Gurkes garage

Odpovědět
Zpráva
Autor
gurkeGO
Příspěvky: 180
Registrován: 28 lis 2016, 21:11

Re: Gurkes garage

#11 Příspěvek od gurkeGO » 22 bře 2017, 22:16

ještě dva dozadu blikající Mc Lareny.
Oba již bez originálních předních spojlerů. A jeden dokonce i se zadním vlastní výroby. Stejně tak i kus kokpitu za pilotem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr 8-)

gurkeGO
Příspěvky: 180
Registrován: 28 lis 2016, 21:11

Re: Gurkes garage

#12 Příspěvek od gurkeGO » 22 bře 2017, 23:00

bastlení
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr 8-)

gurkeGO
Příspěvky: 180
Registrován: 28 lis 2016, 21:11

Re: Gurkes garage

#13 Příspěvek od gurkeGO » 22 bře 2017, 23:17

...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr 8-)

Jirka B
Příspěvky: 414
Registrován: 23 pro 2013, 21:37
Bydliště: Brno

Re: Gurkes garage

#14 Příspěvek od Jirka B » 23 bře 2017, 16:27

A to jsou originál auta na autodráhu? Nebo jsi to předělal z obyčejných modelů čínských autíček? Ale jinak paráda.

gurkeGO
Příspěvky: 180
Registrován: 28 lis 2016, 21:11

Re: Gurkes garage

#15 Příspěvek od gurkeGO » 23 bře 2017, 17:15

Všechno jsem chtěl mít původně jen GO!!! s vypínatelnými světly, ale pak prišla myšlenka oživit i nějaké jiné než originální vozidlo.

Jenže vždycky, když jsem sehnal pro ten účel nějakou carreru, místo obětování střev jsem ji začal zachraňovat.
Tak jsem se rozhodl koupit Čínu s tím, že když se pokus nezdaří přišel jsem o málo.
Koupil jsem tedy Aventadory, policejní Astony a červé a modré cosi. Vše po přežitelných 139,-/kus.
Ale zjistil jsem, že se auta dost liší.
Například Aventador celý jako auta GO!!! má ale třeba na podvozku podběhy a tím je chráněn proti prachu. Přední i zadni světla z plexi gumová zrcatka a černé sklo odělitelné od karoserie. A mimo to je to ze všech mých autíček to s přehledem nejlépe držící a nejrychlejší na nějakých 10 metrech.
Takže Aventador přežil a počet podvozků na kuchání se zase žůžil. :roll:

Pak policejní Aston. Jezdí dobře má také vše jako carrera, ale místo blikání na carrera dráze jen svítí :-) Ale není hezký je ošklivě vysoký a karoserie je jeden kus i se skly, která jsou jen namalovaná. Tak padl na tahač. podvozek Astonu jsem řízl uprostřed. A přední část naimplemetoval místo přední nápravy tahače. Se zadní to bylo stejné. Řezal jsem z obou stran tak, aby zůstalo co nejvíce vše ukryto.
A jezdí pekně. Kovová část vpředu je dost malá. Samozřejmě na závod proti originálním autům to není.
A k tomu návěs. Ten má udělaný trn a ještě mezi kola přidaný magnet. Projede to všude kde chci. Klopené zatáčky nepoužívám a lopping také ne.
Další policejní Aston jsem jen seřízl asi o 4 mm celou karoserii prohloubil oblouky blatníků, zadělal díru po majácích a přidal křídlo. Pak už jen barvy.

Další na řadu přišlo to červené a modré soci s bílými pruhy. Ty maji dokonce vpředu vodítko měděné dvoj kartáčky a každé přední kolo zvlášť uchycené.
Na dráze jedili pěkně. Ale, že bych pozoroval nějaký zásadní rozdíl mezi trnem a vodítkem to ne.

Takže jeden z nich padl na ambulanci. A druhý na odtahovku. Obě autíčka mají kovovou kabinu a byla natahovaci dozadu. Ale i teď jezdí pekně. Odtahovka lépe má těžiště víc vzadu. Použil jsem dokonce i originální kolečka.


Poslední takové předělání byla modrá formule carrera GO!!! neměl jsem k něm použitelnou karoserii ani na záchranu to už nebylo. A chybělo zadní ozubení na nápravě.
Takže z čínského autíčka zůstal nějaký ten ráfek. A z toho jsem si vyřezal nové kolečko. A když už jsem to dělal místo nějakých myslím 32 zubů tak jsem udělal 26. Aby to bylo ještě rychlejší, až ožije. A tento podvozek jsem nakonec napasoval do jiné formule Mc Laren.
A jeho podvozek použil pro bílé audi quattro z dávných zásob. Krásně celé plastové lehké a pevné. Velikost taky dobré. Musel jsem jen podvozek zkrátit tak, ze kde končí uchycení kartáčků začína motor. A jezdí moc pekně. Ale ano není to vzor modelářství.

