Určitě jste koupili v osmdesátých letech dětem tento model na hraní. Měl otevírací dveře a kapotu, slušně udělaný kokpit ale jinak
bleděmodrá barva jako spodní prádlo a nemodelová kola.
Pro dráhové modeláře uzoučký rozchod kol, předlouhý rozvor, krátký převis karoserie, ale jinak ikona. Neznám krásnější typ sportovního
auta. Nechci snižovat italskou školu, ale toto auto je přímo magické.
Jako předlohu jsem si vybral účastníka 24 hodin v Le Mans v roce 1962. Jednoduchý design, ale krásný.
Milanovo šasí jsem vložil do spodní části podvozku bez bočnic, protože boční pontony jsou krásně zaoblené a nešly použít bočnice.
Jen jsem přilepil matičky M2, abych mohl šroubky do podvozku přitáhnout. Otevírání dveří jsem musel oželet, protože jsem musel
probrousit přístrojovou desku kvůli podvozku. Také otevírání kapoty jsem musel předělat, protože mi tam nešlo dát vodítko.
Podařilo se a teď čekám na dodávku dílů, hlavně motorek a převod. Kola jsou z jiného modelu, pneu jsou Milanovy, jen jsem mírně zbrousil
na discích nálitek, aby pneu lépe sedly.
Ještě jsem přehodil volant vpravo a nalepil modré proužky. Ty jsem si vyrobil nástřikem modrým sprejem na kousek bílého obtiskového
papíru. Po zaschnutí jsem nařezal proužky a krásně šly sundal a nalepit. Čísla mi v pondělí vyříznou kolegové z fólie.
Přestavba Jaguara E na dráhu
Přestavba Jaguara E na dráhu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Přestavba Jaguara E na dráhu
Ahoj..moc pekne..pravdou zustava ze jsem o teto legende tez uvazoval a to s naprosto stejneho modelu od smeru...tusim no pokud to uskutecnim mam aspon fotonavod...dekuji Model...Marcus007
Re: Přestavba Jaguara E na dráhu
Díky za zájem, už jsem auto testoval na dráze. Karoserie lehká, výborný Milanův podvozek, ale ten rozvor a hlavně rozchod !
No prostě je to aristokrat, ale vypadá úchvatně.
Závislost na Milanovým podvozkem mě přivedla do prodejny Automodely Zlín u nás ve Zlíně a když jsem viděl
ty nádherné modely 1:43 od výrobce IXO ... Jenže ta cena !
Ještě foto s polepy.
No prostě je to aristokrat, ale vypadá úchvatně.
Závislost na Milanovým podvozkem mě přivedla do prodejny Automodely Zlín u nás ve Zlíně a když jsem viděl
ty nádherné modely 1:43 od výrobce IXO ... Jenže ta cena !
Ještě foto s polepy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 146
- Registrován: 07 zář 2014, 17:53
Re: Přestavba Jaguara E na dráhu
Ahoj, opravdu nádherná práce!!! Byl jsem v Dráčiku a koupil jsem si ho tam také, ale pouze jako předlohu, abych mohl udělat plastovou karoserii. Připravuji 7 karoserií a vypadá to, že se už pomalu u jednoho modelu blíží finále. Je to náročné , protože je to kombinace vakuově lisovaných dílů ,vstřikovaných dílů ,laserem řezaných dílů a taká podlepovací masky na barvení. Prostě chci, aby ty karoserie byly kvalitou min. na úrovni podvozků. Zatím první prototyp viděl jeden profesionální výrobce modelů, a prohlásil, že je to dost dobrý a že by se za to nestyděl. Jako první asi dokončím legendární československý závodní vůz. Tak se to snad bude líbit i ostatním. Jaguar musí do fronty.
Prckům Zdar Milan
Prckům Zdar Milan