Přestavba tahače M-B Actros na dráhu
Napsal: 11 kvě 2017, 21:19
Nadšen z první přestavby modelu tahače M-B Actros ze série Monti - systém, jsem musel mít ještě jednoho
parťáka do série. Jak jsem se zmiňoval v minulém příspěvku, požádal jsem výrobce o možnost zaslání
výlisků v černém provedení. S překvapením jsem zkonstatoval, že jsou u nás firmy, pro které je zákazník
na prvním místě. Obdržel jsem rozpis jednotlivých licích rámečků s cenou, jen jsem vyřadil pneumatiky
a osky, které mám z prvního modelu a potom přišel balíček.
Tentokrát jsem přestavbu řešil s Milanovým podvozkem, protože jsem ho měl k dispozici. Chtěl jsem si nechat vytočit
duralové disky, abych do nim mohl vložit originál disky jako inserty. Bohužel neměl jsem zrovna kulatinu s odpovídajícím
průměrem, tak jsem použil co bylo ve spíži. Jsou to kola od SCX, taktéž oska, převod Milanův, jen jsem ho a ložiska převrtal
na průměr 2,38 mm.
Předlohou byl "černý korzár", jen jsem opět stylizoval některé detaily. Vypustil jsem motor, výfuky a další věci, ale posunul jsem
držák pro osu návěsu a vyrobil z tlakových nádob vzadu brzdové válce. Hlavně jsem si nechal vytisknout na fólii dekály, které jsou
opravdu jednoduché a přitom hrozně elegantní.
Do kabiny jsem vložil kokpit od Milana, ještě budu vlepovat síťky do oken, tentokrát z obvazu, který jsem stříkl černou barvou a napustil
lepidlem.
Jinak stavba probíhala klasicky - broušení, řezání, lepení a postupné přiměřování a osazování.
MIlanovo šasi jsem si prodloužil plastovými destičkami na rozvor 75 mm, doplnil novou upevňovací deskou, kterou jsem opět uchytil do
silentbloků, přilepených k bočnicím. Dnes jsem zkoušel auto na dráze a motorek i převod si s ním poradil perfektně.
parťáka do série. Jak jsem se zmiňoval v minulém příspěvku, požádal jsem výrobce o možnost zaslání
výlisků v černém provedení. S překvapením jsem zkonstatoval, že jsou u nás firmy, pro které je zákazník
na prvním místě. Obdržel jsem rozpis jednotlivých licích rámečků s cenou, jen jsem vyřadil pneumatiky
a osky, které mám z prvního modelu a potom přišel balíček.
Tentokrát jsem přestavbu řešil s Milanovým podvozkem, protože jsem ho měl k dispozici. Chtěl jsem si nechat vytočit
duralové disky, abych do nim mohl vložit originál disky jako inserty. Bohužel neměl jsem zrovna kulatinu s odpovídajícím
průměrem, tak jsem použil co bylo ve spíži. Jsou to kola od SCX, taktéž oska, převod Milanův, jen jsem ho a ložiska převrtal
na průměr 2,38 mm.
Předlohou byl "černý korzár", jen jsem opět stylizoval některé detaily. Vypustil jsem motor, výfuky a další věci, ale posunul jsem
držák pro osu návěsu a vyrobil z tlakových nádob vzadu brzdové válce. Hlavně jsem si nechal vytisknout na fólii dekály, které jsou
opravdu jednoduché a přitom hrozně elegantní.
Do kabiny jsem vložil kokpit od Milana, ještě budu vlepovat síťky do oken, tentokrát z obvazu, který jsem stříkl černou barvou a napustil
lepidlem.
Jinak stavba probíhala klasicky - broušení, řezání, lepení a postupné přiměřování a osazování.
MIlanovo šasi jsem si prodloužil plastovými destičkami na rozvor 75 mm, doplnil novou upevňovací deskou, kterou jsem opět uchytil do
silentbloků, přilepených k bočnicím. Dnes jsem zkoušel auto na dráze a motorek i převod si s ním poradil perfektně.