Ford GT MkII B - přestavba na dráhu
Napsal: 24 črc 2017, 15:25
Když jsem dostal tuto sobotu od svých dětí k pětašedesátinám tento model Forda GT MkII B od IXA,
slušelo by se mu uložit do vitríny k dalším 180 autíčkům, ale i když je to opravdu nádherně udělaný statický model,
nedalo mi to a mám další přestavbu za sebou.
Základní podmínkou bylo zachovat v maximální míře vše, co se dá. Bohužel podvozková platforma zasahuje i do bočních pontonů, tak jsem
ji musel využít a vyříznout otvor pro Milanův podvozek, ale jen k zadní části motoru. Ližiny jsou položeny z horní strany podvozkové platformy
a k podvozku jsem je připevnil pomocí dvou šroubků M2 přes nosnou destičku z Le-Bonu. kokpit jsem uschoval, jen vyrobím nový kryt motoru.
Trochu jsem ustoupil v řešení vodítka, protože tři upevňovací body jsem nechtěl měnit, včetně odbrušování sloupků.
Osadil jsem trn z Carrera GO a připevnil natvrdo stěrače pomocí plechových příponek do rozteče dráhy Faro. Připájel jsem kabely
a vše jsem zakápl lepidlem.
Ještě ke kolům - tak krásné disky v tomto měřítku jsem neviděl. Proto jsem je převrtal na osku 2 mm, srazil v zadní části vyvýšený kroužek
a nasadil na ně Milanovy široké závodní pneumatiky, které jsem jen zúžil o 1 mm. Sedly perfektně a i když mají o cca 0,5 mm menší průměr,
není to vůbec poznat.
ještě bych chtěl poprosit kolegy, kteří mají volné 2 bílé obtisky Good-year na pneumatiky průměru 15 mm v měřítku 1:43 o odprodej, aby bylo
auto dokonalé.
slušelo by se mu uložit do vitríny k dalším 180 autíčkům, ale i když je to opravdu nádherně udělaný statický model,
nedalo mi to a mám další přestavbu za sebou.
Základní podmínkou bylo zachovat v maximální míře vše, co se dá. Bohužel podvozková platforma zasahuje i do bočních pontonů, tak jsem
ji musel využít a vyříznout otvor pro Milanův podvozek, ale jen k zadní části motoru. Ližiny jsou položeny z horní strany podvozkové platformy
a k podvozku jsem je připevnil pomocí dvou šroubků M2 přes nosnou destičku z Le-Bonu. kokpit jsem uschoval, jen vyrobím nový kryt motoru.
Trochu jsem ustoupil v řešení vodítka, protože tři upevňovací body jsem nechtěl měnit, včetně odbrušování sloupků.
Osadil jsem trn z Carrera GO a připevnil natvrdo stěrače pomocí plechových příponek do rozteče dráhy Faro. Připájel jsem kabely
a vše jsem zakápl lepidlem.
Ještě ke kolům - tak krásné disky v tomto měřítku jsem neviděl. Proto jsem je převrtal na osku 2 mm, srazil v zadní části vyvýšený kroužek
a nasadil na ně Milanovy široké závodní pneumatiky, které jsem jen zúžil o 1 mm. Sedly perfektně a i když mají o cca 0,5 mm menší průměr,
není to vůbec poznat.
ještě bych chtěl poprosit kolegy, kteří mají volné 2 bílé obtisky Good-year na pneumatiky průměru 15 mm v měřítku 1:43 o odprodej, aby bylo
auto dokonalé.