Jak psal Harry, bude problém asi v magnetech. Pokud máte možnost změřit otáčky motorků
na nějakém měřidle, je to první krok, ale já bych postavil auto na dráhu a zkusil ho odtrhnout
a citem bych asi poznal, kde je přítlak větší. Nevím, jak to má Carrera s výškovou regulací magnetů,
a také jestli jsou magnety umístěny stejně v podvozku. Pokud je před motorkem, více ulétává zadní část,
ideální je mít magnet za motorkem, aby také mírně zvětšil přítlak pneumatik a tím nebudou auta prokluzovat.
Magnety si můžete koupit ve specializovaných obchodech, neodymových je obrovská spousta rozměrů.
Ale radím - snížil bych přítlak a nutné minimum, protože potom auta jezdí skoro jako v reálu, musí se více pracovat
s ovladačem a to kontrolované driftování je to nejlepší, co lze na dráze zažít.
D143 vs D132 - kterou vybrat? Zásadní rozdíly?
Zpráva
Autor
Přejít na
- Vítejte na autodráha-forum.cz
- Úvodní informace
- GARAGE
- Události, setkání, výstavy
- Novinky na trhu
- ↳ Auta
- ↳ Autodráhy
- ↳ Tunning
- ↳ Doplňky k autodráze
- ↳ Ostatní
- Recenze, články, rozhovory
- Modely 1:32
- ↳ Karosérie a kokpit
- ↳ Podvozky, dovážení
- ↳ Převody a motory
- ↳ Disky, pneumatiky
- ↳ Osy, ložiska, vodítka, kartáčky …
- ↳ Jiné
- Modely 1:24
- ↳ Karosérie a kokpit
- ↳ Podvozky, dovážení
- ↳ Převody a motory
- ↳ Disky, pneumatiky
- ↳ Osy, ložiska, vodítka, kartáčky …
- ↳ Jiné
- Modely a autodráhy 1:43 a menší
- Digitální autodráhy
- ↳ Carrera
- ↳ SCX
- ↳ Ninco
- ↳ Scalextric
- ↳ Slot.it Oxygen
- Historie autodráhy
- ↳ Česká autodráha – Gonio, Ites
- ↳ Zahraniční autodráhy
- ↳ Retrovykopávky
- ↳ Knihy, časopisy, návody
- Kuriozity
- Stavba drah, modelová autodráha, doplňky k autodráze
- Zdroje, ovladače, měření času …
- Sběratelské autodráhové modely – kolekce, limitky …
- Závody
- ↳ Porsche Cup
- ↳ Moravská Liga
- ↳ Slot.it / Sideways
- ↳ Krušnohorský pohár
- ↳ Hanácký pohár
- ↳ Slovakia Cup
- ↳ Závody maket 1:24
- ↳ Jiné závody
- Kluby a kroužky
- Obecná diskuse
- Motorsport
- Bazar
- ↳ Prodám
- ↳ Koupím
- ↳ Vyměním
- Smetiště