Gurkes garage
Re: Gurkes garage
Máte zcela pravdu, když si stavíte podvozek 1:43 jako u větších měřítek - podvozková platforma, do ní osazený motorek a
zadní osa vedena klasickými bočnicemi s ložisky, chce to převod in-line na červík.
Já používám mosazné pastorky, u tohoto Panoze tam byl plastový pastorek jako komplet, tak jsem ho tam nechal, protože seděl modulově s převodem SCX.
Teď si nechávám točit duralové disky na Milanovy široké zadní a přední užší závodní pneumatiky, je spíše technická finesa, protože jeho
disky pro osku 2 mm jsou perfektní. Mám dva průměry disků - 11 mm a 12 mm. Když na ně natáhnu pneumatiky, mám průměr kol 17 mm nebo 16 mm.
Tím se dá dosáhnou slušné modelovosti na většinu závodních aut. A také tam budu mít otvor pro osku 2,38 mm, abych použil klasické in-line převody na červík.
Inserty se dají udělat ze stávajících disků, jak o tom píše GurkeGO.
zadní osa vedena klasickými bočnicemi s ložisky, chce to převod in-line na červík.
Já používám mosazné pastorky, u tohoto Panoze tam byl plastový pastorek jako komplet, tak jsem ho tam nechal, protože seděl modulově s převodem SCX.
Teď si nechávám točit duralové disky na Milanovy široké zadní a přední užší závodní pneumatiky, je spíše technická finesa, protože jeho
disky pro osku 2 mm jsou perfektní. Mám dva průměry disků - 11 mm a 12 mm. Když na ně natáhnu pneumatiky, mám průměr kol 17 mm nebo 16 mm.
Tím se dá dosáhnou slušné modelovosti na většinu závodních aut. A také tam budu mít otvor pro osku 2,38 mm, abych použil klasické in-line převody na červík.
Inserty se dají udělat ze stávajících disků, jak o tom píše GurkeGO.
Re: Gurkes garage
Přesně tak. Pokud se jedná o autíčko jedno z 30ti na běžné ježdění sice by rádo kovová soukolí a ložiska, ale finančně to přijde srovnatelně s novým přírustkem do garáže. A to má nakonec vetšinou přednost.
Mám také pár plánů na modely, které bych rád zrealizoval a těm dal to nejlepší co budu moct. Jak technikou tak modelově.
Ale každé autíčko, které ožije jakýmkoliv způsobem a projede se po dráze je podle mě krásný vysledek.
Mám také pár plánů na modely, které bych rád zrealizoval a těm dal to nejlepší co budu moct. Jak technikou tak modelově.
Ale každé autíčko, které ožije jakýmkoliv způsobem a projede se po dráze je podle mě krásný vysledek.
Adam Mádr
Re: Gurkes garage
Tak jsem se rozhodl, že když už doma jedno quattro mám, udělám z něho S1. A začal jsem vyřezávat kusy plastu abych auto zhranatil a rozšířil do oněch "hrozných" tvarů. Karoserii usadím na další čínsky podvozek s vodítkem.
Takhle brutálně hranatá a zběilá věc se mi vždycky líbila. A tak bych ji rád oživil na dráhu.
Takhle brutálně hranatá a zběilá věc se mi vždycky líbila. A tak bych ji rád oživil na dráhu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr
Re: Gurkes garage
čínsky podvozek s vodítkem vodítkkem řešeným takto a motorem zapojeným na přímo a k tomu ještě dvě ledky
Za 139,- slušná porce součástek k dalšímu bastlení.
Za 139,- slušná porce součástek k dalšímu bastlení.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr
Re: Gurkes garage
Decaly jsem žádné neměl. Tak jsem využil domácich zdrojů. Tiskárna, lak, barvy a štětce.
Je to přeci jen prvořadě auto na ježdění tak je třeba přimhouřit oko, nebo raději obě
Je to přeci jen prvořadě auto na ježdění tak je třeba přimhouřit oko, nebo raději obě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr
Re: Gurkes garage
karoserie je krásně lehká a tak audi jezdí parádně jako ostatní originální auta. Uvidím jestli nezkusím nějak experimentovat s magnetem. A udělat spravně smykujicí auto groub B.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr
Re: Gurkes garage
původní quattro a vedle ležící torzo dárce podvozku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr