Kdo si koupil tyto modely v prodejně hraček, byl potěšen zpracováním, rychlostí, jakou jezdí, ale majitelům dráhy Faro a také skalním modelářům udělaly vrásky na čele při pohledu na podvozek. Kolík místo vodítka, nic moc stínění a krátký magnet. Když postavíte auto na dráhu, širokorozchodná Faro dráha přilepí magnet k jednomu vodiči a auto stojí a i jede šejdrem. Rozhodl jsem se po zkušenostech s přestavbami vitrínkových aut 1:43 upravit i tyto speciály.
Mám od Milangs1200 jeho díly podvozku a tak jsem vzal držák vodítka a kompletní vodítko a během půl hodiny jsem si auto upravil. Lupénkovou pilkou jsem vyřízl plast, zapiloval jsem kruhový otvor a držák vodítka přilepil sekundovým lepidlem k podvozku. Přední sloupek pro uchycení podvozku nemohu použít, vyvrtám za předními koly do podvozku 2 otvory a šasí připevním šroubky M2 ke karoserii. To ještě není na fotografiích. Pochopitelně chybí kartáčky a kabeláž.
Úpravu magnetu jsem dělal již před nějakou dobou - vyloupl jsem stávající a do upraveného otvoru jsem vlepil nový magnet 22 x 4 mm, který jsem koupil ve specializované prodejně u nás ve Zlíně. Magnet lícuje se spodní plochou podvozku,auto se vystředilo mezi vodiče a přítlak k vodičům je tak akorát, takže jízda není jako po kolejích.
Tímto způsobem bych chtěl upravit zbývající tři modely GO.
Úprava modelu Carrera GO - Audi A4 DTM 2008
Úprava modelu Carrera GO - Audi A4 DTM 2008
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Úprava modelu Carrera GO - Audi A4 DTM 2008
Hezká a vcelku jednoduchá úprava...
Ty Milanova vodítka jsou prostě autodráhová požehnání.
Já jsem tu svou "Audinu" pořešil ještě jednodušeji:
Původní magnet jsem přizvedl, a vypodložil směrem od dráhy dvěma kousky kartonu, (dělá to nějaké 2 mm). Záleží na vkusu a potřebě každého, dáte- li 3 mm, je to skoro jak bezmagnet, chce to jen poladit výšku, vypodložením... Tím pádem se snížil magnetický přítlak a bylo potřeba dovážit předek, proto aby kolíček lépe vedl a auto v zatáčkách "nevystupovalo".
(Samozřejmě jsem uvažoval též o celkové výměně předku za vodítko, bylo mi ale líto "vyplácávat" svá vodítka, když u jiných autíček by měla větší smysl...)
Na předek jsem dal 7 gramů zátěže, a tím pádem se zadek ještě více odlehčil. Ve finále jsem se dostal na magnetický přítlak v hodnotě 93 gramů, což doopravdy není moc. V mém případě bylo ještě potřeba zúžit a zkrátit vodící kolíček, (z důvodu kombinace dráhy origo Carrera a no name pigmej).
A RedBullovská Audina, ačkoliv nemá vodítko, krásně mrská zadkem a z důvodu menšího přítlaku jezdí jak drak...
Samozřejmě posunutím kolíčku dopředu, by driftovala ještě více, nechtěl jsem ale do nového pacienta moc řezat...
https://www.youtube.com/watch?v=L-BpBzbqRT0
více fotek zde...
https://plus.google.com/u/0/communities ... 2b89825e2e
Ty Milanova vodítka jsou prostě autodráhová požehnání.
Já jsem tu svou "Audinu" pořešil ještě jednodušeji:
Původní magnet jsem přizvedl, a vypodložil směrem od dráhy dvěma kousky kartonu, (dělá to nějaké 2 mm). Záleží na vkusu a potřebě každého, dáte- li 3 mm, je to skoro jak bezmagnet, chce to jen poladit výšku, vypodložením... Tím pádem se snížil magnetický přítlak a bylo potřeba dovážit předek, proto aby kolíček lépe vedl a auto v zatáčkách "nevystupovalo".
(Samozřejmě jsem uvažoval též o celkové výměně předku za vodítko, bylo mi ale líto "vyplácávat" svá vodítka, když u jiných autíček by měla větší smysl...)
Na předek jsem dal 7 gramů zátěže, a tím pádem se zadek ještě více odlehčil. Ve finále jsem se dostal na magnetický přítlak v hodnotě 93 gramů, což doopravdy není moc. V mém případě bylo ještě potřeba zúžit a zkrátit vodící kolíček, (z důvodu kombinace dráhy origo Carrera a no name pigmej).
A RedBullovská Audina, ačkoliv nemá vodítko, krásně mrská zadkem a z důvodu menšího přítlaku jezdí jak drak...
Samozřejmě posunutím kolíčku dopředu, by driftovala ještě více, nechtěl jsem ale do nového pacienta moc řezat...
https://www.youtube.com/watch?v=L-BpBzbqRT0
více fotek zde...
https://plus.google.com/u/0/communities ... 2b89825e2e
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
...RUM BENE BIBITUR, HOMINEM TE ESSE, MEMENTO...
Re: Úprava modelu Carrera GO - Audi A4 DTM 2008
To model-moc pěkná a jednoduchá úprava.A potom,že Milanovo vodítko do modelů nevleze.
Re: Úprava modelu Carrera GO - Audi A4 DTM 2008
Dvě poznámky.
Ano, vodítko vleze ledaskde, pokud přistoupíme i na úpravu podvozku. Pokud byla cílem jen úprava typu výměna kus za kus, tak je situace poněkud jiná.
Jinak se omlouvám za nepřesný název k vlákna k vodítkům na dráhu ITES /FARO. Byl zavádějící a už je opravený.
Na driftují DTM odpovím sloganem výrobce autodráhy - "MOTORSPORT AT HOME".
Ano, vodítko vleze ledaskde, pokud přistoupíme i na úpravu podvozku. Pokud byla cílem jen úprava typu výměna kus za kus, tak je situace poněkud jiná.
Jinak se omlouvám za nepřesný název k vlákna k vodítkům na dráhu ITES /FARO. Byl zavádějící a už je opravený.
Na driftují DTM odpovím sloganem výrobce autodráhy - "MOTORSPORT AT HOME".