Trafo a velikost dráhy

Zpráva
Autor
Werry
Příspěvky: 31
Registrován: 28 lis 2017, 22:30

Re: Trafo a velikost dráhy

#11 Příspěvek od Werry » 30 lis 2021, 13:00

Ok, dám tedy min 2x1,5.

Jak s tím řezáním/neřezáním napůl? Mám ten dvojitý kabel rozříznout vejpůl a půlku dát do jedné kolejnice, druhou do druhé, nebo mám na každou kolejnici použít jednu celou kompletní dvojlinku a nijak ji neřezat?

Plus a mínus mi moc neříká, ale pokud to chápu správně, drátem v půli tratě propojit vždy jednu a tu samou kolejnici, aby nebyl na začátku drát v levé a v půli v pravé, je to tak?

Nemůže se tam při případné chybě něco odpálit?

Yarin
Příspěvky: 47
Registrován: 29 zář 2016, 19:34

Re: Trafo a velikost dráhy

#12 Příspěvek od Yarin » 30 lis 2021, 19:02

Jak píšeš velmi správně v závěru .... vždy by se měla propojit stejná kolejnice .... po směru jízdy pravá s pravou a levá s levou. Pokud by jsi se spletl jenom na chvilku tak by se nemělo nic stát. Většina zdroju toto mžikové zkratování "unese". Při delším "tvrdém" zapojení by jsi si mohl zdroj spálit. Dvojlinku použij na jednu drážku: polovinu na jednu "kolejnici" a druhou žílu na druhou "kolejnici". V tom aby jsi nepřehodil "kolejnice" si pořiď dvojlinku s barevným rozlišením.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Petr L
Site Admin
Příspěvky: 764
Registrován: 15 pro 2013, 22:28
Bydliště: Praha

Re: Trafo a velikost dráhy

#13 Příspěvek od Petr L » 05 pro 2021, 22:04

CU při zkratu "uhne" takže se nic nepoškodí, ale pochopitelně jezdit to nebude

Odpovědět