A u aut GO!!! co mám jsem přidela led světla a vypínač.
Formulím jsem vyrobil spojlery stejne tak jednomu porsche a ferarri.
A zelené subaru je jako driftovací autíčko. Originálně svítící podvozek. Teď už také vypnutelný. A magnet posunutý dopředu. Auto jede pekně i drží a k tomu krásně driftuje.
Naposledy upravil(a) gurkeGO dne 24 bře 2017, 10:35, celkem upraveno 2 x.
Adam Mádr 8-)

gurkeGO
Příspěvky: 180
Registrován: 28 lis 2016, 21:11

Re: Gurkes garage

#16 Příspěvek od gurkeGO » 23 bře 2017, 17:47

Autodáha jako krajina a po ní jezdící modely je sice nádherná věc, ale když jsou kolem děti, nejde to.
Tak proto jsou naše auta teď ve fázi hrací nikoliv modelové. A stejně tak dráha. O nějakém velkém férovém okruhu se mluvit nedá. A to do toho ještě krouží vláček na baterie. A nadražíčko občas zaujme víc než auta.

Takže si to vždycky celé tak jednou do měsíce rozebereme a postavíme jinak.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr 8-)

model
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Gurkes garage

#17 Příspěvek od model » 25 bře 2017, 22:43

Chtěl bych k tomuto příspěvku vložit svou malou poznámku.
Je na téma jak se dá ošálit kovový model v měřítku 1:43. Tohoto Panoze jsem přestříkal, vložil Milanův podvozek
a připravoval podklady k tisku dekálů. Jenže na dráze to bylo dost mizerné. Speciálně u tohoto auta se materiálem nešetřilo
a motorek a převod moc nestíhal. Proto se vrátil do vitrínky jako statický exponát.
Dostal jsem pro vnuka od kamaráda dráhový model policejního auta od firmy Hornby v měřítku 1:43 s velkým motorkem a také masivním převodem.
Motorek je osazen šikmo a auto jezdí úžasně. A k tomu bliká maják.
Tak jsem vytáhl Panoze, podvozek upravil, osadil motorek Mabuschi a převod SCX, duralové disky s oskou 2,38 mm.
Inserty do zadních kol jsou z plastového modelu, přední kola jsou z poškozených převodů - plast jsem odbrousil a navlékl
pneumatiky z přestavěného modelu. Vodítko je Milanovo.
Vložil jsem magnety a zkusil co to udělá. Byl jsem mile překvapen, auto jede rychle, má slušnou akceleraci a v zatáčkách
je hmotnost docela výhodná pro driftování. Musí se jemně regulovat a auto krásně drží stopu.
I když je motorek opravdu hodně velký, podařilo se mi mírným ostřiháním zachovat pilota s kokpitem.
Další model s touto přestavbou bude Lotus Elise GT.
Doufám, že tímto povzbudím přestavovače kovových modelů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

gurkeGO
Příspěvky: 180
Registrován: 28 lis 2016, 21:11

Re: Gurkes garage

#18 Příspěvek od gurkeGO » 26 bře 2017, 07:58

Panoz je super to je moc povedené.
Auta Hornby ani neznám, ale rozhodně si zalsoužilo stát se dárcem pro Panoze, ten se mi vždycky líbil.

Já jsem zkoušel kovové hasičcské auto odlehčit jak jen to jde. Kovová kabina proto nemá záda a místy jsem odfrézoval materiál na slabší.
Ale i tak jsem ušetřil váhově skoro prd. A pořát to má těžký předek. Musel jsem tedy cestu co nejlehčího auta změnit na co nevyváženější. Dozadu dostal závaží, zvedl jsemmagnet a je to. A jezdí pěkně. Sice to není to žádná střela, pokud tedy nevyletí ze zatáčky v plné rychlosti, pak pokračuje metry dále :lol:

Ale u nákladního auta mi to nevadí. Ale právě u autíčka se snažím sehnat cokoliv ideálně z odolného plastu.
A je to celkem problém.

Teď maji v hračkářstvích pěkný plastový VW Amarok 1:43 okolo 150,-
Ale škoda, že nemají něco víc atraktivního ;)
Adam Mádr 8-)

model
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Gurkes garage

#19 Příspěvek od model » 26 bře 2017, 09:19

To víte, že jsem se kochal modely od IXO v sérii Le Mans 1:43, ale dávat 650 Kč za krásný statický model a předělávat ho na dráhu
je trochu zvěrstvo. Je škoda, že velké obchodní řetězce, které prodávají autíčka od firmy Mondo Motors, nemají na regálech
jejich tři řady, které jsou i pro nás stavěče zajímavé. Je to série Vintage racing collection, Racing collection a potom hlavně
Fast road collection, která má auta s plastovými karoseriemi a kovovým podvozkem.
Porsche 911 s plastovou karoserií jezdí nádherně, Pagani Zonda také. Mám obě auta na svých vláknech.
Všechny tyto modely stoji do 120 Kč. Když si k tomu připočítám materiál na podvozek bez času stráveném na předělání,
vychází mi z toho závěr, kdo chce atraktivní modely v měřítku 1:43, které také dobře jezdí, sáhne po Carrera GO, nebo SCX 1:43.
Já si budu pochopitelně pořád hrát a těšit se na novinky od Milana.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Gurkes garage

#20 Příspěvek od Bastacka » 26 bře 2017, 09:24

Model: no když už jsi použil osu 2,38 a alu disky,možná by byl lepší mosazný pastorek a převod třeba od slot.it na červík.
Auto bude dost těžké ,aby to ten pastorek nebo převod vydržel.

Odpovědět