Bentley Continental-tuning

Odpovědět
Zpráva
Autor
Jirka B
Příspěvky: 345
Registrován: 23 pro 2013, 21:37
Bydliště: Brno

Bentley Continental-tuning

#1 Příspěvek od Jirka B » 09 lis 2017, 17:56

Jak jsem psal jinde,nedávno jsem si zakoupil autodráhový model Bentley Continental,výrobce od žluté řeky.Model byl pěkně zpracován,ale vypadal jako silniční auto pro snoby.Tak jsem se rozhodl ,že ho trochu vytuním na závoďák.Jak se to zdařilo můžete posoudit sami.Karoserii jsem trochu odtučnil-odcvakal jsem zbytečné nálitky.Rozšířil jsem rozchod náprav o 2mm na každou stranu( nastavením blatníků) za pomoci tvrdého papíru,balzy a epoxidu. To abych se vlezl do max.šířky 50mm.Karoserie dostala nový kabát a zadní přítlačné křídlo.Obtisky jsou z různých zbytků,co jsem doma našel.Podvozek jsem ponechal původní s menšími úpravami.Přední náprava byla kvůli umístění vodítka dělěná.Nic jsem doma nenašel,tak jsem použil celou nedělenou osu.Kvůli tomu jsem musel zhotovit držák vodítka z mosazného pásku- plech tl. 1mm.Ten jsem přišrouboval na původní držák(nálitek).Zvětšil jsem trochu otvor pro vodítko,abych je trochu vysunul před osu.Vodítko jsem použil od Dslot43.Další úpravou byla zadní osa s převodovým kolem.Použil jsem osu 2,38.Mosazná ložiska jsem vlepil do původních držáků.
Zadní disky a převodové kol na červíky.Pastorek zůstal původní,převodové kolo modul 0,4 -29zubů,průměr kola 12,3mm od Ilpe.Toto převodové kolo používám u všech svých modelů.Velice se mi osvědčilo.Má jedinou nevýhodu-nelze namontovat do Milanova podvozku.Přikládámjen 2x foto.Více foto tady http://skipper1.rajce.idnes.cz/ Některé foto nic moc.Zatím jsem se s tím foťákem co mám asi 10 let nenaučil fotit.Mám tam nastavené vysoké rozlišení takže je tam vše vidět.Např.přechod barev( to ale bude asi stříkáním spreji) Budu si muset konečně pořídit nějakou pistolku. A taky popraskané obtisky(o těch se zmínim v jiném vlákně.)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

model
Příspěvky: 374
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Bentley Continental-tuning

#2 Příspěvek od model » 09 lis 2017, 22:37

Vy jste s tím autem ale pohnul.
Já si z této série dráhových autíček koupil Alfu Romeo 8C v barvách policie a kromě výměny hrozně silného magnetu
a stěračů na vodítku jsem ponechal podvozek bez úprav. Byl jsem mile překvapen jízdními vlastnostmi a to vše za polovinu
ceny aut Carrera GO.
A ještě jedna změna - vyměnil jsem ledky ve světelné rampě na střeše za blikací, takže teď auto svítí a bliká.
Mělo to velký úspěch u vnoučka.

Jirka B
Příspěvky: 345
Registrován: 23 pro 2013, 21:37
Bydliště: Brno

Re: Bentley Continental-tuning

#3 Příspěvek od Jirka B » 11 lis 2017, 10:26

Mě se ta Alfa Romeo taky líbila ,ovšem ne v tom policejním provedení.Já jsem spíš přez ty závoďáky.Ta by vyžadovala větší úpravy do závodního stavu.Ale možná na to ještě dojde.

řepák
Příspěvky: 71
Registrován: 19 kvě 2016, 17:30

Re: Bentley Continental-tuning

#4 Příspěvek od řepák » 11 lis 2017, 20:01

A dokonce má i zrcátka :-) Né, jako ty ,,modely,, ze shellky .

model
Příspěvky: 374
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Bentley Continental-tuning

#5 Příspěvek od model » 11 lis 2017, 23:39

Já byl také překvapen, když jsem bral z regálu tuto řadu dráhových modelů. Plastový box s papírovým přebalem,
svítící přední světla, gumová zpětná zrcátka a k tomu výborné jízdní vlastnosti a také cena.
Ta Alfa je zajímavá tím, že svítí a když dáte blikací ledky, také bliká střešní rampa. To je pochopitelně velký
tahák pro vnoučata.
Teď jsem právě dodělal úpravu vodítka. To jejich hodně komplikované jsem vyměnil za Milanovo 1:32 a s jeho
podložkami jsem si perfektně ustavil výškově vodítko do drážky Faro. Je tam výhoda, že přední osa je dělená
a tím pádem je tam spousta místa.
Vše nafotím a vložím později.

model
Příspěvky: 374
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Bentley Continental-tuning

#6 Příspěvek od model » 12 lis 2017, 10:02

Takže ještě pár fotek jako příloha k přestavbě.
Kruhový otvor je původní, jen jsem odřízl trojúhelníkové zarážky a upiloval
držák vodítka.
Jak je na fotce vidět, původní vodítko se musí osadit dvojitými stěrači, které nemám, proto
jsem využil vodítko od Milana, které tam perfektně sedlo.
Z Le-bonu jsem vyrobil držák, doplnil vše podložkami od Milana a upevnil
matkou, kterou jsem našrouboval na dřík vodítka.
Vyměnil jsem také stěrače, tyto jsou od Slot-itu, tak snad bude auto jezdit
bez problémů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět