Já vím, že by se měly prezentovat špičkové závodní modely, ale protože nějak se do toho nikomu
nechce, prosím koukněte se blahosklonně jak se dá během 4 hodin postavit auto na dráhu.
Vzal jsem ho mému vnukovi, protože za chvíli by z něj nic nezbylo, stejně musím u něj ještě pohledat přední světla a přední nárazník.
Kola jsou originál, protože mají hezké disky a pneumatiky jsou docela slušné kvality.
Převod velký od Milana, vodítko SCX. Motorek jsem vlepil do podvozkové platformy. Auto mělo osky 2 mm, tak jsem nemusel nic převrtávat.
Ještě osadím stěrače a kabely a budu zkoušet, zda to vůbec pojede zatím bez magnetů ...
Přestavba kovového modelu VW T1 Bus na dráhu
Přestavba kovového modelu VW T1 Bus na dráhu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Přestavba kovového modelu VW T1 Bus na dráhu
To je napad!!A muze se rozjet serial ujetejch aut...no a protoze socha Model vysledek bude opet precizni a auto klasika deti kvetin se zaradi do jeho pomyslne garaze .Je videt ze to ma Model v ruce pac umi rozjezdit kde jake auti s vysledkem ku vlastni spokojenosti...skoda ze muj brouk je v jinem meritku..protoze by jsme si mohli pojezdiz na draze a mozna si i zapalit..kvuli atmosfere..samosebou tabak! Za me dobry chvalim .jizdni vlastnosti se poresi a jen tak dal..marcus007
Re: Přestavba kovového modelu VW T1 Bus na dráhu
Dotaz..motor je stotricitka velikost nebo neco mensiho..prijde mi takto..no mozna me mate meritko auta..dik za info marcus007
Re: Přestavba kovového modelu VW T1 Bus na dráhu
Jen krátce. Já stavbou tohoto busu reagoval na Marcusova Brouka.
Je to v měřítku 1:36 - 38 a prodává se to s dalšími auty v prodejně Dráčik a vyrábí to
firma Welly.
Motorek je rozměrově klasika, dokonce je z nějaké hračky, takže otáček pomálu, ale
s tímto monstrem se nedá lítat jako s Porschem.
Po zkušební jízdě jsem přidělal magnet a vyrobil a nalepil chybějící přední nárazník a světla.
Je to v měřítku 1:36 - 38 a prodává se to s dalšími auty v prodejně Dráčik a vyrábí to
firma Welly.
Motorek je rozměrově klasika, dokonce je z nějaké hračky, takže otáček pomálu, ale
s tímto monstrem se nedá lítat jako s Porschem.
Po zkušební jízdě jsem přidělal magnet a vyrobil a nalepil chybějící přední nárazník a světla.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Přestavba kovového modelu VW T1 Bus na dráhu
No a ted uz jenom zbyva zvolit dalsi auto.. jinak ten magnet je tam jaky..neodym.magnet od unimagnet...sila pritlak..?Diky za reakci..Marcus007
Re: Přestavba kovového modelu VW T1 Bus na dráhu
Magnety jsou neodymové, jejich sílu přítlaku neznám, spíše to řeším úpravou výšky nad podložkou dráhy, aby byl přítlak přiměřený, žádné lepení.
A u Fara také šířkou, protože jinak jezdí auta šikmo kvůli velké rozteči stěračů.
Ještě jsem po zkušební jízdě, která dopadla nad očekávání výborně, přesunul magnety do těžiště, protože v zadní části to nemělo moc velký účinek.
Podložku s magnety mám přichycenu dvěma šroubky do podvozku, takže se dají provádět výškové korekce.
Jízda je velice zábavná, auto je na rovince kupodivu rychlé, v zatáčkách si zkoušíte pořád rychlost, protože jinak jde krásně na bok.
A u Fara také šířkou, protože jinak jezdí auta šikmo kvůli velké rozteči stěračů.
Ještě jsem po zkušební jízdě, která dopadla nad očekávání výborně, přesunul magnety do těžiště, protože v zadní části to nemělo moc velký účinek.
Podložku s magnety mám přichycenu dvěma šroubky do podvozku, takže se dají provádět výškové korekce.
Jízda je velice zábavná, auto je na rovince kupodivu rychlé, v zatáčkách si zkoušíte pořád rychlost, protože jinak jde krásně na bok.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.