Přestavba plastových modelů Mondo Motors na dráhu
Napsal: 14 dub 2017, 12:11
Jak jsem avizoval, podařilo se mi najít prodejce modelů aut firmy Mondo Motors. Hlavně jsem chtěl získat
novinky ze série Fast Road, což jsou autíčka v měřítku 1:43 s plastovou karoserii a kovovým podvozkem.
Jejich cena 79 Kč je pochopitelně vyvážena celkovým zjednodušením. Karoserie je probarvena, je na ní pouze
několik tamponových tisků, kola jsou plastová, interiér zjednodušen na minimum. Přesto jsem moc rád, protože
tyto dva první modely jsou opravdu moc hezké a hlavně budou dobře jezdit.
Děkuji Milanovi za balíček, který jsem včera rozbalil a začal stavbu. Na rozdíl od předchozích přestaveb jsem si
nechal vytočit duralové disky pro osku 2 mm a pro Milanovy závodní pneumatiky.
Přestavba klasická, z původního podvozku jsem odřízl zadní deflektory, z karoserie sloupky pro její uchycení.
Kokpit jsem bruskou redukoval, aby se dal vložit podvozek. Jsou to závodní vozy, hlavně výška je malá, tak se musí
řezat a řezat.
Vše jsem tentokrát lepil pastou Mamut. Má výhodu, že se dá dlouho redukovat osazení podvozku v karoserii, má kontaktní pevnost
a po vytvrdnutí přes noc se dají přebytky krásně odstranit.
U Mercedesu jsem si pohrál trochu s koly - odřezal jsem pneumatiku lupénkovou pilkou a středy jsem zbrousil na průměr disku.
Ještě by to chtělo přestříknou disky a inserty černou barvou aby to bylo modelové.
Už se těším na stavbu BMW Safery car.
novinky ze série Fast Road, což jsou autíčka v měřítku 1:43 s plastovou karoserii a kovovým podvozkem.
Jejich cena 79 Kč je pochopitelně vyvážena celkovým zjednodušením. Karoserie je probarvena, je na ní pouze
několik tamponových tisků, kola jsou plastová, interiér zjednodušen na minimum. Přesto jsem moc rád, protože
tyto dva první modely jsou opravdu moc hezké a hlavně budou dobře jezdit.
Děkuji Milanovi za balíček, který jsem včera rozbalil a začal stavbu. Na rozdíl od předchozích přestaveb jsem si
nechal vytočit duralové disky pro osku 2 mm a pro Milanovy závodní pneumatiky.
Přestavba klasická, z původního podvozku jsem odřízl zadní deflektory, z karoserie sloupky pro její uchycení.
Kokpit jsem bruskou redukoval, aby se dal vložit podvozek. Jsou to závodní vozy, hlavně výška je malá, tak se musí
řezat a řezat.
Vše jsem tentokrát lepil pastou Mamut. Má výhodu, že se dá dlouho redukovat osazení podvozku v karoserii, má kontaktní pevnost
a po vytvrdnutí přes noc se dají přebytky krásně odstranit.
U Mercedesu jsem si pohrál trochu s koly - odřezal jsem pneumatiku lupénkovou pilkou a středy jsem zbrousil na průměr disku.
Ještě by to chtělo přestříknou disky a inserty černou barvou aby to bylo modelové.
Už se těším na stavbu BMW Safery car.