Přestavba Ferrari F40 z edice Shell na dráhu
Napsal: 17 kvě 2017, 06:38
V mých příspěvcích jsem prezentoval několik přestaveb modelů Ferrari z kolekce,
která byla před časem ke koupi na čerpacích stanicích Shell.
Měřítko je větší jako 1:43, zpracování velmi slušné a hlavně mají plastovou karoserii.
Mám takto přestaveny čtyři auta, nejkrásnější je 250 GT - prostě nostalgie.
Tohle auto jsem vytáhl z bedny plné aut svého vnuka, aby nedošlo k újmě. Tentokrát jsem se nechal
inspirovat stavbou dráhového auta od firmy Hornby.
Kola jsou originální, pneumatiky mají měkkou směs, krásný vzorek
a ze zkušenosti vím, že docela slušné drží na dráze. Převrtal jsem disky na osku 2,38, osadil převod SCX a použil i jejich ložiska.
Zachoval jsem v maximální míře všechny držáky osek na podvozku a karoserii, jen to chce opatrně zapilovat. Motorek jsem upevnil
dvěma destičkami k šasí sekundovým lepidlem a zakápl Ceysem.
Přední oska leží v originálních držácích, vodítko od Milana je vlepeno do podvozku.
Předělal jsem zadní spojler, vyrobil nový přední a nalepil něco dekálů.
Předloha je testovací vůz ze závodu 24 hodin v Le Mans z roku 1994.
Určitě by bylo lepší mít ho od Slot-itu, ale i tento potěší.
která byla před časem ke koupi na čerpacích stanicích Shell.
Měřítko je větší jako 1:43, zpracování velmi slušné a hlavně mají plastovou karoserii.
Mám takto přestaveny čtyři auta, nejkrásnější je 250 GT - prostě nostalgie.
Tohle auto jsem vytáhl z bedny plné aut svého vnuka, aby nedošlo k újmě. Tentokrát jsem se nechal
inspirovat stavbou dráhového auta od firmy Hornby.
Kola jsou originální, pneumatiky mají měkkou směs, krásný vzorek
a ze zkušenosti vím, že docela slušné drží na dráze. Převrtal jsem disky na osku 2,38, osadil převod SCX a použil i jejich ložiska.
Zachoval jsem v maximální míře všechny držáky osek na podvozku a karoserii, jen to chce opatrně zapilovat. Motorek jsem upevnil
dvěma destičkami k šasí sekundovým lepidlem a zakápl Ceysem.
Přední oska leží v originálních držácích, vodítko od Milana je vlepeno do podvozku.
Předělal jsem zadní spojler, vyrobil nový přední a nalepil něco dekálů.
Předloha je testovací vůz ze závodu 24 hodin v Le Mans z roku 1994.
Určitě by bylo lepší mít ho od Slot-itu, ale i tento potěší.