu polovinu a potom si musis udelat nejakym spusobem sirku, treba nalepit na rozperku 5-6 sirokuo balsu a prilepit druhou pulku. Davat pozor na simetrii !!! A potom uz klasicky dolepit zbytek ,zabrousit, vykytovat. Toto jsem delal ale pouze u Mclaren, Mirage, a Shadov. U porsche 917 jsem rozsiroval karoserii tim ze jsem nalepil 2mm balzu z venku na karoserii, a pet zadrousil a vykytoval. To byly me zacatky modelareni. To porsche jsem si udelal i s dlouhym zadkem (dolepil s balzy) verze le mans
Ted ale nerozsiruji, pouze dolepuji "tvary". U tyrell jsem rozsiril bocni chladice, rozsiril a snizil predek karoseri, upravil "komin" nasavni motoru , a zadni kridlo posunul dozadu na vlastnich vzperach. Vse podle obrazku skutecneho vozu. SHADOV jsem rozrezal v ose prednich blatniku a zkratil predek(byl nepomerove moc dlouhy a blatniky velike. Tak jsem jej take snizil tak o3-4mm di "spicata" jak o opravdoveho. Potom se musi udelat to same v zadni casti. Ta neni zaoblena ,ale je tam hrana tak zase dolepit a zabrousit, a potom mensi uprava kokpitu a boku kde puvodne vedou trubky od chladise takze dat trubicky. Sirka zustava, protoze pri skraceni predku asi o7mm se to vuci te sirce vyrovnalo.
Bohuzel, uz jsem zde nekolikrat psal ze jsem "digitalni antitalent" takze nemam ani chytry telefon a s pocitacem krome prohlizeni obrazku a poslani meilu neumim nic.
Ted ale nerozsiruji, pouze dolepuji "tvary". U tyrell jsem rozsiril bocni chladice, rozsiril a snizil predek karoseri, upravil "komin" nasavni motoru , a zadni kridlo posunul dozadu na vlastnich vzperach. Vse podle obrazku skutecneho vozu. SHADOV jsem rozrezal v ose prednich blatniku a zkratil predek(byl nepomerove moc dlouhy a blatniky velike. Tak jsem jej take snizil tak o3-4mm di "spicata" jak o opravdoveho. Potom se musi udelat to same v zadni casti. Ta neni zaoblena ,ale je tam hrana tak zase dolepit a zabrousit, a potom mensi uprava kokpitu a boku kde puvodne vedou trubky od chladise takze dat trubicky. Sirka zustava, protoze pri skraceni predku asi o7mm se to vuci te sirce vyrovnalo.
Bohuzel, uz jsem zde nekolikrat psal ze jsem "digitalni antitalent" takze nemam ani chytry telefon a s pocitacem krome prohlizeni obrazku a poslani meilu neumim nic.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Vidím, že toto téma chytlo a jsem rád, že Fórum slouží k výměně zkušeností.
Já si takto upravil Tyrella, Porsche 917, Mirage a Shadow. A můžu říct, že jezdí perfektně.
Jsem rád, že kolegové používají můj univerzální podvozek a pokud bych sehnal někde karoserii
Porsche, nebo Forda GT, určitě bych se obrátil na pana Vinaře a koupil jeho špičkové obtisky.
I když auta nejsou přesně rozměrově v měřítku 1:32, vypadají moc hezky a obtisky tomu opravdu přidají.
Já si takto upravil Tyrella, Porsche 917, Mirage a Shadow. A můžu říct, že jezdí perfektně.
Jsem rád, že kolegové používají můj univerzální podvozek a pokud bych sehnal někde karoserii
Porsche, nebo Forda GT, určitě bych se obrátil na pana Vinaře a koupil jeho špičkové obtisky.
I když auta nejsou přesně rozměrově v měřítku 1:32, vypadají moc hezky a obtisky tomu opravdu přidají.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Renovace a úpravy ITES - MAXI-PU
Velice pekne a inspirativni