Gurkes garage
Re: Gurkes garage
další nové přírustky do sbírky.
Mustang a Aventador z nějaké mnou nedidentifikované autodráhy. Ale pěkně propracované, lépe nez carrera 1:43 a mají veliký černý hranolový magnet. A světla už od originálu. Mustang potřeboval celá nová kola a zadní pastorek. Aventador jen drobnosti.
Ferarri jsou GO se světly.
Mustang a Aventador z nějaké mnou nedidentifikované autodráhy. Ale pěkně propracované, lépe nez carrera 1:43 a mají veliký černý hranolový magnet. A světla už od originálu. Mustang potřeboval celá nová kola a zadní pastorek. Aventador jen drobnosti.
Ferarri jsou GO se světly.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr
Re: Gurkes garage
Předělané mercedesy z mě neznámé dráhy. Oba stejné, pouze odlišný model ráfků. Je to naprosá kopie carrery.
Snížil jsem karoserie, zapustil kola a použil barvy. Jeden dostal černou a druhý ma zachovanou modrou.
Snížil jsem karoserie, zapustil kola a použil barvy. Jeden dostal černou a druhý ma zachovanou modrou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr
Re: Gurkes garage
Pěkné, já zase opravuji Bburago autíčka stará více jak 30 let. Přežily dvě moje dcery,
vnukovi stačily dva dny a ulomil kola. Vím, že to nemá nic společného s dráhovým
modelařením, ale své zkušenosti a praxi v přestavbách využívám i takto.
Kola z Fiatu 131 Mirafiori, 4 šroubky M2 a vypadá ještě líp, jako originál.
vnukovi stačily dva dny a ulomil kola. Vím, že to nemá nic společného s dráhovým
modelařením, ale své zkušenosti a praxi v přestavbách využívám i takto.
Kola z Fiatu 131 Mirafiori, 4 šroubky M2 a vypadá ještě líp, jako originál.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Gurkes garage
Pagani Huayra od Mondo motors. Plastová karoserie a kovový podvozek s celopastovými koly.
Podvozek šel celý pryč. Kolečka obroušena o plastovou pneumatiku a osazena gomovými. Interiér ustoupil jen minimálně kvůli velikosti motoru o části opěradel.
Do plastového podvozku z nějakého zlámaného natahovacího autíčka je osazena přední náprava, meděné kontakty pro kartáčky carrera a vodící trn. Vše je připojeno k zadní motorové části, jejíž dárcem se stalo jakési Lambo z ani nevím jaké dráhy. Jen uložení zadní nápravy je v kovových trubičkách, protože se to celé vrklalo. Použil jsem asi zbytky z nýtovačky. Ale svým tvarem dutého hřebíku ideální uchycení do podvozku a celé osy.
Jinak motor vyšel pekně pod zadní sklo a tak počítám s nějakým drobným nátěrem a detaily motoru. Pak zbývá už se jen zbavit té podivné barvy karoserie nástřikem .
Podvozek šel celý pryč. Kolečka obroušena o plastovou pneumatiku a osazena gomovými. Interiér ustoupil jen minimálně kvůli velikosti motoru o části opěradel.
Do plastového podvozku z nějakého zlámaného natahovacího autíčka je osazena přední náprava, meděné kontakty pro kartáčky carrera a vodící trn. Vše je připojeno k zadní motorové části, jejíž dárcem se stalo jakési Lambo z ani nevím jaké dráhy. Jen uložení zadní nápravy je v kovových trubičkách, protože se to celé vrklalo. Použil jsem asi zbytky z nýtovačky. Ale svým tvarem dutého hřebíku ideální uchycení do podvozku a celé osy.
Jinak motor vyšel pekně pod zadní sklo a tak počítám s nějakým drobným nátěrem a detaily motoru. Pak zbývá už se jen zbavit té podivné barvy karoserie nástřikem .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr
Re: Gurkes garage
Bburaga mám taky asi 40 kusů stáří 20 - 30 let a už jsem je i prohlížel na dráhu. Ale zůstala nedotčena. Jsou těžká. Ale je to škoda takový vyběr v modelech
Kolečka se jim, ale ulomit dala. Stačilo se trochu víc opřít a plastový kolíček to měl za sebou.
Kolečka se jim, ale ulomit dala. Stačilo se trochu víc opřít a plastový kolíček to měl za sebou.
Adam Mádr
Re: Gurkes garage
Na burze jsem koupil za 30,- plastový Mercedes E190 1:43 bez koleček.
A k překvapení jsem doma zjistil,že to bylo auto na šnůrové dálkové ovládaní. Dráty někdo vyrval. Zajímavý byl pohon 4x4 od elektomotoru se všemi pastorky jako běžná autíčka na dráhu 1:43.
Pohon řešen přes šneka na zadní osu a odtud přes další ozubení dlouhá osa dopředu.
Malé pastorky jsem musel vyměnit za neprasklé. Motor je použit uplně jiný a dost silný tak tak napasovaný do podvozku.
Vpředu jsem musel kolem ozubení pořešit kartáčky a udělal vodící trn.
A začal jsem zkoušet ješte s karoserií MB. Bez magnetu a jezdí krásně driftem, ale pohon 4x4 auto hodně zpomaluje. Má ale neuvěřitelnou sílu.
Proto jsem karoserii E 190 použil na podvozek z carrery a 4x4 mostru postavil něco podobně bláznivého.
Inspiroval mě Brutus auto s leteckým motorem Heinkelu He 111 a udělal jsem si svůj Hnusus "Kiklop" a použil na jeho výrobu zbytky z plata od modelů a ovladač od carrery.
A k překvapení jsem doma zjistil,že to bylo auto na šnůrové dálkové ovládaní. Dráty někdo vyrval. Zajímavý byl pohon 4x4 od elektomotoru se všemi pastorky jako běžná autíčka na dráhu 1:43.
Pohon řešen přes šneka na zadní osu a odtud přes další ozubení dlouhá osa dopředu.
Malé pastorky jsem musel vyměnit za neprasklé. Motor je použit uplně jiný a dost silný tak tak napasovaný do podvozku.
Vpředu jsem musel kolem ozubení pořešit kartáčky a udělal vodící trn.
A začal jsem zkoušet ješte s karoserií MB. Bez magnetu a jezdí krásně driftem, ale pohon 4x4 auto hodně zpomaluje. Má ale neuvěřitelnou sílu.
Proto jsem karoserii E 190 použil na podvozek z carrery a 4x4 mostru postavil něco podobně bláznivého.
Inspiroval mě Brutus auto s leteckým motorem Heinkelu He 111 a udělal jsem si svůj Hnusus "Kiklop" a použil na jeho výrobu zbytky z plata od modelů a ovladač od carrery.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr
Re: Gurkes garage
Je z něho konečně ideální tahač čistícího povozu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Adam Mádr
Re: Gurkes garage
Už to tady vypadá jako za dob příspěvků od Rumova.
Ale v každém případě palec nahoru. Zaujal mě Mercedes s pohonem 4x4.
Je parádní, že si výrobce pohraje v tomto měřítku s takovou technickou finesou.
Ale v každém případě palec nahoru. Zaujal mě Mercedes s pohonem 4x4.
Je parádní, že si výrobce pohraje v tomto měřítku s takovou technickou finesou.