Stránka 2 z 3

Re: Digital/analog

Napsal: 02 dub 2016, 11:05
od harry
Petre,
:D

Mal som byt ticho,ale nedalo mi to. :)

Re: Digital/analog

Napsal: 02 dub 2016, 11:12
od Bastacka
Francis: naprosto s tebou souhlasím.

Petr L: už jsem to zavrh,na začátku jsem si myslel ,že stačí vyřadit CU,ale po prostudování všeho jsem zjistil,že se musí vyřadit i vyhýbky a to jěště vyhýbka v zatáčce je složitější.
a nejsem žádny profi na elektroniku a po obdržení ceníku z Pitslot jsem to zavrh úplně :+))).
Raději zainvestuji do AKS.

Re: Digital/analog

Napsal: 02 dub 2016, 11:54
od Francis
PetrL: Chip pod dráhou je skvělý nápad, takto mě nenapadlo o tom uvažovat.

Bastacka: AKS je celkem jednoduchá záležitost, výrobu spojů a oživení jsem dal i já, a to moje chápání elektroniky končí u diody jako "zpětné klapky".
Psal jsem to sem před nedávnem, mám to upravené i pro výjezd z PitLane, netřeba externí relé-box, vše je na jedné desce a vejde se to pod dráhu.

Re: Digital/analog

Napsal: 02 dub 2016, 12:03
od Bastacka
Francis: právě včera jsem četl tvé příspěvky ohledně AKS.

Re: Digital/analog

Napsal: 25 pro 2016, 14:58
od jirka-palecek
Ahoooj, prosím o radu, kopil jsem si na evo dráhu d 132 auta a strašně to brzdí, oproti originál autům , ta plynule dojíždí... můžu to přeprogramovat bez digi dráhy nebo ne???. Děkuji

Re: Digital/analog

Napsal: 26 pro 2016, 01:03
od Petr L
D132 auta na analogu brzdí podle toho jak jedeš, když jedeš rychle, brzdí hodně, když jedeš pomalu, brzdí mírně, nastavit se to asi nedá, neslyšel jsem o tom a ani mě nikdy nenapadlo to zkoušet.

Re: Digital/analog

Napsal: 26 pro 2016, 08:13
od jirka-palecek
oups... Vychá zel jsem z toho, že se u digitálu kromě paliva třeba nastavuje i brzdný účinek. je to tak, ne??? A to nastavení je v tom autě???? nebo to je v dráze??? spíše její elektronice??? NIcméně mám analogová DTM auta a ta dojíždí mnohem dál než auta porsche 917 D132. je to opravdu velikej rozdíl... takže bych myslel, že je to prostě z továrny nastaveny ne velký brzdění... já bych chtěl, aby to bylo stejný u obou typů... Myslíš tedy, že to možné není????

Re: Digital/analog

Napsal: 26 pro 2016, 18:12
od HurvinekCZ
Ahoj,
Nastavení účinku brzd , plynu a nádrže řídí CU (black box) - řídící jednotka dráhy....

Poud bys chtěl a nemáš mám k dispozici jednu CU D132 tu poslední (novou)

Re: Digital/analog

Napsal: 26 pro 2016, 18:40
od Petr L
Pánové, digitál a analog jsou dvě rozdílné záležitosti, v digitálním provozu chip na základě info od CU nebo BB nastaví parametry a pak podle nich řídí motor, to platí ale pouze pokud je chip v digitálním módu
V případě, že se chip dostane na analog, chip se přepne a řídí motor podle toho jaké napětí se na vstupu objeví. Brzda v analogovém režimu funguje tak, že se u motoru bez napětí zkratují oba póly motoru, jestliže zkratuji oba póly motoru na ovladači, tak se mi do celkové impedance vzniklé smyčky promítne i cele vedení mezi ovladačem a motorem, takže je možné, že brzdný účinek na motor není takový, jako když zkrat imituje chip 2 cm od motoru.
Můžu vám to až bude čas odzkoušet, ale z toho co já vím, tak u digitálního chipu v analogovém provozu záleží účinek brždění na rychlosti, tedy napětí, které před bržděním měl motor, pokud pojedete pomalu, tak auto lehce dobrzdí, pokud pojedete rychle, bude brzdit agresivně. Žádně nastavení z digitálu se do něj v tu chvíli nepromítá.

Re: Digital/analog

Napsal: 28 pro 2016, 22:03
od jirka-palecek
tak to je trochu jinak, než jsem myslel... tedy brždění se v digitálních autech pro analog prostě vypnout nedá... koupil jsem digi auta protože svítěj ( a trochu proto, že až děti odrostou, koupím i digital sadu..., no možná i dříve..). Prosím, pokud můžeš vykoušej to přeprogramování.., spíše pro jistotu než že bych ti nevěřil.. A pak tedy, sá se nějak to brždění vyřadit??? třeba odpojením čipu, desky v autě.... rozdíl mezi autem v analogu a digi je tak velký, že společné závodění je.... velmi nevyrovnané.... řekněme... Děkuji, J.