D143 vs D132 - kterou vybrat? Zásadní rozdíly?

Zpráva
Autor
model
Příspěvky: 388
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: D143 vs D132 - kterou vybrat? Zásadní rozdíly?

#21 Příspěvek od model » 13 pro 2017, 11:54

Jak psal Harry, bude problém asi v magnetech. Pokud máte možnost změřit otáčky motorků
na nějakém měřidle, je to první krok, ale já bych postavil auto na dráhu a zkusil ho odtrhnout
a citem bych asi poznal, kde je přítlak větší. Nevím, jak to má Carrera s výškovou regulací magnetů,
a také jestli jsou magnety umístěny stejně v podvozku. Pokud je před motorkem, více ulétává zadní část,
ideální je mít magnet za motorkem, aby také mírně zvětšil přítlak pneumatik a tím nebudou auta prokluzovat.
Magnety si můžete koupit ve specializovaných obchodech, neodymových je obrovská spousta rozměrů.
Ale radím - snížil bych přítlak a nutné minimum, protože potom auta jezdí skoro jako v reálu, musí se více pracovat
s ovladačem a to kontrolované driftování je to nejlepší, co lze na dráze zažít.

Odpovědět