Pojďme si nejdříve srovnat pojmenování, jinak se nikam nedostaneme.
Pokud se hovoří o
Carrrea 124, jde o systém jehož díly dráhy byly ve výrobě od roku 1966 do roku 1985. Po redesignu se v roce 1989 díly vrací pod jménem dnes již zaniklého analogového systému Carrera
Exclusiv a staly se postupně základem systémů Carrera
Evolution, Pro – X, Digital 132 a Digital 124.
Carrera 132 je také zavádějící používat, protože
Carrera 132 Universal je systém vyráběný od roku 1963 do roku 1985. Je také v 1:32 ale s dnešním nemá nic společného.
Takže aktuálně máme Carrera autodráhové systémy v měřítku 1:32 v analogové verzi
Evolution a v digitální
D132, v měřítku 1:24
D124.
Pokud jde o díly dráhy, jsou u Carrera v 1:32 společné jak pro analog, tedy
Evolution, tak pro digitál a to pro
D132,ale i pro digitál v 1:24, tedy
D124.
Díly se dají velmi dobře kombinovat s díly dráhy
Cartronic 124, je sice na spoji mezi Carrera a Cartronic drobný rozdíl ve výšce, ale nijak moc to nevadí a jezdí se na tom bez problémů. Proč jsou si obě dráhy konstrukčně tak podobné není moc velká záhada, Cartronic založil Kurt Hesse který, než Cartronic založil, byl od roku 1985 do roku 1997 majitel CARRERA .........
Jde li o auta, tak na Carrera analogu může jezdit jakékoliv auto v měřítku 1:32 a 1:24, záleží pouze na tom, jaký má model motor, jestli ho utáhne zdroj, či ovladač. Pokud jde o digitál, opět lze použít jakékoliv auto vybavené příslušným Carrera chipem, omezení je v motoru, nedoporučuje se více jak 25 000 RPM, u silnějších chip často odejde, u D124 platí to samé, pouze je napájení 18V.