Přestavba Mercedesu Actros L na dráhu
Napsal: 30 dub 2017, 16:15
Zdravím všechny, kteří rádi přestavují. Tentokrát jsem sáhnul hodně jinam. Všichni určitě znáte
Monti - systém se svými perfektními modely. Po přečtení příspěvků od Maxi-pu o stavbě trucků 1 :43 u nich v kroužku
v Púchově jsem si řekl, když pořád přestavuješ, zkus i tuto věc. Pochopitelně to není model, který se účastnil závodů
tahačů, ale je tak hezký, že nebylo co řešit. Po dlouhém hledání na internetu se mi podařilo auto koupit u nás ve Zlíně.
Pošťákům jsem vyfoukl 130 Kč a začal stavbu.
Nejsem ten správný dráhař se sbírkou motorových ložích, disků, pneumatik, motorků a dalších doplňků. Takže co bylo doma jsem použil.
Motorové lože je od SCX, zadní kola taktéž, motorek Falcon. Přední kola původní s oskou 3 mm, ale u tohoto modelu to je jedno.
Pro přestavbu jsem si zvolil motto - zachovat maximum ze stavebnice, protože by to byla velká škoda vše vyhodit a použít třeba jen kabinu.
První jsem si složil základní podvozek a zkoušel jsem na něj napasovat hotový podvozek, který mám z Le-bonové desky typu HRS 2.
Začalo probrušování stávajícího rámu, abych tam dostal motorek. Když se to podařilo, zjistil jsem, že zkřížit dva podvozky je úplně špatně.
Musel jsem hlavně najít na podvozku auta místa pro upevnění dráhového podvozku.
Tak jsem začal znovu. Z plastové destičky jsem vyřízl nový tvar podvozku, motorové lože jsem osadil pod desku, abych mohl využít bočnice
jako úchyty. Přední osa 3 mm je osazena do mosazné trubičky, kterou ještě provrtám kvůli aplikaci oleje.
Kabinu jsem doplnil figurkou, kterou jsem si vymodeloval, několika destičkami jsem vytvořil pracoviště pilota. Do oken jsem vlepil pásky
fólie jako imitace sítí. Díky za to Maxi-pu, který mi poslal parádní fotografie kokpitů.
Ještě osadit vodítko a budu zkoušet.
Jak jsem psal, zachoval jsem maximum ze stavebnice, tak budu mít závoďák, kterému se bude vyklápět kabina ...
Monti - systém se svými perfektními modely. Po přečtení příspěvků od Maxi-pu o stavbě trucků 1 :43 u nich v kroužku
v Púchově jsem si řekl, když pořád přestavuješ, zkus i tuto věc. Pochopitelně to není model, který se účastnil závodů
tahačů, ale je tak hezký, že nebylo co řešit. Po dlouhém hledání na internetu se mi podařilo auto koupit u nás ve Zlíně.
Pošťákům jsem vyfoukl 130 Kč a začal stavbu.
Nejsem ten správný dráhař se sbírkou motorových ložích, disků, pneumatik, motorků a dalších doplňků. Takže co bylo doma jsem použil.
Motorové lože je od SCX, zadní kola taktéž, motorek Falcon. Přední kola původní s oskou 3 mm, ale u tohoto modelu to je jedno.
Pro přestavbu jsem si zvolil motto - zachovat maximum ze stavebnice, protože by to byla velká škoda vše vyhodit a použít třeba jen kabinu.
První jsem si složil základní podvozek a zkoušel jsem na něj napasovat hotový podvozek, který mám z Le-bonové desky typu HRS 2.
Začalo probrušování stávajícího rámu, abych tam dostal motorek. Když se to podařilo, zjistil jsem, že zkřížit dva podvozky je úplně špatně.
Musel jsem hlavně najít na podvozku auta místa pro upevnění dráhového podvozku.
Tak jsem začal znovu. Z plastové destičky jsem vyřízl nový tvar podvozku, motorové lože jsem osadil pod desku, abych mohl využít bočnice
jako úchyty. Přední osa 3 mm je osazena do mosazné trubičky, kterou ještě provrtám kvůli aplikaci oleje.
Kabinu jsem doplnil figurkou, kterou jsem si vymodeloval, několika destičkami jsem vytvořil pracoviště pilota. Do oken jsem vlepil pásky
fólie jako imitace sítí. Díky za to Maxi-pu, který mi poslal parádní fotografie kokpitů.
Ještě osadit vodítko a budu zkoušet.
Jak jsem psal, zachoval jsem maximum ze stavebnice, tak budu mít závoďák, kterému se bude vyklápět kabina ...