Testy autiček 1/43 (pomoc při výběru)

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Testy autiček 1/43 (pomoc při výběru)

#11 Příspěvek od Bastacka » 01 bře 2016, 17:47

Carrera GO - F1 Red Bull Racing Infiniti RB9 S.Vettel

Tuto formuli i č.2 mám ze setu.Podle mě ideální autíčka pro děti.Z GO aut nejrychlejší. Sice prakticky nepožívají přední kola(předek je moc lehký a kartáčky formuli nadzvedávají),ale i přesto drží stopu a nevypadávají.
U mě je č.1 o maličko rychlejší.Kdybych se měl znova rozhodovat ,který set koupit synovi ,budou to tyto formule.
14.8V - pohoda,jen jedna vnitřní 90 zatačka dělá problémy
12 V - pořád rychlá a testovací okruch projede bez chyby
Cena: od 425Kč
Váha: 32g
Pneu: tvrdé
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Bastacka dne 01 bře 2016, 18:00, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Testy autiček 1/43 (pomoc při výběru)

#12 Příspěvek od Bastacka » 01 bře 2016, 17:59

Carrera GO - Aston Martin Formel 1 Typ F (2003-2004)

Tuto formuli (červenou) jsem získal ,ze setu z roku 2004,na blešáku. Pastorek byl na padrť,motor jetaky hodně hlučný ,takže něco zažila :+))) ,ale celkově v dobrém stavu.
Po výměně pastorku jezdí jako nová ,až na ten hlučný motor. Celkově dobře drží v dráze a je celkem i rychlá.
14.8 V - s citem bez problému
12 V - ideál


Cena:???
Váha:31g
Pneu:polotvrdé,drážky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Testy autiček 1/43 (pomoc při výběru)

#13 Příspěvek od Bastacka » 02 bře 2016, 18:39

DSlot43 - Lamborghini Murcielago LP640 Pearl Green

Zelená varianta,prodává se i ve žluté. Řekl bych charakteristika stéjná jako Audi R8.Při použití High Grip pneu viditelně sedí líp v zatáčkách.
Lamborrghini i Audi je vhodnější i pro menší děti,nemá spojler nebo jiné zničitelné věci(snad jen zrcátka).

14.8 V - velké problémy
12V - ideální

Cena: od 14 e (normální cena od 27e)


Vodítko(normal nebo dlouhé) - od 3e (2 kusy+ kartáčky)
Váha : 49g
Gumy: tvrdé
High Grip - od 3 e (2 kusy)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Testy autiček 1/43 (pomoc při výběru)

#14 Příspěvek od Bastacka » 02 bře 2016, 19:24

Malá poznámka . Právě jsem si všiml , že auta a formule SCX mají rozdílné vodítka.
Normální se dá koupit v Česku ,ale pro formule jsem našel pouze v jednom shopu v Německu (2 e).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
RUMOV
Příspěvky: 338
Registrován: 03 led 2014, 09:32
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Testy autiček 1/43 (pomoc při výběru)

#15 Příspěvek od RUMOV » 02 bře 2016, 20:35

Další "vychytávkou" kterou lze u SCX udělat, je obroušení tohoto plastového "mezikruží" ve styku trnu a plochy vodítka.

Auto si více "sedne" a nebude časem docházet k přerušení napájení...s dovážením na předek je to ještě lepší varianta. Případně ještě vypodložit magnet, pro větší drift a zábavnější ježdění. (potom ti 10 voltů bude bohatě stačit a na 12 to neuřídíš...) :?:

A asi nejlepší řešení, je plíšky nahradit klasickým spojením pružným kabelem.
IMAG2537.jpg
Jinak formule některá auta SCX jsem už testoval a dovažoval, něco je zde...http://www.autodraha-forum.cz/viewtopic ... 9&start=30
IMG_3384.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
...RUM BENE BIBITUR, HOMINEM TE ESSE, MEMENTO...

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Testy autiček 1/43 (pomoc při výběru)

#16 Příspěvek od Bastacka » 03 bře 2016, 17:48

Carrera GO - Ford Crown Victoria "Police Interceptor" (61247) 2012-2013

Auto v barvách US policie,s fungujícím majákem.Pro děti pěkná hračka,ale jedno velké ALE.
Auto s originálním magnetem(starší typ uložení),je nepoužitelné,zvlášť pro děti. I při 10 V má problém s každou zatáčkou.
Váží 45.7g,s origo magnetem přítlačná síla zvedne váhu na 55.7g. Takže jsem zkusil vyměnit magnet,váha(přítlačná) se zvedla na 85g.
A auto na full projede každou zatáčku bez problému,ale zase jedno ALE.
Na 14.8 V pohoda i rychlost,ale na 12 V už je hodně pomalé,jedině použít třeba 30 ohmový ovladač.

