Předposlední model, který jsem dokončil je od firmy High-speed. Nehledal jsem jeho historii, spíše mne
zaujalo perfektní zpracování povrchu karoserie a hlavně rozměry. A také cena za 160 Kč, takže žádný vitrínový skvost.
Poslední stavba Moskviče byla opravdu očistec.
U této přestavby jsem použil původní šasí, protože zasahovalo do boků karoserie. Vyřízl a vypiloval otvor pro
Milanovo šasí, které jsem jen vypodložil a přilepil Pattexem. Ta housenka nic moc, ale je to schováno
a není vidět.
Kola jsou původní, ta zadní byla osazena na osku 2 mm, takže jsem jen pilníkem srazil obvodový výstupek, který
držel původní pneumatiky a nasadil Milanovy závodní pneu z předních kol, protože ty původní byly opravdu
nízkoprofilové. Přední kola jsou s původními gumami, jen jsem převrtal otvor na osku 2 mm. Použil jsem
nový převod in-line, který má větší průměr a tiše jede. Kokpit jsem uložil do enzetů, použil jsem jen přístrojovou
desku. Poslední krok bude montáž stěračů a zapojení kabelů.
Jak jsem psal, je to předposlední model, ten poslední stavím a nechám si to jako překvapení.
Lamborghini Murciélago R-GT přestavba na dráhu
Lamborghini Murciélago R-GT přestavba na dráhu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Lamborghini Murciélago R-GT přestavba na dráhu
To model. Ty to teda chrlíš.Už budu muset taky s něčím vyrukovat.Již brzy,jak se oteplí a budu moct lakovat.