Pagani Zonda R EVO 1:43 - přestavba na dráhu

Odpovědět
Zpráva
Autor
model
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Pagani Zonda R EVO 1:43 - přestavba na dráhu

#1 Příspěvek od model » 13 pro 2016, 19:30

Tak jsem změnil měřítko a začal dodělávat Škodu 130 RS od Maxi-Pu. Mám krásné disky, vyřezal jsem zasklení ale včera jsem šel kolem Pompa.
No a ležela tam krabička od Mondo Motors v kategorii Racing. No a ta krása stála pouhých 99 Kč. Tak jsem neodolal a protože mám doma náhradní díly podvozku od Milana,
odložil jsem Škodovku a začal s přestavbou. Opět jsem použil šikmé uložení motoru kvůli velmi slušně zpracovanému kokpitu. Převod je moje výroba, ostatní díly jsem použil
z Milanova šasi. Zadní kola široká závodní, přední jsem nechal originální, bohužel jsou pouze plastová s hezky vymodelovanými inserty, snad nebudou moc rachotit na dráze.
Stáhl jsem si z internetu fotografie a trochu si namaloval kabinu, včetně zeleného tlačítka start. Přilepil jsem hasící přístroj, nový volant a hlavně Milanova zpětná zrcátka.
Dekály jsem si stáhl a nachystal pro tisk na fólii, měl jsem jen dekály Pirelli, tak jsou tam.
Propojení kablíky je trochu šmodrchaté, ale po osazení karoserie není nic vidět.
Moje první modré Pagani Zonda S, kterou jsem ukázal před časem je krásné auto, ale je v civilní verzi a tento černobílý krasavec je fakt o level výš.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jirka B
Příspěvky: 414
Registrován: 23 pro 2013, 21:37
Bydliště: Brno

Re: Pagani Zonda R EVO 1:43 - přestavba na dráhu

#2 Příspěvek od Jirka B » 13 pro 2016, 20:01

To model-vypadá to moc pěkně.Jako vždy.Jen mám jeden dotaz.Pokud dáváš ten motor šikmo,jak jej uchycuješ?

model
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Pagani Zonda R EVO 1:43 - přestavba na dráhu

#3 Příspěvek od model » 13 pro 2016, 22:04

Pár kapek sekundového lepidla pro usazení a potom dvě malé housenky lepidla 100% Pattex. To pro sichr.