BMW M3 DTM - pull speed - přestavba na dráhu
Napsal: 17 lis 2017, 23:20
Abych snížil náklady na poštovné, objednal jsem si k formulce ještě další model v nabídce Světa aut,
tentokráte BMW M3 jezdce Tomczyka.
Opět klasický postup - odstranění strojku, stažení kol z osek a vyřezání otvoru v podvozku pro
Milanův podvozek. Opět jsem musel nahřát a srovnat přední spojler do vodorovné roviny.
Uřízl jsem si osky ze špice do kola 2 mm a nasadil převod. Tady jsem musel improvizovat, protože
když jsem převod stáhl z originální osky, zjistil jsem, že byla v místě převodu rádlována a tím pádem
byl otvor v převodu cca 2,2 mm. Protože nemám soustruh, abych si vytočil speciální osku, která bude mít střed
o průměru, který by pevně seděl v převodu, vymyslel jsem si takový grif : vzal jsem z vatového tamponu do uší
plastovou tyčinku, kterou jsem zakrátil na délku převodu a dorazového kola a navlékl na osku a na ni natlačil převod.
Perfektně to drží a nehází.
Až mi přijde v pondělí obálka s podvozkovými díly, budu pokračovat jako u předchozích modelů.
tentokráte BMW M3 jezdce Tomczyka.
Opět klasický postup - odstranění strojku, stažení kol z osek a vyřezání otvoru v podvozku pro
Milanův podvozek. Opět jsem musel nahřát a srovnat přední spojler do vodorovné roviny.
Uřízl jsem si osky ze špice do kola 2 mm a nasadil převod. Tady jsem musel improvizovat, protože
když jsem převod stáhl z originální osky, zjistil jsem, že byla v místě převodu rádlována a tím pádem
byl otvor v převodu cca 2,2 mm. Protože nemám soustruh, abych si vytočil speciální osku, která bude mít střed
o průměru, který by pevně seděl v převodu, vymyslel jsem si takový grif : vzal jsem z vatového tamponu do uší
plastovou tyčinku, kterou jsem zakrátil na délku převodu a dorazového kola a navlékl na osku a na ni natlačil převod.
Perfektně to drží a nehází.
Až mi přijde v pondělí obálka s podvozkovými díly, budu pokračovat jako u předchozích modelů.