Anticrash
Re: Anticrash
Nemám nainstalované, mám v šuplíky několik sad AKS od Henninga Hotoppa z Německa. jeho řešení v zásadě vychází z toho, co se vyvíjelo na německém fóru. Z toho co vím, tak to funguje 100%. Hledej henkys-rennbahnwerkstatt, dřív byl na E-Bay, nevím jak teď ale budoval vlastní stránky s E- shopem
Re: Anticrash
Stránky má, ale před Vánoci z nich nešlo objednat do CZ. Jen zaslání po Německu. Přes kamaráda z Drážďan mi včera přišel ten bloetooth PC unit, který má Petr L, tak uvidím. Ta němčina je trochu komplikace.
Re: Anticrash
Tak to musela byt výjimka, já u něj nakupoval několikrát a vždy bez problémů. Vše nejasné jsme pořešili emailem v Angličtině
Re: Anticrash
Oke,
jeden ci 2 Anticrash u nej objednam, modrozuba mam v planu poresit podomacku
jeden ci 2 Anticrash u nej objednam, modrozuba mam v planu poresit podomacku
Re: Anticrash
Jsem pred objednavkou, tak se chci ujistit, je nejaky rozdil mezi antikoliznim pripravkem od http://www.slotrace-tec.de/category/schaltungen/ a http://www.henkys-rennbahnwerkstatt.de/ ... -2/page/2/ ? Odpozoroval jsem, ze u slotrace-tec se nic nepaji. Jeste mne i vrta hlavou, jestli http://www.henkys-rennbahnwerkstatt.de/ ... 2-weichen/ se da pouzit samostatne pro levou vyhybku 30343 ci pravou vyhybku 30347?
Re: Anticrash
Netuším, jak to má Slotracer pořešené, ale obávám se, že je to skoro stejné, řešilo se to několik let na všech DF křížem krážem a princip je tak nějak z podstaty problému u všech stejný.
Stejně tak si nedovedu představit, jak se dá celé udělátko do výhybky instalovat aniž bych pájel, zvlášť pokud i to od Slotracer končí běžným kablíkem s ocínovaným koncem. Pokud se podíváš na foto s AKS od Henkyho, tak vše co jde se zapojuje pomocí powerclipů a pouze ty dva dráty připojit do výhybky, takže to není nic složitého. U Slotracer nevidím žádný rozdíl, krom toho že na drátech nejsou powerclipy, takže netuším, jak v dráze drží, ale asi to má pořešené
V sadě od Henkyho pro dvojitou výhybku je jedna deska pro pravou a jedna deska pro levou výhybku, takže je to stejné, jako je koupit samostatně.
Stejně tak si nedovedu představit, jak se dá celé udělátko do výhybky instalovat aniž bych pájel, zvlášť pokud i to od Slotracer končí běžným kablíkem s ocínovaným koncem. Pokud se podíváš na foto s AKS od Henkyho, tak vše co jde se zapojuje pomocí powerclipů a pouze ty dva dráty připojit do výhybky, takže to není nic složitého. U Slotracer nevidím žádný rozdíl, krom toho že na drátech nejsou powerclipy, takže netuším, jak v dráze drží, ale asi to má pořešené
V sadě od Henkyho pro dvojitou výhybku je jedna deska pro pravou a jedna deska pro levou výhybku, takže je to stejné, jako je koupit samostatně.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Anticrash
OK, jdu objednat, dik za nfo.
Re: Anticrash
Oživím starší téma ...
Řeším AntiCollisionSystem pro výjezd z PitStopLane. Čerpal jsem z německého fora a spojil dva návody do jednoho, viz schema v příloze.
Relé má cívku 12-20V s 0,14W výkonem, optočlen je s velkou rezervou. Mám problém s "bzučením" relé pokud je sepnuté, tedy pokud neprojíždí nějaké auto kontrolním úsekem. Vše zdá se být funkční, jen to bzučení asi nebude správné, relé asi kmitá. Velmi se to zlepšilo přidáním elektrolytického kondenzátoru (s diodou proti vybíjení relé zpět do dráhy) další nepatrné zlepšení přineslo zapojení další diody na kontakty cívky relé v závěrném směru.
Na německém foru, kde jsem se inspiroval, řeší spínání relé externím zdrojem, což mi přijde nevhodné, tahat další kabel k dráze, když toto řešení se vejde pod dráhu (proto elyt s průměrem 8 mm a nízké relé)
Není zde někdo s elektrovzděláním a poradil by?
Řeším AntiCollisionSystem pro výjezd z PitStopLane. Čerpal jsem z německého fora a spojil dva návody do jednoho, viz schema v příloze.
Relé má cívku 12-20V s 0,14W výkonem, optočlen je s velkou rezervou. Mám problém s "bzučením" relé pokud je sepnuté, tedy pokud neprojíždí nějaké auto kontrolním úsekem. Vše zdá se být funkční, jen to bzučení asi nebude správné, relé asi kmitá. Velmi se to zlepšilo přidáním elektrolytického kondenzátoru (s diodou proti vybíjení relé zpět do dráhy) další nepatrné zlepšení přineslo zapojení další diody na kontakty cívky relé v závěrném směru.
Na německém foru, kde jsem se inspiroval, řeší spínání relé externím zdrojem, což mi přijde nevhodné, tahat další kabel k dráze, když toto řešení se vejde pod dráhu (proto elyt s průměrem 8 mm a nízké relé)
Není zde někdo s elektrovzděláním a poradil by?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.