Origo magnet:
14.8 V- nepoužitelné
12 V- hodně těžké na ovládání

Nový magnet (silnější):
14.8 V - pohoda
12 V: ( s originál ovladačem + turbo) moc pomalé
(bez turba 30ohm) - pohoda

Cena: Čr ??? 20e

Váha: 45.7g

Pneu : tvrdé
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Testy autiček 1/43 (pomoc při výběru)

#17 Příspěvek od Bastacka » 03 bře 2016, 21:48

Carrera GO - Lightning McQueen
Francesco Bernoulli

Které dítě by neznalo tyto dvě legendy.Takže Carrera musela ,samozřejmě, koupit licenci.I já jsem koupit první set synovi,právě s těmito auty.
A vůbec nelituji.Obě auta na 14.8 V celkem dobře drží stopu a jsou také hodně rychlá. Ideální je 12 V ,kdy i uplně malé děti mužou jezdit bez problémů.
McQueen,je hodně rychlý(s origo ovladačem na 12 V překoná i Porsche od SCX),Francesco na 14.8 V zase líp drží v zatáčkách.
Prostě pokud chcete udělat dětem radost,tento set je ideální.

14.8 V :v zatáčkách s citem
12 V: naprosto bez problémů

Cena : od 499 Kč

Váha : McQueen: 37.7g Francesco: 32.2g

Pneu : tvrdé
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Testy autiček 1/43 (pomoc při výběru)

#18 Příspěvek od Bastacka » 05 bře 2016, 13:42

Dslot43 - Mazda 787 No.55 1991 LM

Hned na začátek,naprosto nevhodné pro menší děti. Zadní spojler je moc háklivý na zacházení i zrdcátka.
Auto je o malinko rychlejší než Audi R8 nebo Lamborghini.Potisky i celý model je opravdu moc pěkný.
Jediná nevýhoda,pro ty co chcou sejmout kastli,je její vyztužení v místech ,kde ji potřebujete sundat.
Nejde to tak lechce jako u jinych aut Dslot43.Auto vubec nemá rádo vnitřní dráhu v 90 zatáčkách.

14.8 V - s citem ,ale pořád s problémy
12 v - ideální

Cena: od 27e
Váha: 49g
Pneu: tvrdé
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bastacka
Příspěvky: 253
Registrován: 11 úno 2016, 21:21

Re: Testy autiček 1/43 (pomoc při výběru)

#19 Příspěvek od Bastacka » 05 bře 2016, 13:52

Dslot43 - Porsche 962C LH No.10 1986 LM

Naprosto stejné vlastnosti jako Mazda.Ale také vhodné i pro děti,zadní spojler je masivní a v jednom kuse s karoserií,také kastle jde bez problému sundat.
+-stejně rychlé auto jako Mazda.

14.8 V - s citem ,ale pořád s problémy
12 v - ideální

Cena: od 27e
Váha: 50g
Pneu: tvrdé
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

model
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 úno 2015, 19:58

Re: Testy autiček 1/43 (pomoc při výběru)

#20 Příspěvek od model » 05 bře 2016, 20:12

To jste sáhnul opravdu správně -firma Kyosho je ve svém celém segmentů výrobků na úplné špici.
Když jsem objevil na internetu informace o tomto produktu, stáhl si dokumentaci, byl jsem
nadšen hlavně kvalitou karoserií. Podvozek je na můj vkus zbytečně složitý, nevím jestli ty vychytávky
zlepší nějak výrazně jízdní vlastnosti oproti jednoduchým GO. Potom jsem seděl nad stránkami e-shopu
Pecka - modelář a hluboce dýchal nad cenami. Měli tam Porsche 917 ve zbarvení Martini za trochu
nižší cenu, po objednání mi zavolali, že není skladem a cena také bude vyšší.
Tak jsem to vzdal a potom jsem narazil na Milana a jeho podvozek a další sortiment a v současné době mám 18 aut v měřítku 1:43, z toho 14 aut
přestavěných a 4 GO od Carrery.
Přestavby jsou jednak z kovových modelů, potom mám 3 modely s plastovou karoserií a poslední je bublina, to je
model Ferrari 512, který jsem zajížděl, musím říci, že je tak rychlý, že nebyl skoro vidět. Čekám jen na dekály, abych ho mohl dokončit
a prezentovat na Fóru, spolu s černým Panozem.
Všechna přestavěná auta mají kompletní podvozek včetně motorku od Milana, někde jsem použil původní disky,
ale s Milanovými pneumatikami. U autíček GO jsem vyměnil magnety / na dráze Faro stály a jezdily na šikmo /
a mají vodítka od Milana.
K Faru musí být trafo Piko, takže i na 10 voltů se dá krásně jezdit, pochopitelně kovové karoserie jsou limitovány hmotností,
musí se proto k závodění přistupovat s tím, že se krásně povozím, rychlost neřeším a při soubojích tělo na tělo
máte příjemný pocit, že jste si to postavil sám a snad i dobře.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět