Tak jsem změnil měřítko a začal dodělávat Škodu 130 RS od Maxi-Pu. Mám krásné disky, vyřezal jsem zasklení ale včera jsem šel kolem Pompa.
No a ležela tam krabička od Mondo Motors v kategorii Racing. No a ta krása stála pouhých 99 Kč. Tak jsem neodolal a protože mám doma náhradní díly podvozku od Milana,
odložil jsem Škodovku a začal s přestavbou. Opět jsem použil šikmé uložení motoru kvůli velmi slušně zpracovanému kokpitu. Převod je moje výroba, ostatní díly jsem použil
z Milanova šasi. Zadní kola široká závodní, přední jsem nechal originální, bohužel jsou pouze plastová s hezky vymodelovanými inserty, snad nebudou moc rachotit na dráze.
Stáhl jsem si z internetu fotografie a trochu si namaloval kabinu, včetně zeleného tlačítka start. Přilepil jsem hasící přístroj, nový volant a hlavně Milanova zpětná zrcátka.
Dekály jsem si stáhl a nachystal pro tisk na fólii, měl jsem jen dekály Pirelli, tak jsou tam.
Propojení kablíky je trochu šmodrchaté, ale po osazení karoserie není nic vidět.
Moje první modré Pagani Zonda S, kterou jsem ukázal před časem je krásné auto, ale je v civilní verzi a tento černobílý krasavec je fakt o level výš.
Pagani Zonda R EVO 1:43 - přestavba na dráhu
Pagani Zonda R EVO 1:43 - přestavba na dráhu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Pagani Zonda R EVO 1:43 - přestavba na dráhu
To model-vypadá to moc pěkně.Jako vždy.Jen mám jeden dotaz.Pokud dáváš ten motor šikmo,jak jej uchycuješ?
Re: Pagani Zonda R EVO 1:43 - přestavba na dráhu
Pár kapek sekundového lepidla pro usazení a potom dvě malé housenky lepidla 100% Pattex. To pro sichr.
Já vím, je to natvrdo, ale v tomto měřítku a při mém ježdění to bohatě stačí.
Pokud se cokoliv stane, dá se opatrně odlamovacím nožíkem motorek uvolnit.
Spíše bych apeloval na Milana, aby vylisoval rovný převod.
Já vím, je to natvrdo, ale v tomto měřítku a při mém ježdění to bohatě stačí.
Pokud se cokoliv stane, dá se opatrně odlamovacím nožíkem motorek uvolnit.
Spíše bych apeloval na Milana, aby vylisoval rovný převod.
Re: Pagani Zonda R EVO 1:43 - přestavba na dráhu
Sidewinder a anglewinder převodů je k dispozici spousta, jde spíš o to, jaký modul převodu, průměr osy a průměr zadních kol používáš. Když pominu předražené výrobce komerček (slot.it apod.), pak se u nás dělají a používají profi převody za 50-70 Kč.
Re: Pagani Zonda R EVO 1:43 - přestavba na dráhu
Díky za informaci, Milan dodává podvozek v konfiguraci in-line a dá se použít na 99% typů modelů
k přestavbě. V případě závodních placek, kde je ve střední části karoserie malá výška, nebo je tam
krásný kokpit se dá šikmé uložení použít. Kola mají průměr 15 mm a oska má 2 mm.
Modul nevím, používám Milanovy pastorky, protože motorky, které dodává, mají osku 1,5 mm.
Jediný problém u tohoto uložení je že si musíte vyrobit držák zadní osy. Já u tohoto auta využil
plastové bočnice na podvozku a přilepil jsem k nim ložiska z Milanova podvozku. Dalším řešením by bylo
Milanům podvozek rozříznout a zadní část s ložisky použít jako nosič zadní nápravy a přilepit ho s motorkem
k původní podvozkové platformě. Tady se pochopitelně ztrácí kouzlo hotového, ale kdo si chce modelařit,
má možnost. A dá se to v tomto měřítku všechno dělat opravdu na stole skoro bez profi vybavení.
Ještě k uchycení motorku. Lepidlo je dostatečné, pochopitelně si může každý vyrobit držák a pojistit si s ním motorek.
k přestavbě. V případě závodních placek, kde je ve střední části karoserie malá výška, nebo je tam
krásný kokpit se dá šikmé uložení použít. Kola mají průměr 15 mm a oska má 2 mm.
Modul nevím, používám Milanovy pastorky, protože motorky, které dodává, mají osku 1,5 mm.
Jediný problém u tohoto uložení je že si musíte vyrobit držák zadní osy. Já u tohoto auta využil
plastové bočnice na podvozku a přilepil jsem k nim ložiska z Milanova podvozku. Dalším řešením by bylo
Milanům podvozek rozříznout a zadní část s ložisky použít jako nosič zadní nápravy a přilepit ho s motorkem
k původní podvozkové platformě. Tady se pochopitelně ztrácí kouzlo hotového, ale kdo si chce modelařit,
má možnost. A dá se to v tomto měřítku všechno dělat opravdu na stole skoro bez profi vybavení.
Ještě k uchycení motorku. Lepidlo je dostatečné, pochopitelně si může každý vyrobit držák a pojistit si s ním motorek.
Re: Pagani Zonda R EVO 1:43 - přestavba na dráhu
U 48 pitch (modul 5), běžný pro komerčky, převody začínají na 26 zubech (průměr 14,76mm), u 64 pitch (M4) má nejmenší převod 34 zubů a 14,22mm. K převodu musíš mít samozřejmě i pastorek v příslušném modulu. Převody se dělají na osy 2, 2,38 a 3 mm.
Re: Pagani Zonda R EVO 1:43 - přestavba na dráhu
Co se týká převodů,pokud vím tak Milanovi převody jsou modul 0,4.U modelů 1/43 je problém většinou kvůli malému průměru zadních kol.A díky Milanovým převodům se to částečně vyřešilo.